čtvrtek 18. července 2019

Svět by byl lepším, kdyby....

Poslední tejdny byly hrozná trága, je to tak. A to mě vede k vážnému zamyšlení.
Na světě by bylo líp, kdyby...
  • Neexistovala klíšťata a komáři. Jako k čemu je to dobrý??!!
  • Meloun neměl ty pojebaný pecky. S tím, k čemu všemu maj bejt jako prospěšný, na mě nechoďte. Hnusný jsou.
  • Bylo kafe zdravý!
  • Cukr byl megagigaultrazdravej!
  • Na sluníčku by se člověk nemohl spálit! A ještě by to bylo zdravý!
  • Každá sebemenší obec, i ta nejmenší pidiobcička, měla svoje moře!
  • Všechny děti spaly 8 hodin v kuse!
  • Kdybych měla čas, nebo si ho uměla najít, četla a komentovala vaše blogy (místo toho studuju druhy záchodů a odpadů, studny, grily, sekačky a křovinořezy... a vy ani nevíte proč!) a psala vám pravidelně normální, duchaplně duchaplný články a ne tyhle hovadiny. Odpusťte.

26 komentářů:

  1. Nevadí, stejně mám radost, že jsi pro nás něco napsala. A zdravím všechny na fotografii včetně přání pěkného léta

    OdpovědětVymazat
  2. Ahój! To jsem ráda, že tě konečně "vidím"! Na pecky v melounu mám grif: nekousat, ale polykat! Pak nevaděj! A vůbec, kupuj si kernarme Melone a máš po problému! Vždyť ty klasický s peckama tady skoro nejsou!  A až bude kafe zdravý, dej ROZHODNĚ vědět! Začnu ho pít pravidelněji. Tak z toho tvojeho studia nepotřebuju zatím nic, ale doporučím ti něco jiného: zkus nepražené bio Kakaobohnen, Amazon, když to umeleš v blenderu s cukrem na prášek a zaleješ maličko vodou, je z toho náramná mňamka (a já si namlouvám, že zdravá - no, to asi ne, ale ZDRAVĚJŠÍ než čokoláda určitě!). A taky, čokolády jsem se přejedla, tak teď ujíždím občas na tomhle. A až budu zkoušet domácí Nutellu čo spíš nugetu (kupovaná Nutella ani Nugeta se fakt nedá jíst), tak rozhodně tohle do toho taky přidám!

    OdpovědětVymazat
  3. Pchá, já vím proč...! Martinko,
    někde jsem četla, že 1-2 kávy denně jsou zdravé, podporují trávení.

    OdpovědětVymazat
  4. No některý čaje jsou dobrý, snad i to kafe s mírou.. Meloun jedu i s pecka a akorát bych ho uvítal min vodnatej..

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: pecky taky nekoušu, ale polykám. A doplnila bych, že by byl svět lepším, kdyby se ne sebe lidi usmívali a zdravili se

    OdpovědětVymazat
  6. Hovadiny jsou dobrý, neblbni, člověk tak nějak vypadne ze stereotypu...
    Nemluvě o tom, že ve většině věcí s Tebou skoro souhlasím...
    No, melounový pecky, ty bych si, s dovolením, nechala... Já bych pak neměla co plivat na sousedky a to nemluvím o tom, že příští rok je zasadím.
    A kafe a cukr jsou zdravý a životu prospěšný, minimálně pro moje okolí, protože bez kafe a cukru, nejlíp v čokoládě, bych neplivala pecky, ale házela rovnou ty melouny a nebo možná raději dýně, ty maj tvrdší slupku...

    OdpovědětVymazat
  7. [1]:  Taky zdravime, vsichni vsechny![2]: Vadej i tak!
    Joo, tady jsou vetsinou bezpeckovy, no jo, Nemci maj vymakanejsi i ty melouny.... ale! Jsme byli v Cechach, vis, a tam v Kaufu v akci, tak jsem si nabalila s sebou ronou dva, hospodynka setriva![3]: No s tim travenim mas pravdu, to funguje perfektne, muzu potvrdit [4]: Min vodnatej meloun, to uz mi zavani trochu jako “ spagety bez testovin” [5]: Tak urcite.[6]: I ty jedna!
    Nasi taky parkrat zasadili, neco vyrostlo... ale chutove teda byly lepsi ty z Kauflandu

