neděle 22. listopadu 2015

Zasr*** zima za okny je...

Dnes, 21. listopadu, jsme se neprobudili s větou: "Dobré ráno, lásko.", jak je naším každoranním zvykem.
Maršálková: "Tady je zima jak v ruskym filmu!"
Maršálek: "Ani psí hovno není tak studený!"

Je to tady. Zima. Zasr*** zima. Kdyby jen za okny. V nezatepleném podkrovním pokoji je všude, v každičkém rohu. Řasenka a ostatní zkrášlovadla zmrzla. Zdi jsou tak studený, že byste se nedivili, kdyby byl za nimi mrazírenský závod. A tak spát nemůžete, protože vzduch je studenej tak, že vám jde pára od huby. Ruce máte studený, nohy máte studený. Oblečení, do kterýho ráno lezete je studený, a to zatraceně moc. Prádlo neschne, a tak vedle toho, že je studený je díky zdejší vlhkosti ještě smradlavý. Vlasy neschnou, ale ty aspoň nejsou smradlavý.

Topení se tady totiž moc neholduje. Naše oblíbená doba je tak přesně od 6:15h do 7h a od 19 do 21h, jelikož teplota se zde zvedá odhadem až k úctyhodným dvaceti stupňům! Mimo vyhrazený čas tak osídluji obývák, kde mi společnost dělá plynový přímotop. Který z důvodu své paranoi stejně nezapínám na dobu delší, než nezbytně nutnou a tak oblékám rukavici a kapucu. Na noc už mám připravenou čepici, a vážně přemýšlím o zakoupení hřejivého plyšového overalu, avšak nejsem si jistá, že noční návštěva toalety a s tím spojené vysvlečení z overalu by mi nezpůsobilo příliš velký teplotní šok a následnou náhlou příhodu srdeční. (Pokud přemýšlíte stejně jako můj manžel, rovnou odpovídám, že navýšení počtu otvorů v overalu i vzhledem k mým krejčovským schopnostem skutečně neplánuji.)
Pokud se však ke koupi těchto obřích dupaček přesto rozhodneme, můžete se těšit na fotografii něčeho, co jste ještě neviděli.


Rozuzlení: Dnes večer, 22. listopadu jsme s naší zoufalou situací obeznámili Anu, majitelku domu, zde tzv. landlord. Pokud nám bude zima, můžeme si zatopit i mimo vyhrazené hodiny. Avšak druhým dechem dodává, že bychom neměli plýtvat a před spaním musíme topení vždy vypnout...

O dalším vývoji naší teplotní situace Vás budeme informovat...

9 komentářů:

  1. hele, to je v pohode. me trvalo 2 a pul roku, nez jsem svy anglousky dokopal k tomu, ze topit od 1900 do 2000 je fakt pi***na, protoze barak to neohreje a penez se taky moc neusetri (protoze olejovej radiator ). vcera to bylo POPRVE!!! ne, nemyslim sex. topili jsme pres noc!

    OdpovědětVymazat
  2. Martina Maršálková22. listopadu 2015 v 14:07

    [1]: V tom případě asi naší landlordku začnu uctívat, protože dnes přes noc topímee!!! Prý aby se barák hodil do normálu. Jenže se obávám, že až se topení vypne, že náš pokoj se hodí do normálu (rozuměj 15 stupňů max.) do hodiny.

    OdpovědětVymazat
  3. jeste k tomu webu... nevim, jestli to blbne jen u me, ale na aktualni clanky v levem sidebaru nejde vubec kliknout. chtel jsem se poucit, proc zeny chapou, zatim co chlapi nechapou, ale asi mam smolika...

    OdpovědětVymazat
  4. Martina Maršálková22. listopadu 2015 v 14:41

    [3]: Ne, neblbne to jen u tebe, ale bohužel mé technické znalosti nesahají tak daleko, abych ti dokázala odpovědět, proč to nejde. Ale o nic nepřicházíš, některé články jsou jen takové "výblitky" pro zadávané téma týdne, a toto je jeden z nich.

    OdpovědětVymazat
  5. Povedený články, Marti, těším se na další. PS: Nebejvalas takhle vtipná, tam je vidět značnej progres:))

    OdpovědětVymazat
  6. Martina Maršálková24. listopadu 2015 v 7:43

    [5]: Zaprvé děkuji. Za druhé vtipná (nebo směšná??) jsem od narození. Za třetí si marně lámu hlavu, kterej Honzík to píše, protože bratr to nebude.

    OdpovědětVymazat
  7. To nevadí:) Hlavně piš dál a častěji a minimálně na stejný úrovni, je to fakt povedený, kor pro mě, kerej pomaju nevytáh paty za hranice, je to zajímavý čtení:))

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám elektrickou deku
    Předehřívá mi postel každý večer, který ji nezapomenu zapnout.
    Takže tak dvakrát, třikrát do týdne

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám dečku- jen takovou malou z Lidlu a ten nánožník. Jen máma si ho naposledy dala a prej, že probíjí. No já tedy necítím nic, takže se hřeju dál

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...