neděle 31. července 2016

Hello, housekeeping!

Před dvěma týdny jsem nastoupila do hotelu u nás v městečku na pozici cleaner/housekeeper. Tedy uklízečka/pokojská.
Hotýlek je to útulný, menší (43 pokojů) a velikou výhodou je jeho poloha. Pouhých 6 minut pěšky od našeho bydliště.
K mému překvapení a radosti jsou všechny mé kolegyně Angličanky. Stejně jako 99% zbylého personálu. Zaměstnanci jsou opravdu typičtí Angličani ze severovýchodu . Říká se, že tady v "North East", jsou lidé milejší a vstřícnější, než na jihu.
A vedle toho mají lidé v oblasti Newcastlu šílený přízvuk, říka se jim "geordie". Přiznávám, že na pohovoru jsem si vystačila s třemi věcmi. S úsměvem a neustálým přikyvováním a opakováním "yeah" (jo). Nesestavuji přece jaderný reaktor.

Celkově je nás 6 pokojských. Nejvýše stojí čtyřicátnice Lynn, která si právě užívá dovolené na Ibize. Za ní stojí Karen, 52 let, s postavou bývalé modelky. Pak tu máme Kay, 54 let, která má o 23 let mladšího přítele. S Cheryl, 36 let, doposud pracuji prakticky neustále. Já zatím jenom stelu postele a poklízím, doplňuji, co chybí... a Cheryl myje koupelnu. A poslední Lindsey, ke třicítce, která má ovšem úvazek jen na 16 hodin.
A pak tu je vlastně ještě Henry, mužský v našem ženském týmu.
Je strašně roztomilý, takového jsem ještě neviděla. Na to, jak je malý, má opravdu dlouhý chobot.


Někdy začínám už o půl sedmé, kdy s kolegyní uklízíme restauraci v prvním patře. Vysáváme, utíráme, leštíme. Někdy o osmé, kdy se to samé provádíme v přízemí kolem recepce. A někdy od devíti, kdy už začíná klasická práce pokojské, tedy
uklízení pokojů. Někdy končíme v jednu, někdy ve dvě, někdy ve tři... záleží kolik nás je a co je za den. V pátek a neděli většinou všichni odjíždějí a brát všechny pokoje z gruntu samozřejmě zabere víc času.

Měla jsem radost, že případná dýška se odevzdávají a poté se dělí. Radost by byla, kdyby nějaká dýška byla. Zatím to vypadá, že Angličani jsou oproti Američanům opravdu šetřílkové, kde nic tu nic. Musím se tedy spokojit s minimální mzdou. Ale tuhle jsem si odnesla alespoň nové časopisy na čtení, co zůstaly na pokoji ještě zabalené. Takové nálezy obyčejně také odevzdáváme. Do krabice, kterou si po určitém čase můžeme rozebrat a zbytek se vyhodí. Tak jsem takhle třeba odevzdala epesní anglické kloboučky a 10 lahví piv.

Přiznám se, že důvodem mé psací prodlevy byla únava. Nejenže práce pokojské není zas taková brnkačka, jak si leckteří myslí (11 tisíc kroků za směnu), ale my s chronickými záněty štítné žlázy prostě býváme unavení více, než jiní. A vysvětlujte to lidem, kteří si myslí, že jste jenom líní :-)
Ve středu mě navíc začalo bolet v krku, chytla jsem rýmu a.... a opary využily snížené imunity a včera se vyklubaly na povrch. Hezky pod nos i na držku. Obrátila jsem se na svůj oparový článek. Ovšem opary už byly daleko za startovní čárou, nic nezabralo a já tedy konečně dnes skočila do lékárny a koupila Zovirax s pumpičkou. Naivně jsem si myslela, že je to sprej a ono ne. Pořád je to mastička, jen si ji na prst můžete vypumpnout. To už mi přijde prašť jako uhoď, když na to stejně musím sahat.

Po tolika rozeslaných životopisech, na které se mi dostalo odpovědi zamítavé nebo žádné, jsem za práci, kterou teď mám, opravdu vděčná. Ale stejně pořád pokukuji a občas pošlu životopis zase někam jinam. Člověk nikdy neví.

24 komentářů:

  1. Hurá, článek je konečně "viditelný". Asi by nebylo na škodu to zítra vydat znova, protože dnes si to nemohl nikdo přečíst.Hodně štěstí v nové práci!

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně článek vidím. Teď vím, že nebyl záměr stálým nakukováním ti zvyšovat návštěvy
    Dobrá zpráva i ten dovětek. Člověk se má vyvíjet i ve vztahu k tomu, za co bere děngi. Tak přeju dostatek sil...

    OdpovědětVymazat
  3. Takže ještě jednou sem a správně, když už to jde . Tvoje práce vypadá, že je v pohodě, ale kdybych byla na tvém místě, nejspíš bych padala na hubu únavou. Zrovna nedávno jsem vyslechla historku, jak si kolegyně mé mámy chtěla přivydělat jako pokojská ve velkém hotelu. Vzdala to za dva dny .
    Přeji ti, ať se ti tam líbí a ať už opary nezlobí .

    OdpovědětVymazat
  4. Takovou práci bych asi brala taky. Ta únava je asi jasná, myslím, že se to časem srovná!

