čtvrtek 14. ledna 2016

Šaty s příběhem

Červená, zelená, modrá, žlutá, fialová, růžová.... a všechny jejich odstíny. Kde můžete spatřit tolik barev, až vás oči přechází? Na maturitním plese.
Já měla sytě růžové. Korzet. Doporučuje devět z deseti maturantek.
Jeli jsme pro ně až do Liberce a na tehdejší dobu tam nechali docela peníz. Možná i na tu nynější, zas tak stará snad ještě nejsem. Kruhová spodnička nesměla chybět. Též doporučení devíti z deseti maturantek.
Žádná půjčovna, ale šití na míru, protože je přeci ještě tolikrát využiju... tolikrát dvakrát. S přibývajícím věkem se stále více a více vzdalovaly mým představám o vhodných plesových šatech... až se vzdálily natolik, že jsem se na nich pokusila obohatit prodejem. Bez úspěchu. Mé maturitní šaty stále visí na ramínku ve skříni. A vlastně jsem za to ráda, protože ačkoli bych si teď vybrala šaty naprosto odlišné, mají svůj příběh. A každý rok touhle dobou, v čase maturitních plesů, si na ně vzpomenu.

Aby jim ve skříni nebylo smutno, nedávno jsem jim pořídila spolubydlící. Svatební šaty. Které jsem si koupila přesto, že je už nikdy využít nechci. Ale mají příběh, krásnější než kterýkoli jiný...

8 komentářů:

  1. Tož to si musíte pořídit velký dům a velkou šatnu, protože to bude ještě šatů co budou dělat spolubydlící těm svatebním a maturitním. A pak vaše vnoučata při vyklízení budou valit očička. Nemáte to dědičné? Co babička - ta má určitě taky nějaký poklad schovaný.

    OdpovědětVymazat
  2. To je mi nádhera :) Jsem zvědavá, co si pořídím já na maturitní ples... Korzet jsem zatím ještě neměla...

    OdpovědětVymazat
  3. Kdyby se tvým šatům stýskalo, moje jim můžou poskytnout společnost. Mám ve skříni také pár slavnostních kousků, které už na sebe neobléknu

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tenhle Tvůj článek jsem četla jako první A ten mě nalákal ke čtení dalších. Ale hlavně proto, že jsi pro maturitní šaty byla tady u nás, v "mém" městě

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to mám docela štěstí, že jsi se spokojila i s tímto, já tedy zrovna s tímto spokojená vůbec nejsem, ten byl z povinnosti

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Jo a v Liberci jsem byla nejen pro šaty (pro ty šaty to bylo v Sillhouette fashion, myslím, že je to už zrušený). Taky jsem tam jezdila pravidelně na basketbalový zápasy. S holkama v Liberci to bylo vždycky napínavý, byly jsme vyrovnaný. A od jednoho blbečka rozhodčího jsem tam dostala pokutu za drzost, na to nezapomenu! A na soustředění jsme tam byli taky Joo, a ještě mám kámošku z Chrastavy

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: No jo, uznávám, že článek jako takový nezaujal, to ten Liberec Ale ty ostatní jo a pořádně
    A kde jsi byla pro šaty, to jde trochu mimo mě Já z krámů s hadrama znám akorát Rodinku, kde je všechno za pár kaček a pak ještě možná tržnice, když na něco spěchám a nemám čas čekat, až to někdy, výhledově, budou mít v tý rodince
    A když jo potřebuju něco lepšího, jistí to KIK
    Doby, kdy jsem nakupovala oblečení jen pro sebe a tudíž klidně za víc, jsou už dáááávno za mnou

    OdpovědětVymazat
  8. Tyhle šaty bych si klidně taky vypůjčila :)

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...