středa 25. prosince 2019

Nechtěný dárek

Kdy jindy zasednout k blogu, než dneska, že jo. Vzhledem k tomu, že Martin má volno (a taky jako jeden z mála dalších smrtelníků mít bude ještě další tři týdny, heč heč, takže mě tu třeba ještě uvidíte) a vzhledem k včerejšímu dni, že jo.

Každej rok se někdo někde na internetu ptá, jakej kdo kdy dostal nejnezapomenutelnější dárek. Ale pozor! Ten, jaký si nepřál! Ten, při kterým mhouří oči a v duchu si říká: "Hmm....aha.... hmm...??" anebo prostě "Co to do prdele je??!!".

Já do týhle debaty každoročně přispívám a každoročně sklízím spousty řehtajících smajlíků.
Takže!
Na stupni vítězů stojí jednoznačně Martinova babička. Poprvé jsem od ní dostala zvoneček. Takový malý, červenobílý. Na jedné straně s nápisem "Veselé Vánoce". Otočím zvoneček... a na druhé straně jméno "Zuzana". Hm....aha...hm?? :D
Zasmáli jsme se společně a smějeme se dodnes.
Podruhé jsem od té stejné babičky dostala takový keramický obrázek, kde je znázorněno znamení zvěrokruhu. Zde bylo konkrétně znázorněno znamení štíra... hm....aha....hm..... já jsem narozená v rybách... :D

Na další místa řadím rozhodně Vánoce, kdy mi bylo asi 14. Nakonec to nejlepší, se říká. Takže jsem si odložila stranou jeden dárek největší a jeden nejtěžší. Tý jóóó, co to asi tak může být?! V největším balení se ukrýval toaletní papír s broskvovým aroma. Rovných 16ks, proto ta velikost!
Tak aspoň, že mám ještě ten nejtěžší, to bude něco! Mou čtrnáctiletou myslí probíhaly nejrůznější předměty, které by se uvnitř mohly nacházet, ale klika ke dveřím rozhodně ne. :D Železná i s kováním, proto ta váha!

Technická poznámka: Kdyby snad dodnes nikdo nepochopil můj odlehčený styl psaní, nadhled a smysl pro humor... tak prosím vás: Je to styl, nadhled a humor. Opravdu jsem nechtěla a nechci nikoho žalovat za psychickou újmu, děkuji za pochopení.

Letos se nic takového neudálo. Ale konečně se mohu vznášet, mohu si létat! Mohu skákat jako Čech! Mohu se cítit jako pírko, mohu odporovat gravitaci. Mohu mít hlavu v oblacích...nebo aspoň obtisknutou ve stropě.


A jakej je ten váš nezapomenutelnej dárek?

Tip na závěr
Mimochodem mám pro vás tip, jak někomu jinému takový nezapomenutelný dárek vytvořit!
Vezměte obálku, napište do ní vzkaz "Kup/te si něco sám/sami." .... a zapomeňte do ní vložit peníze.

19 komentářů:

  1. No, tak Martíku, poslední tip, ten se mi líbí nejvíc! A člověk může tenhle dárek dopřát druhému i ve finanční tísni, co?

    OdpovědětVymazat
  2. Hm... aha... hm? K čemu ten dárek byl? Píšeš o obtisknuté hlavě na stropě, takže něco na skákání? Bože dobrý! S tvou tajlí bych to brala a pochopila, jenže s mojí? Možná by fungoval jen ten strop!
    U nás jsem dostala opět obří zachrmlání za zádama, čili jsem nervní a ublížená. Tvoje tipy na dárky mě z toho trošku dostaly. V ten zlý okamžik bych asi na tom stole proskočila stropem!   

    OdpovědětVymazat
  3. To je tak krááásná fotka, neskutečně Ti to sluší. Já překvapení nemám moc ráda a okolí to respektuje...

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Je fakt, že je to dokonalý tip pro méně movité [2]: Kitty, ten dárek je trampolína na fotografii [3]: OOOO, díky! To budou ty endorfiny, co se vylučujou. Skákat nevyčůraná, vylučuju i něco jinýho... už to nějak není co bejvalo

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá fotka! Letos se můžu taky pochlubit opravdu zvláštním dárkem, - nám letos naše děti nadělily 48 kusů Toffíků z Lidlu .

