středa 4. listopadu 2015

Kdo? Co? Jak? Proč?

Kdo jsme? Jsme tři. Martina, Martin a Ketynka Maršálkovi. Manželé a pes. A já se rozhodla psát náš blog.


Proč? Prvotní myšlenkou byl čistě účelový blog o naší cestě do té sychravé země říkající si Anglie. Okruh naší rodiny a přátel je totiž až příliš rozsáhlý na to, abych mohla každému zvlášť vyprávět všechny události anglického všedního i nevšedního dne. Ale protože jako žena jsem všestranná, tvořivá a neskonale vtipná, můžete být v očekávání i dalších témat, článků a příběhů ze života Maršálků.


Jak? Je třeba však zmínit i úlohu již zmíněného manžela. Tento má možnost připomínkovat předložené návrhy, avšak autor návrhu má vždy právo veta. Nebráním se případné výměně úloh pisatele a připomínkovatele, avšak vzhledem k životním zkušenostem zahrnujícím vedení Turistického deníku, do něhož za více než 4 léta nepřibyl jeden jediný příspěvek psaný manželovou rukou, považuji tuto možnost za pravděpodobnou asi stejně jako pád 242 meteoritů.


Poznámka na závěr: Osoby ani příběhy nejsou smyšlené. Můj specifický humor manžel zná a ať už si při čtení budete myslet cokoli, věřte, že ho neskonale miluji.

1 komentář:

  1. Podobnýho mám doma
    Je strašně fajn, strašně milý, ale slovo aby z něj páčil, natož to psané.
    Dokonce nelení a když s princezničkou napíše úkol, donese mi ho k podepsání

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...