neděle 5. ledna 2020

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, choděj mi sem nějaký chlapi, nebo se na to měkký můžu vyprdnout? :D )

Ale když si toho žádá přímo Téma týdne, tak prosim. Navíc, dyť mě znáte, ráda dělám lidem radost. Tak jsem si říkala, že jí udělám Padesátce, že zas ukojím ty její babičkovský pudy. Jestli jsme je teda v Človíčkově vážně nenávratně nezadupali až do nejhlubšího jádra Země.
Takže naše foto pod stromečkem, u stromečku, se stromečkem, za stromečkem.

Víte, jak se modelky a "modelky" nastavujou zásadně do takových póz, kde jejich nohy vypadají nejdelší, nejhubenější a nejkrásnější? Tak ty já evidentně budu muset ještě naštudovat. Ještě, že mám to dítě, který vypadá dycky úžasně a dokonale.

No. Ale tak já vám ještě teda napíšu, co jsme pod tím stromem našli. Kvantita nic moc, my si totiž věci kupujem, když je potřebujem, a pak nám Weihnachtsmann nemá co donést. Tak se letos vytáhl aspoň s kvalitou.
Vedle trampolíny, kterou už jste viděli minule, jsme chtěli zase udělat další malé gesto směrem k naší planetě. A to tak, že se rozloučíme s kávovarem na kapsle. A Weihnachtsmann byl tak štědrý a obdaroval nás suprtrupr hogofogo kávovarem na zrnkovou kávu.

Prohlášení o kvantitě se však nevztahuje k Máťovi. Ten pod stromečkem nalezl cca 150 balíčků. Konkrétně zhruba 147 autíček, garáž, povlečení, a pyžamo. Je vám asi jasný, co sehnal Weihnachtsmann a co Weihnachtsmanice. Takový krásný povlečení, materiál mikrokrep je ultrapříjemný!

Ale ta garáž je prej lepší....

13 komentářů:

  1. Nevím jak to dělají modelky, ale Ty mi prozraď, jak si vyrobit tak obrovský kolena... na těch hubených nohách...?!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:  To jsou leta driny
    A co, mas ukojeno??

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Ano, slzu jsem zamáčkla...

    OdpovědětVymazat
  4. Holky komentující, vy mě bavíte. Tedy autorka a Padesátka! A ještě se vrátím, jestli se přihlásí nějací muži, abys měla jasno s příslušnými "i/y" . Pěkný rok 2020 všem

    OdpovědětVymazat
  5. Ale Martí!
    Mikrokrep?? Jako umělina??   A kde zůstala Baumwolle (Maco)-Satin??
    Výběr sice není tak velký, ale dá se! Mám nádherný zimní povlečení s veverkou! Bohužel ho o 22 Eur zdražili... Podívej: https://www.amazon.de/gp/product/B07G2F27SG/ref=ppx_yo_dt_b_search_asin_title?ie=UTF8&psc=1

    OdpovědětVymazat
  6. Případně se podívej sem (o 5 Eur levnější): https://www.schlafstaette.de/hnl-refined-satin-bettwasche-quinny-100-baumwolle-135x200-80x80-cm-in-bunt-20410.html

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych brala určitě to dítě, Máťa je super. Ani by nemusel být před stromečkem, za stromečkem, brala bych ho celoročně     

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Tak to je vsechno v poradku.[4]: [5]: Mam evidentne jeste mezery, no Mako priste![7]: Jee, to je hezky! Ale nedam!

    OdpovědětVymazat
  9. Jako já vidím foto před stromečkem a vedle stromečku, foto pod stromečkem bych uvítala nejvíc .[5]: Až jim to nebude vyhovovat, přejdou z uměliny na noviny. Eko bio racio .

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Počkej, Poletuško Od Pařezu,
    to jako že bude dítě spát zachumlaný v novinách?? Zvláštní to představa!

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím, Martíku,
    tady by bylo něco k peřince:
    https://www.ebay.de/itm/Porzellan-Teetasse-Kaffeetasse-Teesieb-300ml-Becher-Teebecher-Kaffeebecher-/323704105193?hash=item4b5e44a8e9

    OdpovědětVymazat
  12. Už jsem se lekla, že to tu zůstane pustý! :-)

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...