středa 10. ledna 2018

Adventní kalendář Rituals

To, že poslední léta prožívám Vánoce bez stromečku většího, než 30 cm, není nic nového. Letos to však bylo poprvé bez čokoládičkového adventního kalendáře. To, že jsem dospělá neměřím podle porodu, ale právě podle adventu bez čokokalendáře. Aby psychické trauma nebylo tak veliké, hledala jsem jiný kalendář. Pro velký holky.

Samozřejmě jsem netrajdala po obchodech, když jak už jsem stokrát říkala, téměř všechno se dá najít na Amazonu. Tolik kalendářů pohromadě jste ještě neviděli. Nevěděla jsem přesně jaký hledám, ale když jsem viděla tenhle....očička se mi rozsvítila a musela jsem ho mít, na cenu nehledě.

Balíček tělové kosmetiky Rituals jsem jednou, asi před osmi lety, dostala darem a okamžitě se do ní zbláznila. Nicméně cena jejich produktů mi nikdy nedovolila si ji znovu sama koupit...
Takže letos jsem si přála od manžela darem k porodu adventní kalendář! Už název Rituals mi říká, že z toho udělám každoroční rituál... ovšem budu to muset nějak zaonačit, páč novodobou Marií Terezií se stát určitě nechci :)

A tak, kdybyste byli s námi na porodním sále, pochopili byste, proč se mě v těch nejhorších kontrakcích Martin snažil podpořit mimojiné větou "Mysli na krémy!" (V té chvíli mi ale kalendář byl úplně víte kde a tak jsem svého muže poslala víte kam.)

Kalendář je zabalen v krásné dárkové krabici s červenou mašlí a samotný má tvar vánočního stromečku. V každém okýnku je vedle produktu samotného navíc něco napsáno, což ho dělá ještě zajímavějším a užitečným třeba k tréninku angličtiny :)

A co na mě tedy v kalendáři čekalo??? :)

1.12. Hydratující krém na ruce s vůní indické růže a mandlového oleje
2.12. Sprchová pěna s vůní růžového dřeva a borovice
3.12. Adventní svíčka
4.12. Tělový peeling s mořskou solí obsahující eukalyptus a zázvor
5.12. Tělový krém s vůní rýžového mléka a třešňového květu
6.12. MiniŘasenka
7.12. Odličovací ubrousky s aloe vera a lotosovým květem
8.12. MiniŠampon s mořskou řasou a bambusem
9.12. Uklidňující miniSprchový olej s bílým lotosem a yiyi ren (slzovka obecná)
10.12. Adventní svíčka
11.12. MiniParfém na tělo a tkaniny s bílým lotosem a yiyi ren
12.12. Zjemňující tělový peeling s vůní třešňového květu a rýžového mléka
13.12. MiniMýdlo s mandarinkou a yuzu (japonský citrus)
14.12. Osvěžující sprchová pěna s vůní eukalyptu a rozmarýnu
15.12. Relaxační minisérum s čínskou mátou a yiyi ren
16.12. Šampon a sprchový gel 2v1 s bambusem a hlubokomořskými minerály
17.12. Adventní svíčka
18.12. MniSprchový gel s vůní indické růže a mandlového oleje
19.12. Vánoční hořčíkové krystaly do koupele
20.12. Peelingová rukavice
21.12. Sprchová pasta s eukalyptem a olivovým olejem
22.12. Sprchová pěna s vůní indické růže a mandlového oleje
23.12. Noční balzám na ruce s bílým lotosem a yiyi ren
24.12. Adventní svíčka




Jednotlivé výrobky vždy patří do určité produktové řady. Mé nejoblíbenější řady jsou Rituals of Ayurveda- indická růže a mandlový olej, a Rituals of Sakura- rýžové mléko a třešňový květ.
Nejoblíbenějšími kousky jsou určitě sprchové pěny, kdo nevyzkouší pěnu místo gelu, nepochopí.
Co považuji za obrovské plus této značky? Že opravdu voní. Žádný, že po dvou minutách nevíte, že jste se myli.

