sobota 7. listopadu 2015

Ženy chápou, muži nechápavě kroutí hlavou.

Záliba je to zvláštní napůl. Kluci, chlapi, muži nebudou jen nevěřícně kroutit hlavou, ale přidají i ťukání na čelo. Holky, děvčata a ženy budou možná přitakávat. Alespoň do doby, než přijde to druhé zmíněné nechápající stvoření. A možná taky nebudou a záliba je ještě zvláštnější, než jsem si myslela. A jsem asi divná. Respektive jsem byla, jelikož jsem se jí zbavila. V den svatby, vyslovením toho pověstného "ano".

A o čem, že to tady celou dobu mluvím?
Zkouška příjmení.
Ještě za časů svobody jsem si s každou známostí představovala, jak bych se jmenovala, kdyby.... většinou zkouška dopadla dobře, neboť jméno Plachá není žádná hitparáda. V případě, že známost trvala delší dobu, postoupila jsem na vyšší level- zkouška podpisu. K té však nedošlo, pokud již zmiňovaná první zkouška dobře nedopadla. A tak třeba takový Struk ( = vemeno) sítem neprošel. Zbylá jména zmiňovat nebudu, nejsem si jistá, že bych se setkala s manželovým pochopením. Tento však prošel všemi zkouškami nejlépe ze všech uchazečů a již během prvního týdne jsem věděla, že Maršálka chci za muže. A to nikoliv kvůli příjmení.

PS: Přesto, že jsem si podpis zkoušela několit let dopředu, stejně jsem ho před měsícem u oltáře podělala. Rozpačitý

6 komentářů:

  1. Taky si to zkousim a tedy gratuluji k snatku

    OdpovědětVymazat
  2. Já popravdě nevím, pokud by se tedy manžel jmenoval třeba Struk (jak bylo uvedené, pak by zde byla reálná šance, že s vámi k oltáři nedojde, přestože je to jinak skvělý člověk? Já jsem se nad tím asi nikdy takhle nepozastavovala...

    OdpovědětVymazat
  3. Martina Maršálková8. listopadu 2015 v 5:29

    [1]: Moc děkuji! Jak za reakci, že vím, že jsem v tom nebyla sama, tak za gratulaci

    OdpovědětVymazat
  4. Martina Maršálková8. listopadu 2015 v 5:30

    [2]: Článek byl samozřejmě napsán s velkou dávkou nadsázky... a můj současný manžel by se mohl jmenovat klidně Uzdichcal... jen bych si tedy ponechala své dívčí jméno. Ještě dodám že Struk byl opravdu struk, takže nebylo co řešit

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Dobře, chtěla jsem se jen ujistit. Tak to se potom Strukovi nedivím, že dostal košem.

    OdpovědětVymazat
  6. Z novější televize vidím naprosto přesně "Fiona Krasoňová"
    A ze starší vybírám "Takovou normální rodinku" a jméno pro holčičku... "Nějaké zvláštní... Co třeba Aglája? Jasně, Aglája a vezme si Vopajšlíka. Aglája Vopajšlíková."
    Taková normální rodinka je můj favorit, jak na koukání, tak na čtení
    Ano, já Tě chápu. I když já s tím skončila v pubertě

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...