pondělí 11. července 2016

Dlouhé vlasy jsou pe...rfektní!

K tomuto článku mě inspiroval článek blogerky Elwin, která naopak vysílala zprávu, že dlouhé vlasy jsou peklo. A já musela souhlasit. Ovšem sama dlouhé vlasy mám a proto jsem se rozhodla k opačnému činu. Proč je dobré mít vlasy dlouhé?

  • Jsou slušivé. Můj čistě subjektivní bezvýznamný názor je ten, že dlouhé vlasy sluší 95% žen více, než ty krátké. Dokonce i můj bezvýznamný průzkum prokázal, že mužům se v drtivé většině líbí ženy s dlouhými vlasy.

  • Krycí funkce. Ano, dlouhé vlasy nejsou jen ozdobou, ale jak si ukážeme v následujících bodech, jsou dokonce plně funkční! Ve škole mi poskytovaly dokonalý úkryt při šilhání i usínání, o čemž si má spolusedící s krátkým rozcuchem mohla nechat jen zdát (ale až doma).

  • Funkce ochranná. Krycí funkce se odráží ve funkci ochranné, která spočívá v zakrytí uší. Což je výhoda jak v případě chladného počasí, do kterého jste si zapomněly čepici, tak v případě, že jste nepatrný ušoplesk, tedy ochranná funkce je doplněna i funkcí estetickou. Pokud jste ušoplesk patrný, netřeba z toho dělat vědu, jen si vzpomeňte, jak to Elfům v tom filmu o prstýnkách slušelo.

  • Zatemňovací funkce. Tato funkce je velmi praktická, já osobně jí využívám v ranní době, jelikož naše závěsy zatemňovací funkci postrádají (já kráva zase chtěla ušetřit a teď můžeme klidně hrát sousedům stínový divadlo). Opravdu skvěle tak zastupují funkci takové té škrabošky na spaní... teď nevím, jak se tomu nadává... ale asi víte.

  • Můžete ušetřit za kadeřníka! Dlouhé vlasy jsou prostě dlouhé vlasy a konečky umí zastřihnout každý! (Slovo můžete je na počátku použito záměrně. Když k tomu opravdickému kadeřníkovi jdete, tak si to pěkně vyžerete. Cenová diskriminace!)

  • Spousta variant účesů! V pondělí culík, v úterý francouzský cop, ve středu lokny, ve čtvrtek uhlazený drdol, v pátek rybí cop, sobota rozpuštěné, neděle léžerní drdol a tak dále a tak dále. Většinová praxe sice rozlišuje jen mezi zplihlé vs. zplihlé, culík vs. rozpuštěné a mastné vs. ještětode vs. umyté, ale máte tu možnost!!!

  • Ženská zbraň! V každé jakkoli významné brožurce se dočtete, že pohrávání si s vlasy je jednoznačným signálem zájmu ze strany ženy. Oči, nohy, ruce, ústa a tak dále... máme každá, ale dlouhé vlasy ne!

  • S dlouhými vlasy si užijete spoustu legrace!

Vlevo: vysoce umělecká koláž nesoucí název "Zepředu nebo zezadu?"
Vpravo: fena plemene něco jako hladkosrstý dloouhovlasý parson russell teriér.


  • Máte mnohem větší šanci uspět v rockové kapele! Máte možnost cítit, jak vám vlajou vlasy! Díky váze vlasů denodenně nevědomky posilujete krční svaly! No, tak už asi trochu vařím z vody... a je tedy na čase zde mou skvostnou úvahu ukončit.

Pročechrat, nestříhat!!


24 komentářů:

  1. :) no taky u kluků je to strašně sexy, mě se osobně líbí dlouhovlasý kluci
    taky kluci si strašně rádi prohrabou holce vlasy, proto třeba mě můj mladej zakazuje dredy a tak dál ... spíš než rocková kapela bych tedy řekla metalová ale to je fuk... skvělý článek! :3

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ale u chlapů už to zase není tak jednoznačný... tam zase málokomu sluší. Ale manžel si je narůst nechal a ten se mi líbí, je to takovej Krajčo střihlej Odpadlíkem   Já se v metalu nevyznám, já si akorát vzpomněla na Kabáty a to je rock

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky jsou skvělý!!! Zepředu, zezadu a pes s hárem! Príma -na 1****

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Díky! A chceš říct tajemství? Jsem se při focení těch fotek usmívala... no, co no, stereotypní chování!

