pondělí 15. srpna 2016

Blogerka léta

Tak nic. Poprvé jsem se pokusila přihlásit do jakési "soutěže krásy" a neprošla jsem ani do 1.kola. A to jsem si počkala, až mi ty opary zmizí! :-D
Buď jsem pořád tak ošklivá nebo příliš stará nebo nemůže česká Blogerka léta žit v Anglii nebo jsem si nemohla přikouzlit na hlavu věneček (v Anglii se letní foto fotí dost blbě...) nebo byla fotka prostě málo kvalitní (bohužel žádným kanónem nedisponuji). Přikláním se a doufám v to poslední :-D

Přiznám se, že jsem se Vám chtěla ukázat i z té druhé, hezčí strany. Na procházce se psem nebo při mytí nádobí totiž vypadám nepatrně jinak. Ale směju se pořád stejně! :-)


Mrzí mě to, páč jsem si moc přála vyhrát ten telefon. Ne pro sebe, já svůj mám. Ale chtěla jsem ho darovat do aukce jednoho občanského sdružení, za které bych dala ruku do ohně a které pomáhá russllíkům v nouzi. Jistě Vám o něm také jednou napíšu. Před měsícem jsme pro ně vyhráli plovací vestu, pro změnu pomocí této fotografie :-)

Já mám v hlasování Blogerky léta jasno. Když jsem jí viděla, přemýšlela jsem, jestli jsem se s tou svatbou s chlapem neunáhlila. :-D Já budu ve finále hlasovat pro Lišku! Nejen, že je nádherná, ale dle blogu tvoří nerozlučnou dvojici se svým psem, kterého nemá jen jako doplněk, ale kterému se maximálně věnuje.

Možná, kdyby se soutěž jmenovala "Blogerka létá", měla bych větší šanci. I když...asi ne. Před dvěma lety jsem dostala možnost vyhlídkového letu... zadarmo! Nikdy jsem takto neletěla, v normálním letadle nezvracím.... to jsem přeci nemohla odmítnout. Teď bych vás s touhle nabídkou hnala zatraceně svinským krokem :-D
Prej tam někde byly nějaký hrady a bylo to moc pěkný. Já pětadvacet minut ze třiceti viděla moc pěknej zvracící pytlík. Kterej pouze silou vůle zůstal prázdnej.

No, takže tak. :-D

30 komentářů:

  1. Martino, je to prostě tím kanónem, nevěš hlavu. Já bych ti bod určitě dala. Jó a k tomu vyhlídkovému letu, zřejmě bych viděla za celý let pouze to, co ty. Dopravní letadlo zvládám, ale tohle je o něčem jiném. Navíc z výšek mám fóbii jako hrom     

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: A nebo ještě to může být tím, že jsem vdaná, páč Missky taky musí být svobodné Hlavu určitě nevěším, je mi líto jen toho telefonu do té aukce   
    Já právě fobii z výšek nemám, v dopravním letadle mě akorát šíleně bolí uši, takže tohle jsem fakt vůbec nečekala. Bylo to strašný. Nejhorší je, že nemůžeš vystoupit a vydýchat to...nebo teda jo, ale jen jednou

    OdpovědětVymazat
  3. Já z vyhlídkového letu viděla všechno, i ségřin domeček (má na střeše namalované kytky), ale neměla jsem daleko do zlámání prstů, protože vzadu seděly mé děti
    Po letu jsem měla ruku modrou a určitě vyrvanou z ramene
    A škoda, že jsi neprošla. Měla bys i můj hlas. Za ten nádherný úsměv

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že soutěž Blogerka létá bys rozhodně vyhrála Takové umělecké foto (doplněné navíc dojímavým příběhem) by nemohlo neudeřit na citlivou strunu v duši každého blogera, možná by nad ním někdo i slzičku uronil...
    Každopádně teď je mi trochu líto, že soutěž vůbec nesleduji, bývala bych pro tebe zahlasovala protože ten věneček... no prostě má styl

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Baru... jak to myslíš?? Já to nechápu Co jsi s tou rukou a prstama dělala? [4]: To ti líto být nemusí, protože bys pro mě hlasovat nemohla Vybrali 30 fotek rozdělených po deseti do tří kol... ale mě nevybrali vůbec Asi věděli, že ve skutečnosti jsem strašná držka

    OdpovědětVymazat
  6. Hele, naše hlasy už máš dávno, tak co?! Tvůj úsměv mě tedy také zaujal! Ale já mám zas hezký zuby! Podívej!

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, ty jsi krásná víla :) ne, vážně, dle mého soukromého názoru jsi neuvěřitelně sympatická, přikouzlený věneček z tebe udělal Amálku a máš krásný úsměv. Tak nevím, co ti hlasující mají za problém!A blogerka létá zní dobře akorát se obávám, že v mém případě by pytlíček byl plný... přetékající.. no nic

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Chceš říct, že já hetký zuby nemám...? No tak dobře, mohly by bejt bělější...ale jsou přírodní![7]: No jo, Amálka! To mě nenapadlo, ale teď to, čéče, taky vidím   A néééé, žádní hlasující nejsou, aby nedošlo k mejlce, jsem se nedostala ani do výběru, kde by někdo mohl hlasovat
    Hele.... víš, že vážně zrovna jím?