Celkově mi kalendář způsobil opravdu lavinu radosti, akorát ten Štědrý den vyšel tak blbě, že tam byla čtvrtá svíčka... tedy žádné překvapení. O to víc se těším na příští rok :D

A co u vás? Vedete adventní kalendář?

35 komentářů:

  1. no ty jo tak já budu pořád malá holka, čokoládiček se vzdát nehodlám

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No tak jo... chtela jsem mit dva, ale coko jsem vybirala vybirala az je prestali prodavat Pristi rok bude zas, ale pssst! Je to proste klasika jako svicky na narozeninovym dortu, ty bych tam chtela i ve stovce!

    OdpovědětVymazat
  3. Nerada ti kazím radost, ale Rituals The Ritual of Sakura /Ayurveda není, koukám, dobrá značka. Většina jejich výrobků např. obsahuje butylphenyl methylpropional, který je mj. i reprodukčně toxický, ale i jiné škodlivimy.Např. https://www.codecheck.info/kosmetik_koerperpflege/koerperpflege/hand_nagelcremes/ean_8716716054016/id_1759205731/THE_RITUAL_OF_SAKURA_Hand_Balm.proA jako kojící matka můžeš některé látky předat i mimču (např. ropné produkty, což je VĚTŠINA kosmetiky, přecházejí do mléka - byly dělány studie).

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Cozeeee?? A za to jako chtej takovy prachy abych to ted mohla akorat tak predat Martinovi at s tim promaze kliky od dveri?
    Vracim se teda k Nivee. Je tam nejaka rada, kterou muzu pouzit driv, nez v 70ti, kdy uz mi to bude jedno?

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Hele, jsou i horší složení, tahle značka ty škodlivé složky má většinou aspoň u konce. Martíku, Nivea je ještě horší, obsahuje právě tu ropu, kde je JISTÉ, že to do mléka přejde...http://doktorka-se-srdcem.blogspot.cz/2017/10/balzam-na-rty-vyber.htmlTady jsem o tom psala, ono to není jen v balzámech, ale např. i v recyklovaném papíru a tedy v potravinách a kartonech... Právě proto bychom se škodlivinám měli co nejvíce vyhýbat, protože i tak jich do sebe dostaneme víc, než dost.Někdy vydám i masti a krémy, ale to dá strašně práce a dělám to po chvilkách. Nemůžu to totiž jen z té databáze přeložit, není to tam přesné, a jsou tam překlepy a chyby, takže dohledávám - a vybarvuju. Ale je to solidní základ - doporučuju tam vždy zadat látku - plus pak tento seznam:
    http://kosmetik-check.com/schadstoffliste-2/
    http://kosmetik-check.com/mineraloele/

    OdpovědětVymazat
  6. Tý jo, mně naštěstí kosmetika z Havlíkovy apotéky u Dorky prošla...
    To se mi docela ulevilo.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Ty jsi tu zas? Se chcechtám. Ale holky, uvědomuju si, že tím začínám být trohu deformovaná, od doby, co vím, co je to zač.Ale jak píšu na blogu, odmalička mám ke krémům a balzámům na rty averzi - a teď už vím proč...

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Jaký zas, před chvilkou jsem přišla od Prasátka, jsem v jednom kole...

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Co vymyslet nějaké hezčí označení pro Dorinku, která ti dokonce i schválila krém?!

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Dobře, jsi Dorinka.
    Rejpalku si nechám jen do mysli...

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: No to ti těžko projde, když Dorka někdy odhaduje i myšlenky.

    OdpovědětVymazat
  12. [5]: Tak tu Niveu jsem spis placla, jeste ze tak! Ja teda jsem kosmeticky lempl, tak mozna, ze to bude bez nasledku. Treba ty odlicovaci ubrousky 10ks, to jsem si rikala, ze to je presne pro me na rok. Nejpravidelneji pouzivam krem na ksicht...az se ti bojim rict znacku. Nu co, uz je tam stejne na dne, tak to mam uz spocitany... je to Alcina Cashmere.[6]: No to verim, mne by taky hned bylo lip!