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám dlouhé vlasy a miluju je! Je to trochu práce, ale baví mě se o ně starat !

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Počkej, 1. zleva je focený zezadu (lokty a bederní lordóza) a druhý zepředu, ne? Nebo selhává oko mé??

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné vlasy, to je asi jediná věc, kterou dokážu závidět, ať dlouhé nebo krátké V tvém případě je opravdu co závidět a já tak činím   

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Já je taky miluju... i když ke kadeřníkovi se chystám... ale já mám z něj strach, jak jiní ze zubaře. Většinou provedli něco, co jsem vůbec nechtěla, tak se bojím. Přiznám se, že já hodně  v péči polevila a nepravidelně češu, takže ty cucky jsou pak skoro na nůžky Ale nejvíc mě stejně baví, když pečuje někdo jiný, nechala bych se česat hodiny![6]: Samozřejmě že je to tak, ono to zas tak těžké není.... ale kdybych dokázala otočit hlavu o 180 stupňů, to už by byla jiná hádanka! [7]: To moc děkuji! Tady se mi ty geny sešly dobře A u Martina jakbysmet...oba jsme vlasatci, vlasy máme kvalitní a máme jich moc. Takže jestli se to spojí...

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Takže jestli se to spojí, vznikne z toho prachovka Vlasů má dost a docela dlouhý - a hlavně hustý

    OdpovědětVymazat
  10. Mívala jsem dlouhé vlasy, zažívám chvíle, kdy se mi po ních stýská, vždy jsem si v nich připadala jako víla, vím, že měly i svá pozitiva. Ale zvolila jsem zkrácení po lopatky pro jejich praktičnost. Tak už mi nezbývá, než se na dlouhovlasé jen dívat
    S kadeřnicí mám jednu nepříjemnou zkušenost. Té bych raději vůbec neříkala, co od ní požaduji, protože mi naposled udělala přesný opak toho, co jsem žádala. To si to raději ostříhám sama podle sebe.

    OdpovědětVymazat
  11. Taky se mi líbí dlouhé vlasy, ale nemůže je mít každý. Kdo má vlasů málo, nebo hodně zplihlé, tak to vypadá strašně. Moje obě vnučky mají už hezky dlouhé vlasy. Laděnka je má krásné, husté, poddajné a Terezka je má vlnité, tak to jsou dobré kombinace. Kdepak to moje chmýří!

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Napadlo mě ledacos, ale prachovka tedy ne [10]: Já si sice nepřipadám jako víla, ale cítím, že mi dodávají sebevědomí... prostě když jdu po ulici a vlajou mi ty vlasy, tak si připadám taková jiná, taková hezčí A tento pocit si užívám... asi si kompenzuji nedostatek tohoto pocitu v dřívějších dobách
    S kadeřnicemi to je fakt jak s těmi zubaři. Dobrou kadeřnici aby člověk pohledal.[11]: Ježurko, ale zrovna babičkám "chmýří"sluší mnohem víc, než dlouhé vlasy. A babičky si si umí načesat i to chmýří. Má babička tupíruje, natáčí, barví...   Vůbec si ji nedovedu představit, že by měla šedivé vlasy.

    OdpovědětVymazat
  13. Těší mě, že jsem inspirovala a víš co? Musím s tebou souhlasit to všechno, co píšeš, je totiž pravda kromě toho máš vlasy opravdu nádherné a úžasně dlouhé :) kdybych za sebou neměla ty roky s takovým hárem, byla bych závistivá
    Každopádně, ať nezlobí a nepadají a dělají jen parádu! :)

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Díky, ale.... proti tvým vlasům vypadají jak chudinky! Teď jsem viděla ty fotky u tebe, bože! Máš štěstí, protože ti to fakt strašně sluší v krátkých, ale ty dlouhé byly nádherné.... už jsi je zpeněžila? Můj tip je... 4 000?