    OdpovědětVymazat
  5. Je fajn, že se ti práci podaříla najít poměrně brzo a ještě to nemáš daleko. Určitě to brnkačka není, ale zatím něco je a v klidu můžeš hledat dál. Držím palce

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Kdyby mi to Janinka nenapsala, tak jsem to ani nevěděla. Jak to myslíš? Mám dát "zpět do rozepsaných" a pak "hned zveřejnit"? Zítra na to mrknu, dnes jsem jela od osmi do půl čtvrté bez přestávky... a doma nádobí a špagety bez pokličky, tedy super okoralé. Ale zítra mám volno [2]: Neee, to opravdu nebyl záměr Ani nevím, proč to tak bylo, stalo se mi to poprvé.[3]: Jojo, dnes padám, viz odpověď 1. Musím si navíc koupit nové kvalitní boty nebo mi upadne prst. Mám půlku modrého nehtu, normálně štěnice a dneska jako by nebyl můj [4]: Já tedy nebrala, kdybych měla na výběr...zatím nemám.[5]: Skoro dva měsíce mi to trvalo... takové velké prázdniny.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Můj mail jsi nedostala? Že by to spadlo do spamu? Psala jsem ti to přes formulář zpráva autorovi ihned po publikování (mám nastavené upozornění na tvé články).Jak to myslím? Postup (třeba pro příště) je v mém článku (klikni na web u tohoto komentáře), kapitola "Jak zajistit, aby se opravy v článku, které jsou v adminu, zobrazily IHNED na Blog.cz". Mně se totiž tohle taky jednou stalo a přesunutí na pár sekund do rozepsaných pomohlo.Tak teď odpočívej a užívej si chvilku volna.

    OdpovědětVymazat
  8. Jo - já to zapomněla změnit , takže nikam neklikej, ten článek je tady: http://doktorka-se-srdcem.blog.cz/1607/problemy-s-publikovanim-na-blog-cz-a-jak-je-obejit

    OdpovědětVymazat
  9. U Baruschky jsem tě přistihla při činu.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Haha, dostala, ale přečetla jsem si ho až potom, co jsem ti napsala tady... do spamu nespadl, jen jsem prostě dřív neotevřela mail Tak jsem to znovu publikovala.
    Pří jakém činu?? jakože neodpočívám?

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Přistižena při psaní o nás bez nás. (viz termín "blogové mámy"). No já teda doufám, že po tom zápřahu odpočíváš! Jesli ne, tak šup na to!

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Ahaaaa No už jsem měla koupel, skypovala a panímaminkou, už jsem v pelechu a půjdu si k tomu válení asi umíchat horkou čokoládku. To by šlo, ne

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Počkej, jestli chceš, aby to znova vyšlo na hlavní stránce, musíš to udělat jinak. Ten mnou navržený postup byl jenom pro případ, že by ti to ještě někdy hlásilo "článek nenalezen".Pokud bys to chtěla znovu publikovat s novým časem a být vidět na hlavní stránce (nevím, jak je to s komentáři, zda zůstanou), tak se to dělá přímo v "upravit článek" - a tam publikovat. Je škoda, že vznikla ta chyba, protože takhle jsi určitě přišla o mnoho čtenářů.Já jsem dneska nějak poučovací, viď? Tak já už radši mlčim.

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: No, když do drátů nějakou čoko přeleješ i pro nás - tak by to šlo. A miž přesně, ne aby ses trefila do NTB!

    OdpovědětVymazat
  15. Miž je samozřejmě miř Já dneska fakt perlím, za chvíli to bude chtít překladač.

    OdpovědětVymazat
  16. Šikovná. Už je to publikovaný - a komentáře zůstaly. Takže vše O.K.

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: Tak už asi hotovo Díky! To víš, že jo, budu mížit pšesně.

    OdpovědětVymazat
  18. Ty vtipálku! Já už jsem (uslintaná) připravená u (neviditelných) drátů. Už jsi v seznamu - a na hlavní stránce se to za chvíli taky zobrazí.

    OdpovědětVymazat
  19. Hodně štěstí v práci! Housekeeping je super, člověk se nalítá a nazvedá těžkých věcí tak, že nemusí do fitka.

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Díky! Jojo, já už tenkrát před v USA byla jediná, kdo nepřibral   Teď mi zas muž říká, že začínám mít postavu jak Kratochvílová Koukala jsem, že jsi taky mimo domovinu, určitě se ještě někdy zastavím  omrknout vícero!

    OdpovědětVymazat
  21. Doufám, že tě velká únava brzy přejde a opary zase zmizí - a to nejen, abych si zase mohla užívat tvých článků Každopádně epesní anglické kloboučky jsou opravdu půvabné!

    OdpovědětVymazat
  22. The initial important thing could be the rates. It is simply first thing that you need to fix on the initial period. For establishing the fees that condominium cleaning companies charge, you can initially conduct any survey through which you'll want to check the particular rates incurred by many cleaning companies and how much services which can be rendered in opposition to it. Using this method, you'll get an idea about the range regarding cost that must be quoted regarding respective companies. After an individual finalize the fee, the subsequent task is always to contact every one of the apartments you are aware and learn whether they will demand a flat cleaning program or not necessarily.

    OdpovědětVymazat
  23. Technology will surely be the best thing with regards to preschool training; it may also be a situation of an excessive amount of a positive thing. Ideally, screen-based technology particularly should end up being but one of many methods associated with instruction for young children,

    OdpovědětVymazat
  24. Winters are here and still you don’t have stylish jacket and still you are looking for it. Don’t worry Just check out this link mentioned below. You will get stylish jacket in very affordable price at your doorstep. Limited stock is available Order yours until it lasts. Bane Tom Hardy The Dark Knight Rises Coat

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...