úterý 21. srpna 2018

Chtěla bych vám toho tolik říct....

...třeba to, že mi chcíply a zase obživly jahody na balkoně. Bylinky jsem nechala chcípnout naschvál a o reinkarnaci už se nepokoušela, zjistila jsem, že je vůbec nepoužívám, příští rok je pěstovat nebudu. Ale rajče... to je nějaký echt německý, velký a plodný!

....to, že jsem byla prvně fakt šopovat a bylo to v ústeckém Fóru, kde jsem taky byla prvně.

....to, že jsem si v tom Fóru málem zlomila nohu, když jsem uklouzla na polívce. Ne, nebyla to polívka, někdo se tam normálně vyblil, ale když cejtíte mokro i na noze, prostě chcete, aby to byla polívka! A byla to polívka!

....to, že jsem si v tom Fóru aspoň koupila krásnou sukni na bratrovu svatbu. K tomu jsem zvolila tílko s krajkou. Jako kojící nemám moc na výběr, všechny kojící šaty vypadají buď na pohřeb nebo na brambory. Ale tahle sukně s tílkem vypadá moc pěkně, si myslím. Jen Martin komentoval:"Takhle jako jdeš? Dyť v tom chodíš nakupovat do Kauflandu." Nechodím!!

...to, že jsem si znovu uvědomila, že jsem měla před třemi lety naprosto dokonalou svatbu v poměru cena/výkon/doba na zařizování.

... to, že na další svatbu jedu za měsíc.

... to, že jedu i na rozlučku se svobodou a to až od Ostravy! To jsem kámoška, to jsem formát!

...to, že za námi do Německa přijela moje svědkyně Janička s přítelem, na otočku z Jihlavy! To je kámoška, to je formát!

...to, že v době návštěvy jsme tu měli famózní pouť, s májkou, průvodem, atrakcema... a moc jsme si to užili.

...to, že mám fakticky fobii z vos. A ty mrchy si chtěly udělat hnízdo u nás na balkoně. Jednou nějaká mrcha vlítla do bytu, já klasicky totálně znehybněla a ta sviňa mi normálně v klídečku lezla po ruce! Beze slov jsem volala o pomoc a nekecám, málem jsem se rozbrečela :D

... to, že další věc, proč jsem si Martina vzala je, že on fobii nemá. On je statečný likvidátor a ochránce. Udělá tlesk plesk a vosa letí k zemi. Sorry jako, ale komu ty vosy prospívaj, komu??

...to, že Mathi už leze a sedí. A pořád se směje.

... to, že Ketynka 12.8. oslavila 14 let.

...to, že hostinu si zorganizovala sama asi týden předem, když byla hodinu zavřená na kompostu, kam se mimochodem vyprazdňuje i žumpa s ho...ubama.

... to, že jsem poprvé sbírala ho...uby do skleničky a skladovala je v lednici. Abych zjistila, jestli je Ketynka začervená a nemusela jí dávat preventivně tabletu, když preventivní odčervování je blbost. Nebyla. Po skoro 3 letech, kdy pobývala v různých koutech světa... ani červík.

... to, že paní mámě bylo 50, udělali jsme jí radost žehlícím prknem s žehličkou, protože její výbava by mohla z fleku do historickýho seriálu.

...to, že Mathi na oslavě chytil svou první rýmu, já prvomatka nezkušená ho okoupala a on mi ho ofoukl větříček.

...to, že vedle rýmy jsme okusili i první horečky. Všichni jsme mysleli, že lezou zuby, ale nakonec z toho byla šestá nemoc.

...to, že jsem si po x letech zahrála tenis a moc si to užila, i když jsem odskakovala na kojení.

...to, že jsem se po 28 letech dozvěděla, že v mým dětským pokojíčku se před x lety oběsil původní majitel, Němec, který se nepřenesl přes odsun. Prý byl hodnej, nebyl to fašista. A taky byl hodnej, že mi o sobě nedal vědět.

...to, že občas jezdíme po výletech. Třeba k jezeru Brombachsee, tam jsem se i vykoupala! A nebo do Outletu s oblečením, kde jsme si na sebe nic nekoupili, ale zas skončili u žrádla.

...to, že jsem ten poddruh matky, kterému se říká eko-bio, nebo taky lesana. Vedle látkovejch plín, o kterejch už víte, se to v mý domácnosti hemží perkarbonátem, kyselinou citronovou, jedlou sodou a octem. Ale není to se mnou tak hrozný, myslím...až na vás to nikomu vehementně necpu.

...to, že abych byla jó echt lesanka, tak jsem pořídila i šátek na nošení dětí a nosítko. Jedno. Dobře dvě. Dobře teď mám tři a domlouvám čtvrtý, ale přísahám, že si něchám jen dvě a dvě prodám!

...to, že mi v dětským pokojíku v Litoměřicích nějakej nájemce udělal pi*u do žirafy! No, kde to jsme??!!