    OdpovědětVymazat
  15. Šance uspět v rockové kapele mě skutečně dostala A kdyby tvoje vysoce umělecká koláž neměla popisek, ani by mě nenapadlo, že jedna může být zepředu... nikdy jsem holt neměla vlasy po pás, neb s mým tvarem obličeje dlouhé vlasy nejsou ani trochu výhra, a tak mě takové věci nenapadají Každopádně máš vlasy velmi krásné, barvy vpravdě slovanské (také mám takovou, jen o trošičku tmavší)! Už jen trochu chybí, abys byla skoro jako Rapunzel (v české verzi Locika) z Tangled

    OdpovědětVymazat
  16. Sakra! teď mám chuť si je nechat narůst, ale když já jsem asi jedna z mála holek, kterým sluší spíš kratší (ne úplně), mám je takový divně naježený a je jich tolik, že moje pochroumaná krční páteř by mě nesnášela ještě víc

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: Hned jsem na ně ještě pyšnější, když jsou barvy slovanské a nikoli pochcané slámy, jak my slovani často slýcháme Tohle je moje poprvé po pás...a přišla jsem k tomu jak slepá k houslím. Nestříhala jsem kvůli svatbě a pak už jsem před odjezdem kadeřníka nestihla. A tady se mi nějak moc nechce, když jsem často nebyla spokojená ani u nás, kde jsem mluvila stejným jazykem [16]: Jestli máš takové jako na fotce z psích spřežení, tak to řadím ještě taky do skupiny dlouhé. To moje, to už je naopak příliš, minimálně 10 cenťáků musí dolů.

    OdpovědětVymazat
  18. Dlouhý vlasy jsou super. I když, znám holky, kterým více seknou kratší. A u chlapů to je asi tak, že některý jsou na dlouhý, některý na krátký...

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý!
    Vlásky máš krásný, úplně stejný, jako já, jen asi o třičtvrtě metru delší. Ale barevně jsme na tom stejně!

    OdpovědětVymazat
  20. Od malička jsem středem posměchu co se týče vlasů.
    Od malička se mi spolužáci, i ti co mě neznají smáli, kvůli toho, že jsem byla zrzka. Vlasy nebyly zrzave, jako pravá zrz, jen světle hnědé. Jednou jsem se už opravdu naštvala a vlasy si nabarvila na tmavší barvu.
    Vlasy jsem pak barvila několikrát, ale ani jednou se mi nepovedlo sehnat barvu, která by se mi opravdu líbila. Toto trvá na střední. Holky, které sedí za mnou a ve škole se spolu bavíme, se mi pořád vysmívají a předváději jejich vlasy. Jednou jsem šla k holičce, v obchodním centru. Řekla jsem si, když to je kvalitní kadeřnictví, ty peníze budou stát za to. Nechala jsem se ostříhat za 570 korun (+ mytí a ošetření vlasů). Ten první den vypadaly vlasy opravdu dobře, ale co jsem přišla do školy, se mi holky smály, že vypadám jako kastrol, hřib a květák. Tohle se se mnou veze už půl roku po ostříhání a přece jenom mi vlasy dorostly. Tohle mě donutilo si koupit Donna Hair (670 kč). Pokaždé když přijdou, eknou mi: Verco ostrihana za 80 a luxuuus! Verco dobarveni konecku... Porad... Neustale...
    Clanek je moc pekny i samotný blog je uzasny.

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: O barvení mi ani nemluv, s tou jsem nebyla spokojená nikdy. Já takhle šla do obchodního centra také, jakože to bude něco extra. Nechala jsem tam tisícovku a nikdo nepoznal, že by mě někdo barvil... pak jsem zase chtěla  jen světlounce hnědou, něco jako vlastní, už mě štvaly odrosty... a odešla jsem s úplně tmavou palicí...a to byla hrůza, k mé pleti, očím a obočí otřesný...díkybohu se to brzo vymylo. Co se týče holek ve třídě, tak z těch bych si vůbec hlavu nedělala, budou to asi pěkný slepice

    OdpovědětVymazat
  22. [17]: Mám na ramena, ale poslední roky to vždycky doroste právě na ramena a pak už peláším, že chci stříhat. Jen posledně jsem to trochu schytala, tak jim chvilku ještě dám. "Jé, já myslela, že to tak je strukturovaný schválně." "Neni, je to prachobyčejně zubatý." Asi tak ale obdivuju, že to vydržíš nesundat:) což by rozhodně byla škoda!

    OdpovědětVymazat
  23. [17]: Pravda, ono slámové přirovnání bývá o něco častější A to s tím kadeřníkem úplně chápu! Dokud jsem si nenašla dobrou kadeřnici, u které jsem spokojená, tak jsem vždycky trnula, co mi na té hlavě vznikne

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...