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:  A zabaleny kazdy zvlast!?   Asi byly v akci, kluci budou setrivy, ze chvalim!

    OdpovědětVymazat
  7. zřejmě dobré pánevní dno, když si troufáš na takový kreace.. Zuzi..

    OdpovědětVymazat
  8. Já věděla, že Tě Hanka šoupne na titulku, takový aktuální článek...     

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno to pochopím, ale klika? Klika?!
    Nicméně, znamení štíra je nejlepší, všechna znamení mají ten samý zaměnitelný (jak jinak, horoskopy fungujou na tom, že je všechno dost vágní, aby si každej vybral) popisek o tom, jak jsou vlastně "oblíbení, hodní a někdy uzavření", jenom štír má vždycky "tohle je hajzl". My štíři vedem!

    OdpovědětVymazat
  10. Na nějaký vyloženě nechtěný dárek si nevzpomínám. Většinou jsem spokojená s tím, co dostanu a taky pro vše najdu využití (i kdyby jenom jako jednu z cen do tomboly . Dvakrát nadšená jsem nebyla kdysi z friťáku a nebo hrnce na svíčkovou, ale dnes už jsem daleko rozumnější a praktičetější a tak mě potěšil i hnětač těsta (loni)a vysavač na okna (letos) a ten jsem si navíc opravdu přála.

    OdpovědětVymazat
  11. Ta prázdná obálka, to je skutečně pecka A s tou klikou jsi mi každopádně připomněla recesistické dárky, které se dávají v rodině mojí kamarádky. Jeden rok dostala plechovku stoprocentní pravdy a její táta zase toaleťák s dolary... no, zážitek

    OdpovědětVymazat
  12. Na vyslovene nechcený darček si nespomínam, ale musím sa priznať, že keď mi tento rok mamina dala maličký cumel zo Swarowski krištáľmi, chvíľu som si v duchu hovorila: hm...OK...a čo s tým?...a úprimne stále neviem, čo s ním. Na prívesok je moc veľký, prakticky ho budúcemu dieťaťu žužlať nedám, na to je zase moc malý a tvrdý...

    OdpovědětVymazat
  13. [7]: Ty to máš už nějaký vozkoušený, protože máš pravdu, zrovna tahle kreace je opravdu nejrizikovější [9]: Byla ke dveřím od mýho pokojíčku, tak přeci se tam nenamontuje jentak! Navíc byla zlatá, takže taková slavnostní
    Já si taky všimla, že na štíry se vůbec ódy nepějí... já nevím, náš syn je štír a je nejúžasnější![10]: Vysavač na okna jsem si nadělila loni! :)[11]: No jo, ale klika recese nebyla, viz výše [12]: To jsem si až musela vyhledat, jk to vypadá! No...hm....

    OdpovědětVymazat
  14. [6]: V zájmu zachování jejich fyzického zdraví nápad na balení každého zvlášť zavrhli a udělali šest balíčků po osmi . Jo, a v akci byli, ale byla to náhoda .

    OdpovědětVymazat
  15. Moc dobré! Já si nějak žádný dárek, který bych nechtěl dostat, nemůžu vybavit. Vlastně jsem chtěl dostat všechny z těch, co jsem kdy dostal. Jen jsem to občas nevěděl předem .

    OdpovědětVymazat
  16. tak toaletní papír jsem nikdy nedostala! Ale od jedné tety pravidelně dostávám hadříky na nádobí (teď v dospělosti, když je využiju na vlastní byt si ale nestěžuji:))

    OdpovědětVymazat
  17. Nejblbější dárek, co jsem kdy dostal bylo, když mi máma s tátou koupili stejnej dárek. Sice byli od sebe, ale i tak se mohli domluvit.

    OdpovědětVymazat
  18. Já si ani snad nepamatuju, co jsem dostala nejblbějšího. Ale ráda dárky dávám. Třeba teď jsem dávala jako dárek pouzdro na telefon tady odtud https://www.revocase.cz/ a i když se pro někoho může zdát, že je to nejblbější, tak dárek potěšil.

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...