pátek 28. prosince 2018

Naše první vopravdický Vánoce

Výprodejová lejdy. Ta, co měla i náhrobní kámen ve slevě. Jóó, tak takhle nějak by mě jednou klidně mohli titulovat. No a co! Minulý rok jsem byla zavřená doma, aby mi náhodou někdo neprsknul na miminko, tak letos.... letos se všechny ty moje výprodejové buňky zaktivizovaly o to víc! A stálo to za to, máme druhý Vánoce :D

No a jak vypadaly ty první?
V sobotu před druhou adventní nedělí jsme přípravy na naše první vopravdický Vánoce započaly koupí stojanu na stromeček. Byli jsme asi jediný, všichni si do auta rvaly stromy, my jen ten stojan. Musím říct, že teda vypadá a funguje úplně jinak, než ten, co znám od našich a to stál pakatel! Pokrok nezastavíš.

Pro stromek jsem vyslala Martina další sobotu, musel jet sám, nikdo jinej by se do auta nevešel, nechtěli jsem žádnýho záprtka, to dá rozum! Poslal mi fotku stromu ke schválení, pokrok fakt nezastavíš. Strom jsme vážně asi kupovali mezi posledními, protože už byly ve výprodeji! 10 euro! Ale tohle jsem fakt neplánovala! :D
Osud stromu jsem pečlivě zdokumentovala, konečně jsme mohli využít tu ohradu.

Na Štědrý den ještě takovéto strašně cool a vtipné foto do rodinného alba.

A pak už ke stromečku!!

Letos to bylo poprvé, co nejméně dárků připadlo Martinovi. Ale copak za to můžu, že mu bylo všechno malý a vracim to do eshopu? Tak aspoň, že autovysavač se neobléká.
Za to mně bylo úplně všechno, nevracim nic.
Máťulka dostal spoustu hraček, ale víte co...kdyby mohl, tak si stejně bude hrát nejvíc s mopem a vysavačem na okna. Vysavač na okna je mimochodem strašně super věc, už jsem říkala, že pokrok nezastavíš?!

A na závěr musím říct přeci něco hřejivého. Víte, jak já vychvaluju ty sousedy, že už to víc nejde... tak jde! Sousedi od naproti (pan správce) dali Mathimu dáreček. Nechala jsem ho pod stromeček. A byl tam úžasný maňásek na ruku, mimochodem docela hodnotný...! Druhý den jsem já na ně zvonila s talířkem cukroví... a další den mi sousedka vrací talířek se štolou! :D
To se nám nikdy dřív nestalo a to jsme mluvili stejným jazykem. Ale snažím se. Přebírala jsem štolu a povídám:"Danke schon, vielen dank, the spielzeug is beste, we liebe , we love it!" :D
Ale víte co, hlavně se na sebe pokaždé smějeme a jak víme, úsměv je jazykem mezinárodním :)

Frohe Weihnachten und ein gutes neues jahr!

12 komentářů:

  1. Tak jsem se dočkala fotky stromečku, díky Martinko. Krásný a vidím rampouch a jsem velmi spokojená...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak stromeček dopadl přímo úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takový krásný, optimistický článek. Moc hezky se to četlo. Krásné svátky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji vám ty letošní Vánoce, obohacené o Mathiáska. Dárek nad dárky

    OdpovědětVymazat
  5. haha ta ohrádka je vtipná, aby stromeček náhodou nezlobil, není to trápení stromečků? Doufám, že v ohrádce moc neplakal! A taky doufám že ozdoby rozmístěny podle návodu v dopise

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný stromeček a nadšeně šťastné fotky, co víc si přát snad jen víc článků

    OdpovědětVymazat
  7. Ty talířky mi připomínají moje dětství a sousedku odnaproti. I když jsem jí moc nemusela, protože měla asi 200 kilo a maminka byla po jejích návštěvách strašně vyšťavená, dneska se tomu říká energetický upír .Krásný a pohodový nový rok přeji!

    OdpovědětVymazat
  8. I když byl ve slevě, tak je stromeček moc hezký a pravidelný.  Vypadáte spokojeně a tak to má být :).
    A to s těmi sousedy? To je k nezaplacení :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak si říkám, že když už nepíšu, tak aspoň něco přečtu, a nic?? Jako fakt?? 4 měsíce a ani tečka? Co nám to děláš?

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Helus, hrozny, hrozny. Jak byla zima a nevlidno a tma, Martin nechodil po praci s Matou ven a ja nemela cas ani si nehty ostrihat! Ted uz chodi, tak az udelam vsechny domovni resty, slibuju, ze napisu!

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: děti se musí nechat trochu napospas, je sice risk, že to nepřežijí, ale co naděláš, řekni mu, chlapče chvilku si tady žužlej nějaký odpadky, musím napsat článek na blog. easy ne?

    OdpovědětVymazat
  12. Frohe Weihnachten…im Sommer. Der Laufstall ist eine tolle Idee. Und ich stimme dir zu. Freundliche Nachbarn sind immer ein Gewinn.

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...