...to, že tohle všechno bych vám chtěla říct, ale víte co... já prostě nemám čas!! Obdivuji Klávesnici, fakt že jo... za to, že si ten čas najde, já to neumím. Když ho mám, tak spím :D

....to, že na ten náš Instagram a Facebook fakt můžete i bez svýho účtu, Klávesnice mě tam taky stalkuje i bez něj! Tam jsem přeci jen aktivnější, nezabere to tolik času a dá se to v pohodě ťukat na mobilu :)


Hmmm hmmm.... vyhnala jsem ty mý kluky a babku ven, že si jako po x měsících sednu na balkon, dám si zmrzlinku, kafíčko, blog... hmmmm hmmm..... hodinka pryč.... a už je z toho balkonu vyhlížím! :D

Už jsou domaaaaaaaa!!!

20 komentářů:

  1. Ja fajn, že sis udělala čas na pár písmen

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko,
    byla to polívka, ale vyblitá...
    Moc ráda Tě tu zase vidím...jsem si Tě přivolala, psala jsem, co mi na blogu.cz chybí.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: No, Ty jsi přitancovala rychle... Jsem myslela, že budu první...tak ani tady ne.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Ale ze to stalo usili![2]: A joooo, dik! Zrovna Lucky blog jsem si nedavno taky hledala, abych se podivala, jestli pise... ta mela peckovy clanky :)
    Ale jako fakt, klikni si na tu Instagramovou ikonku

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Sorry jako, celej táta.
    Jsem poprvé na Instagramu...

    OdpovědětVymazat
  6. Martíku,jsi mi udělala radost! A koment od [2]: Padesátky, no ten nemá chybu!

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mě těší, že sis našla chvilku, a moc dobře vím, že to není snadné. Dobře se to četlo Ale tu bývalou polívku na podlaze ti nezávidím

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Se nevomluvuj, rika to kazdej, krome Martina. Mne to nevadi ale, ja jsem rada, kluk a bejt cela mama by bylo divny![6]: Ja rada delat nekomu radost![7]: Zajimavy, ze z celyho clanku kazdymu utkvi polivka

    OdpovědětVymazat
  9. Jó, zase jednou článek! Děje se toho u vás dost, jen co je pravda Vypadá to, že samé radostné věci (až na ty nemoce teda) a to je moc dobře. A perkarbonát do toho!

    OdpovědětVymazat
  10. jé to je krásný článek, jsem se zase zasmála, neboj, bude líp s tím časem , sleduju na instagramu, aspoň něco

    OdpovědětVymazat
  11. Safra, kluci a babka tam taky mohli ještě chvilku pobýt! Opravdu pobavilo!     

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: Mně náhodou utkvěl i oběšený Němec a nákup nosítek

    OdpovědětVymazat
  13. Marti, těším se na nějaké fotky vašeho broučka, moc zdravím   

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Tak ale Pod fotkou je ikonka, takový foťáček... to je ten Instagram, klikni na to a fotek uvidíš víc, než dost

    OdpovědětVymazat
  15. kruci a je to venku že tě šmírujujá spát ani nemůžu i kdybych chtěla protože bych pak poslouchala že nic nedělám a co vlastně celý den dělám?!

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Dneska jsem si zrovna schrupla s Mathim 11-13h
    Ale to je vyjimecne, vetsinou se to takto nepovede.
    Ale kdyz jo, jsem za to tuze rada, za to probouzeni v noci kazdou hodinu dve si to myslim zaslouzim A doma nic neposloucham, jeste aby, to by si poslechl zas on! Klavesnicko, musis si nekdy umet dupnout, proste bych si lehla, kdyz bych mohla a co?! Zboril se svet? ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Díky moc, že jsi napsala . Užívejte si léto a těším se na další článek!

    OdpovědětVymazat
  18. Ve Fóru jsem byla letos taky a taky jsem si to užila. Vlastně jsem si nesla dvě lahvinky medoviny pro dědečka a šátek pro ségru. A ten mě tolik inspiroval, že jsem si ho musela koupit i pro sebe, ale to už tady u nás

    OdpovědětVymazat
  19. Tak polívka to být mohla, jen se jí nechtělo být tam, kde byla .Měj se krásně a užívej si ty svoje kluky!

    OdpovědětVymazat
  20. Pujcka zajistena nemovitosti se connections the wool extraordinary someone's eyes nazyva lombardni hypotekou. Diky teto pujcce muzete ziskat znacnou castku v hotovosti a pouzit ji, jak chcete – pro nektere… https://creditio.cz/jak-ziskat-pujcku-zajistenou-nemovitosti/  Rychla online pujcka az 10000Kc => https://vk.cc/8QjIjepЕЇjДЌka 40000 akce ihned
    malГЎ pЕЇjДЌka do vГЅplaty
    online pЕЇjДЌka
    online pujcky
    malГЎ rychlГЎ pЕЇjДЌka

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...