středa 2. prosince 2015

Poštovní tajemství...

Řeknu vám jedno malé tajemství.... doručování pošty tu stojí za hodně starou bačkoru!

Tímto se omlouvám českým pošťákům, na něž jsem byla nazlobená, poněvadž mi nenechávali ve schránce upozornění o tom, že mi balík nebo doporučený dopis uložili na poště. Protože pořád máte tak nějak jistotu, že na té poště očekávanou zásilku najdete.

Nevím, jak jinde, ale minimálně náš zdejší pošťák si s doručováním hlavu neláme.
Nevejde se balík do schránky? No problemo, nechám ho přede dveřmi. Což je vzhledem k již zmíněné zdejší absenci vrátek a ke zdejšímu počasí poměrně riskantní.
Doporučený dopis? Důvěrný dopis? No problemo, hodím ho do schránky jako každý jiný.
A tak jsem byla velmi, ale velmi ráda, když jsem ráno vůbec našla očekávaný doporučený dopis z České republiky s velmi důvěrným obsahem na zemi s reklamními letáky a ostatní poštou.
Alespoň, že dopisy ten pes nežere!

Jednu pozitivní věc tu však přeci jen najdu- pošta chodí i v sobotu!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...