pátek 27. listopadu 2015

To je naposledy, co se mnou spíš!

To je naposledy, co se mnou spíš na jedné posteli.
Řekla jsem manželovi dnes v noci.
Vzhledem k našemu současnému žití v anglickém share housu praktikujeme oddělené lože, a tak za účelem udržení alespoň nějakého tělesného kontaktu se mi večer do postele nakýbloval i manžel. A usnul v objetí. Tato situace se možná odehrává ve snech mnoha žen. Nikoli v těch mých. Já, ač založením romantička, neshledávám nic romantického na tom, že mi manžel zabírá 3/4 postele a já jen silou vůle přetrvávám na těch zbylých 20 cm. Pokud se pohnu, ani vůle nepomůže.
Moje představa ubírání se na lože zahrnuje polibek na dobrou noc a odvalení se zpět na svou polovinu. Někdo vehementně žádá o prostor ve vztahu, já ho žádám v noci. Nic víc, nic míň.

To je naposledy, co s náma spíš na jedné posteli.
Řekla jsem v noci našemu psovi. Když se k vám nakýbluje ještě pes, už vám nezbývají ani ty dva metry na výšku. Po tom, co jsem se pokusila o polohu skrčence ani vůle nepomohla a na mé posteli byli všichni, jen ne já.


A tak se ptám, upřednostňujete "romantické" objetí nebo potřebujete prostor?Úžasný

7 komentářů:

  1. Já jsem pro romantické objetí, ale jak kdy.. Asi spíš podle nálady. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavní je se dobře vyspat... Ale jsem single puberťačka, nemám do toho co mluvit

    OdpovědětVymazat
  3. zaspať v objatí, a potom sa odvaliť na svoju polovicu

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Obdivuji ty, kdo jsou toho schopni. Já tak prostě neusnu. Navíc ještě občas dostanu pěstí přitom, jak manžel usíná a cuká sebou jak blázen!

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem pro romantické objetí. S mojí láskou se vyspíme do růžova i na jedné klasické posteli.

    OdpovědětVymazat
  6. Hele, spaní na jedný posteli jsme praktikovali na začátku vztahu...
    Teď se vyspím nejlíp, když v posteli drahý vůbec není (třeba když má noční) a ještě líp, když princeznička ve svý posteli vytuhne tolik, že zapomene přijít. Jinak totiž spíme na dvou válendách tři.
    Můj dvoumetrový, kterému se nevejdou nohy a tak spí napříč a moje čtyřicetikilová, kterou už automaticky šoupu mezi nás, protože já se mezi nimi ani nepohnu.
    Za trest, takový spaní

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...