úterý 8. prosince 2015

Vyznání, krásně zní...

Jsi-li tvrďák, klikni na křížek v pravém horním rohu obrazovky. Jsi-li měkkýš, vezmi si k ruce papírové kapesníčky nebo toaletní papír.

Budu psát o lásce. O lásce, která přenáší hory, řeky, i kanály (nikoli ve smyslu kanalizace či telekomunikace).

Dnes je to přesně 5 let, co jsem poprvé uslyšela jeho hlas a přesně 2 měsíce, co jsem si ho okroužkovala a ostatním chtivým ženám tak jasně ukázala, že tady je Martinčino.
O kom mluvím?
O panu vysněném. Věřte nevěřte, ale už od základní školy jsem si chtěla vzít urostlého bruneta s modrýma očima a kvalitními vousy. Vtipného. A to hodně. Chytrého. To ještě o hodně víc. A který mě bude mít rád...a to úplně nejvíc.

A ve svých pětavadvaceti letech jsem si ho vážně vzala.
  • Kluka s brejličkami, kterého jsem potkala v baru a kvůli kterému jsem se také ve dvaceti vzdala tehdejšího mírně nevázaného studentského života. Nechat tak kvalitní zboží dále k mání? Tůdle nůdle, děvčata, obsazeno.
  • Kluka, který mě dobýval, psal básně a nosil vše, co mi na očích viděl. Viděl tam třeba heřmánkový čaj či hořkou čokoládu... a dobyl.
  • Kluka, který byl od prvních chvil ochotný sdílet se mnou vedle postele i bankovní účet.
  • Kluka, který žárlil tak moc, že by to 99 % slečen vzdalo během prvních tří měsíců.
  • Kluka, který žárlil jen proto, že se bál, že o mě přijde... a nepřišel.
  • Muže, který mě i po pěti letech rozesměje tak, jako to neuměl nikdy nikdo předtím. A to i ve dvě v noci.
  • Muže, který mi pozdě večer chodí naproti. A to i ve dvě v noci.
  • Muže, pro kterého jsem krásná i s velký nosem, malým poprsím, žílama pod očima a žilkama na nohou. To jen já stále zakazuji zabírat mě z profilu. Kvůli nosu, ne kvůli poprsí.
  • Muže, který má stejné základní životní představy, jenž zahrnují šťastnou zdravou rodinu a když se dobře povede, i dům se zahradou, velké auto a několik psů. Když se povede ještě líp, tak i vířivku pro mě a saunu pro manžela..... základním uměním ženy by měla být schopnost nenásilně donutit muže, aby chtěl přesně to, co ona.
  • Muže, který je tak poctivý, že celé firmě emailem rozešle zprávu o nálezu desetikoruny v automatu na kávu, které by rád vrátil tomu, komu patří. Za tuto vlastnost k němu někdy vzhlížím, někdy ho za ni nenávidím.
  • Muže, který má rád mé kamarádky a dobře si spolu rozumí. A i přesto, že ho mají rády i ony, v žádném případě necítím ohrožení svého území.
  • Muže, který má báječnou rodinu. Ze všech "tchýní" na světě bych si vybrala zrovna tuhle jedinou!
  • Muže, který nekouří a nechodí do hospody. Ale kouká na fotbal.
  • Muže, který před lidmi používal slova "moje milá", po svatbě "moje žena". Žádná stará nebo vochechule.
  • Muže, který je mi oporou a fandil by mi i kdybych se rozhodla ústy nafouknout celý skákací hrad.
  • Muže, který ví, že skákací hrady zbožňuji.
  • Muže, který ví, že vedle skákacích hradů zbožňuji také Rogera Federera a Jona Bon Joviho, a přesto vůbec nežárlí.
  • Muže, který mi dává polibek na dobré ráno, protože jsem mu přes noc chyběla.
  • Muže, kterému věřím, když říká, že jsem pro něj nejkrásnější po ránu a vůbec nejkrásnější na světě.
  • Muže, který sám od sebe vezme kartáč a češe mi vlasy.
  • Muže, který mě miluje, ať už jsem právnička, prodavačka nebo nezaměstnaná.
  • Muže, kterému věřím, když říká, že mě miluje.
  • Muže, kterému věřím. Bezpodmínečně. Muže, kterého miluji. Bezpodmínečně.


Vám všem přeji, abyste něco podobného mohli napsat o svém partnerovi. Pokud ne teď, tak někdy v životě....

3 komentáře:

  1. Tak ti Martinko přeji, aby Ti to vydrželo co nejdéle. A tvůj princ ti nějak zarostl, bude hrát tmavého Santu na vánočním večírku? A taky ti závidím tu krásnou zamilovanost. Je to moc hezky napsané.

    OdpovědětVymazat
  2. O tom svém bych mohla napsat něco jiného, ale jen proto, že se naše pořadí důležitosti poněkud liší .-)
    Ano, i já mám ideálního chlapa. Ideálního pro mě. Prostě je šitý na míru

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem měkkýš, ale kapesníčky jsem neupotřebila, spíš jsem se celou dobu čtení straaašlivě romanticky (čti: přiblble) usmívala Neobyčejně krásné vyznání. Myslím, že jsi vystihla o lásce opravdu mnohé. Strašně moc ti takového manžela přeju a taky vám přeju, ať je to stále tak skvělé, případně ještě skvělejší!

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...