    OdpovědětVymazat
  13. Můj momentálně nejoblíbenější muž mi za porod poslal leda tak fotku steaku, který si dal na oslavu :).Já  jsem díky Dorce zase vyměnila Otylovi pastu na zuby :)

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Fakt? Tak to mě těší Bloudíku, že mám tak dalekosáhlý dopad. Proto to píšu.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Fotka konacku taky byla!
    Dorce by meli firmy platit nebo alespon poskytovat jine vyhody za ziskavani novych zakazniku. A jakou pastu teda ne-e a jakou jo?? Aby nam pasta nezhatila to prezidentsky angazma.

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: hormální není normální.
    Hormonální.

    OdpovědětVymazat
  17. [14]: Dneska už se na nic nedívám. A nebo jo? Tak hele, na ten zbytek se VYKAŠLI a radši to ZAHOĎ! To má parabeny (konkrétně tady methyl-, ethyl- propylparaben). A ty mají hormální účinky! A nepsala jsi náhodou někde, že máš problémy se ŠŽ?? https://www.codecheck.info/kosmetik/gesichtspflege/gesichtscremen/ean_4008666390011/id_1725092867/ALCINA_Cashmere_Gesichtscreme.proUvědom si, že např. celiakovi nebo při neceliakální intoleranci lepku stačí při spoustě zdánlivě nesouvisejících problémů odstranit lepek. A je většinou klid (případně i jiné potraviny). Stejně to může být i s jinými obtížemi!

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Z toho ted nebudu spat Tak mi hlavne napis nejaky bezpecny znacky at vim kam sahnout priste.
    Pritom vono se to vsechno tvari tak hezky a kvalitne...no jo, marketing a vobycejnej clovek je lapen.

    OdpovědětVymazat
  19. Asi jsem dospělá už dlouho - adventní kalendář už jsem neměla léta...
    Co se kosmetiky týče, jak je patrné z diskuse tady, je to s ní těžké. Vlastně skoro všechny normální značky jsou problematické, ať už se tváří jakkoli - a člověk musí hledat fakt něco stoprocentně přírodního a bio a eko, aby se všem těm ropným sajrajtům vyhnul. (Velmi paradoxní je, že ty nejtoxičtější značky typu Avon pak pořádají pochody proti rakovině, kterou sami způsobují.) V poslední době se mi ze značek ekodrogerie zalíbila Naturinka - česká firma, u níž to složení vypadá vyloženě bezpečně A její výrobky ani nejsou  moc drahé.

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: Človíčku, hned jsem si to přidala na seznam ANO (ten je o poznání kratší) - tam jsou i masti - a to je podle mě snad VŮBEC NEJLEPŠÍ složení, co jsem kdy viděla... Díky.

    OdpovědětVymazat
  21. Tak vidíš, hned máš náměty na dárek od rodičů - a tady se podívej na netu:
    https://www.shop-naturpur.de/Naturkosmetik/pro ČR pak např. https://www.biooo.cz/Až si něco vybereš, buď si to zkontroluj sama, nebo mi to v nejhorším pošli, ale většina, ne-li všechno, by mělo být O.K.

    OdpovědětVymazat
  22. Je to krásný, ale sežrat se to nedá, takže nic pro mě .

    OdpovědětVymazat
  23. [21]:[22]: Tak Naturinka se mi moc moc líbí, tu určitě vyzkouším, díky za tip!
    Dori, tobě dík za ty stránky, to je super takhle pohromadě. Kdybych to znala dřív...:)[24]:

    OdpovědětVymazat
  24. Fgtrdfre#cdsdws31. ledna 2018 v 17:29

    @
    @
    **Pictures, images and Video****Girls boys 12-18 years****** Download here: Link: https://lc.cx/M3m9**** Download here: Link: https://301.li/8xz6bw
    w
    w-

