čtvrtek 31. října 2019

Porazila jsem Mareše aneb to nejlepší z komentářů

O internetových diskuzích (komentářích) už bylo napsáno mnohé. Nejdřív jsem si říkala, že to číst nebudu. Věřili byste mi? Ne. Já sama jsem si nevěřila. O kolik bych přišla!

  • Ta je dutá jak bambus! (To je můj člověk. Když byl někdo hloupý, používala jsem přesně tohle přirovnání. Od pátku bych však prosila už jen a pouze "Dutá jak prázdnej barel od ropy".)

  • Nesympatická ženská, nepřál jsem jí to. Vyberte tam už konečně někoho normálního. (Ježiš, jen to prosim ne! Bych si ráda dovolenku užila se stejnou krevní skupinou. Takže prosím nesympatický a nenormální, žádný normální nepřející suchoprdy!)

  • Leoškovi praskne hlava, jestli bude takhle upovídaná i v reálu. (Co na to říct. Praskne. V reálu je moje norma ještě někde úplně jinde. )

  • Štěstí pro ni, že nemá tílko. (Tílko zlidovělo, komentářů týkajících se této části oděvu bylo mnoho. Pro neznalé: v jednom z minulých dílu byla jakási instagramová modelka, přesto, že byla zima, přišla v tílku. K vítězství to však nestačilo. No. Já nejsem ani instagramová ani žádná jiná modelka, takže neprůhledný punčochy a svetr až ke kolenům. Hidžáb neměli a v kukle na mě volali policajty. Ale k vítězství to stačilo.)

  • Leoš to pustil. (Já teda nevím, co měl Leoš pustit.... ale vítězství to podle mýho nebylo. Proč by to taky dělal, když by to znamenalo zajistit si tak společnost tak dutýho, nesympatickýho a ukecanýho člověka? A teď si vyber.)

  • A co s dítkem? (No tady nevím, asi ten babybox. Nee vlastně, uuuf, dyť vono má i tatínka.)

  • Vyhrála paní, která už a Americe byla a žije v Německu. Jsem jediná komu to přijde nefér? (Paní, uklidním vás, jediná v České republice bohužel určitě nejste. Chtěla bych se Vám z celého srdce omluvit, že nesedím v Čechách doma na dávkách nebo nemám alespoň rakovinu. Já blbá zapomněla, že úspěch, byť dosažený vlastním úsilím, někteří lidé neodpouští. Znáte tu pohádku s Blažkem a Bohdalkou? Moc pěkná, doporučuji.)
Ale bylo samozřejmě spousta fajn komentářů! A protože jsem taky jenom ženská, že jo... tak vám tady vypíchnu tenhle! Přísahám, že jsem ho nepsala já! :D
  • Za mě je Martina daleko větší kočka, než ta předešlá soutěžící instagramová modelka. Martina je navíc sympatická a má přirozenou krásu, takže gratulace manželovi! A Martině gratulace, že jede do Vegas.

Hej děcka, já se tak těším! A koukejte se tam taky někdo přihlásit, místa jsou ještě volný!

10 komentářů:

  1. Tak to jsem si nemyslela, Martíku (ale mělo mě to napadnout), že jo...Pacientům, kteří jsou líní pro sebe něco udělat, taky říkám: Z NIČEHO PŘIJDE ZASE JEN NIC! Takže, milí nepřejícníci (tady, doufám, nejste), chcete-li do Vegas, tak se aspoň (chtělo by se mi napsat, vy chytrolíni) přihlašte do té soutěže!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem v řadě těch, kdo si to promítli, a držela jsem ti křečovitě palce - kdypak se dočkám, aby z hladinky blogujících některá/ý porazil Mareše! Já normálně ani nevím o tom rádiu, ale jsem ráda za upozornění. Můžu tě ubezpečit, že jsi jako většina lidí - něco víš a něco holt nevíš, to není trestný. A vlastně - ta soutěž měla být zábavná a pro tebe vítězná. Stlačit Mareše pod vodu - to se v tom rádiu asi moc nestává!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi dobrá, že jsi našla odvahu si ty komentáře přečíst a získat takovýhle nadhled Nevím, jestli by mi něco takového netrvalo tak pět let.

    OdpovědětVymazat
  4. A přitom jde s promunutim o velmi málo.. M

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem zapomnela jak jsou lidi prejici

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji ti nejen k vítězství, ale taky k tvému smyslu pro humor, je nás hodně málo, kteří dokáží negativní komentáře přejít a udělat si z nich prdel!

    OdpovědětVymazat
  7. jako nemám moc zkušeností s negativními komentáři, ale vím že jakmile je někdo  víc známej, tak se s tím musí hodně dlouho rovnat a naučit žít, takže teď když je z tebe ta celebrita, tak se holt budeš muset srovnat i s tímhle no

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Hele, s tímhle ať se srovnávaj ty, co dostávaj různý krámy zadarmo, influenceři se tomu říká prej. Já nic nedostávám a zadarmo se rozhodně rovnat nebudu![6]: Já už jako malá nosila tričko, a tam to bylo napsaný.... ne omlouvám se, tam byla vlastně jiná pravda, já nosila "Nás krásných je málo."[5]: No ale oni jsou opravdu přející. Přejou jen to nejhorší [4]: Klidně bez prominutí.[3]: Zvědavost byla silnější.[2]: Děkuju, Kitty! Ale já toho ve skutečnosti fakt vím docela hodně... [1]: To jim to říkáš hezky. Tak ono spoustu nepřejícníků bychom vážně také mohly nazývat pacienty

    OdpovědětVymazat
  9. Týjo, moc gratuluju Normálně mám sto chutí se taky přihlásit. Ale mě by stačilo těch 25 minut slávy a porazit Mareše, Las Vegas ať si nechá

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...