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem ráda, že ses zase ozvala. Hovadiny píšeme občas všichni, když nápady nepřicházejí Melouny jím také s peckama a kafe zase tak škodlivé není, naopak v něčem je pro tělíčko přínosem. Mějte se všichni moc fajn     

    OdpovědětVymazat
  9. Pecky z melounu vydlubavam...jo kdyby tak ty deti spaly v kuse...no vlastne ty cizi spi, jen to moje ne

    OdpovědětVymazat
  10. Máš pravdu! Před měsícem jsem na hodinu usnula u rybníka a hrozně jsem se spálila. Vůbec jsem nemohla ležet na zádech, pouze na břiše. Ještě teď mám opálené plavky...

    OdpovědětVymazat
  11. A taky kdyby na světě nebyly války.

    OdpovědětVymazat
  12. Ách...taková krásná fotka...
    Gratuluju k článku na titulní stránce..!

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Jako faaakt Nechci bejt nevdecna, ale tohle jsem opravdu necekala... :)
    Ale jo, tak aspon se podivame, kolik lidi napise ve stylu, ze mam desne pokriveny hodnoty. Tak urcite mam. Ted bych tam dopsala, ze kdyby me nebolelo v krku jako nozem kdyby me tam rezali! Ja normalne uz ani jist snad nechci a to je neco uz! Cekam politovani a prani brzkeho uzdraveni, dik.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Hele, já Ti gratulovala k titulce, ať Tě lituje někdo další...

    OdpovědětVymazat
  15. [3]: To může potvrdit devět z deseti Maryš.

    OdpovědětVymazat
  16. Meloun sice nemusím a prakticky ho nejím, ale jako malá jsem se psychopaticky vyhýbala jeho peckám, vydloubávala je... až jsem je jednou ochutnala a zjistila jsem, že jsou vlastně moc dobrý
    Ale svět by byl lepším, kdyby v ČR nebylo tak horko!

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem ráda, že žiješ!
    Kafe zdravý je. A cukr určitě taky .
    A pod případnou petici "Moře do každé vesnice" se ráda podepíšu .

    OdpovědětVymazat
  18. Mám radost, že někdo píše tyhle články nutí mě to zamyslet se nad vším z jiný stránky a humor je důležitý!

    OdpovědětVymazat
  19. Potřebuju nutně, aby bylo kafe zdravý!

    OdpovědětVymazat
  20. Podle mě by byl svět lepším, kdyby vymřeli všichni blbci. Jsem ovšem zvědavý, kolik lidí by pak na světě zbylo.
    K jednotlivým bodům ve Tvém článku by se dalo hodně napsat,nicméně klíšťata a komáři mají v přírodě svůj význam, i když se to na první pohled nezdá. Klíšťata např. působí jako určitá ochrana ekosystémů, neboť třeba v lesích existuje koloběh virů přenášených klíšťaty, přičemž zvířata neonemocní, zatímco vetřelec (člověk) ano. Komáří larvy jsou důležitou potravou ryb a třeba na Sibiři, kde žijí komárů obrovská hejna, jsou jejich odumřelaá těla vydatným hnojivem.
    Káva má na organismus příznivé účiky třeba jako ochrana proti skleróze. S cukrem už je to horší; ten se stává jednou z nejrozšířenějších drog. Mohl bych ještě pokračovat, ale komentář by pak byl příliš dlouhý. Ale bude-li zájem, můžu se příště vyjádřit i k dalším bodům.

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Obávám se, že to tento proces vymírání by byl pro lidstvo fatální, protože - jak správně říkával pan Horníček - hranice blbosti neprochází mezi lidmi, ale lidmi .

    OdpovědětVymazat
  22. Potřebuju aby kafe obsahovalo všechny potřebné vitamíny, jinak se mi je nepodaří obsáhnout asi nikdy.

    OdpovědětVymazat
  23. Kafe ale je zdravý, za tím si stojím! Pecky z melounu nepapej - ještě ti v bříšku vyklíčí a vyroste ti v něm další meloun! (rozuměj miminko)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak kdyby se ti náhodou povedlo občas nějaký článek přeci jen napsat, budeme moc rádi A pokud při tom náhodou třeba vymřou všechna klíšťata, tak plus milion bodů!

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...