    OdpovědětVymazat
  25. [25]: Díky za díky. Tady máš odkaz na mě, zítra asi vydám tu "tvou" Niveu, to budeš koukat na barvičky. Jak píšu v článku, rozhodně neopomeň písmenko B, momentálně 2. firma (šedivý rámeček). To budeš valit oči, jako já - dostala jsem se k tomu úplně náhodou, normálně tyhle věci člověk nevidí (nehledá)...http://doktorka-se-srdcem.blogspot.cz/2018/02/masti-kremy-sampony-prirodni-biokosmetika.html

    OdpovědětVymazat
  26. [27]: Ts... zadna ma Nivea. Uz mam doma kremy a sampony z Naturinky A bomba... ostruzinovy krem bych snedla, jak krasne voni.
    A taky peeling Lavera :)
    Bych spis stala o rozbor Yves Rocher, meli jsme o tom doma vasnivou diskuzi

    OdpovědětVymazat
  27. [28]: Dobře Martíku, píšu si na seznam- Na tu bych možná zapomněla - ale je známá, takže důležitá. Jestli tě ještě napadá, ještě nějaká známá značka, napiš.

    OdpovědětVymazat
  28. [28]: Teď jsem jen mrkla jeden "normální" krém s měsíčkem - a to ne. Ale má to sekci BIO - a tam jsem teď viděla jeden výrobek, který by prošel. Další bio však zas ne. Takže podtrženo a sečteno, u této firmy nejspíš jen BIO -  a to ještě jen něco.

    OdpovědětVymazat
  29. [29]: Tak zrovna me napada Ryor... ten zas zminovala babicka a u toho mam taky predstavu prirodniho produktu... ale jestli tomu tak je...??
    A pak by byly docela zajimave ty lekarenske drahe znacky jako Vichy, Clinique, La roche posay...
    Fakt jen pro zajimavost, pac ja fakt diky tobe a Marusce jedu Naturinku, Welledu, Laveru :)

    OdpovědětVymazat
  30. [31]: Takže ani jedna z jmenovaných firem ne.Ono totiž většina těch známých předražených firem je k ničemu...URTEKRAM(nevím, zda vše, ale určitě většina) je DOBRÝ.RYCHLE SE ZORIENTUJEŠ TADY:
    https://www.codecheck.info/Do pole Produktname, Ihaltsstoff napiš třeba Urtekram - a koukej, kolik je u jednotlivých výrobků v kroužku červené barvy (pozor, někdy je trošku červené jen proto, že by to MOŽNÁ mohlo obsahovat palmový olej).Jsou tam chyby, úplně spolehnout se na to nelze, ale je to tak 90 % vodítko.

    OdpovědětVymazat
  31. ~
    ~
    Teens the years of a person's age from 7 to 19.
    Young Sex Movies -- XXX Teen Videos
    ~>
    Teen Girls Boys 7_10_12_15_18_20
    -
    Download here: Site;1: http://gg.gg/co40y
    -
    -
    Download here: Site;2: http://rocld.com/n8txs
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    ~
    ~
    Teens the years of a person's age from 7 to 19.
    Young Sex Movies -- XXX Teen Videos
    ~>
    Teen Girls Boys 7_10_12_15_18_20
    -
    Download here: Site;1: http://gg.gg/co40y
    -
    -
    Download here: Site;2: http://rocld.com/n8txs
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    OdpovědětVymazat
  32. _
    _
    Teens the years of a person's age from 7 to 19.
    Young Sex Movies -- XXX Teen Videos
    ~>
    Teen Girls Boys 7_10_12_15_18_20
    -
    Download here: Site;1: http://gg.gg/mpp45
    -
    -
    Download here: Site;2: http://rocld.com/n8txs
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    ~
    ~
    Teens the years of a person's age from 7 to 19.
    Young Sex Movies -- XXX Teen Videos
    ~>
    Teen Girls Boys 7_10_12_15_18_20
    -
    Download here: Site;1: http://gg.gg/mpp45
    -
    -
    Download here: Site;2: http://rocld.com/n8txs
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    OdpovědětVymazat
  33. Fellas stop jerking off, here you can find lonely girls from your area - http://hifuck.me

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...