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Jé promiň, to je fakt, ono se to dá interpretovat takhle. Tvoje zuby jsou O.K., jako perličky. Ale Dorka holt chtěla trochu udělat blbinky - a takhle to dopadlo.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Problém bude jinde (v NĚKOM jiném).

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: Podala jsem ruku dozadu dětem A synek mi ty prsty málem rozmačkal

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: A prdlajs, v nikom problém není. Já zas nechtěla aby to vyznívalo takhle Prostě stejně jako u x ostatních byla moje fotka nějak vadná a bastafidlišmitec

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Tvoje fotka (ani ty) NENÍ vadná. Hele, Dorka má často poslední slovo.

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: Jo jakože se bály, tak jsi jim podala ruku, ahaaaaa

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Haha, Dorka ho má možná často, ale Martinka ho má vždycky

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: No tak se aspoň dostaneš vysoko v diskusním žebříčku. Ale tvoje poznámka pobavila!

    OdpovědětVymazat
  17. Čoveče, plno nedomrlých holčiček tam dávají, ale pořádnou kočku nee ... Tak to nevím, nevybere Tě Standa ještě? :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak jsem přišla ty Z Maršálkova navštívit, zvědavě kouknout na případnou odezvu a tohleto… taková pocta celá červená a neskutečně polichocená.
    A třeba žes nepostoupila, protože si příliš krásná! Ten věneček je megadobrý, to bys měla příliš navrh . Ale soudě dle věkové hranice zúčastněných, my po dvacítce patříme do nějaké předdůchodové skupiny a to jsem se domnívala, že si do padesátky budu užívat mládí, nabyté znalosti a vědomosti a zdraví. Zrovna dnes mi bylo nabídnuté v bance penzijní pojištění, žádné spoření, žádné studijní výhody… to opravdu zvedne sebevědomí.Asi bych se měla vrátit k jezeru a trénovat krmení kachen.Nicméně, včera (nad ránem) to tady bylo mé poslední virtuální útočiště. Než mi spadla víčka, obdivovala jsem krásnou Martinu Z Maršálkova, vlasy pro které mám slabost a velmi sympatický styl psaní historek, které se čtou samo.Mimochodem, taky telefon nepotřebuji, ono by při vítězství byla dělba se psem zajímavá

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Jsem se holt asi nevesla do tabulek Ne, to bude urcite tou kvalitou, je to focene mobilem, tak asi proto.[18]: To je vsude sama kvota na vsechno, ale kvotu na pocet nas, v tomto predduchodovem veku, v soutezi nemame. Tak aspon ze ty tam jsi a muzes nas reprezentovat!

    OdpovědětVymazat
  20. no vidíš to a mně tam nikdo nepadl moc do oka, tak jsem ani nehlasovalaale kdyby ses dostala do 1. kola tak bych Ti ten hlas určitě dala

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: No ja to posilala ted v sobotu, takze jsem vlastne myslela kolo treti. Ale pro nezasvecene vlastne prvni. Dekuji vam, zeny, za vasi loajalitu, je prijemne vedet, ze bych neodesla potupne s poctem nula bodov

    OdpovědětVymazat
  22. fajn blog, zvu tě i na svůj - teda jestli to nevadí

    OdpovědětVymazat
  23. [5]: Aha... tak to je teda zklamání! Dobře, že to vůbec nesleduju

    OdpovědětVymazat
  24. Si moc krásná, bez ohledu na jakoukoliv soutěž.

    OdpovědětVymazat
  25. Hele, kočko...Ty už jsi svoji výhru dostala, máš super chlapa, nejde být i nejkrásnější...nech to těm ošklivějším a mě se líbí i ta druhá fotka...možná víc, jak ta první     

    OdpovědětVymazat
  26. [24]: Och, děkuji Mrkla jsem k tobě na blog- studovala jsem na stejné fakultě jako ty [25]: Druhá fotka.... to je Ketynka To je pravda, ta je mnohem hezčí, vždycky

    OdpovědětVymazat
  27. [26]: ..tož co su blbá...myslím tu princeznu ve vrtulníku...né psa ve vodě, kurňa       

    OdpovědětVymazat
  28. [27]: To už nezakecáš Vždyť v tom vrtulníku jí ani nevidíš do obličeje, taky tam může sedět pěkná ježibaba!

    OdpovědětVymazat
  29. Za mě krásná ženská i bez věnečku! Jinak já jsem v komentech k soutěži zaprudila názorem, jak krása blogerky souvisí s kvalitou blougu, a proč věkové omezení? Né že by se na mě nedalo dívat, jen nemám ráda, když se při každé příležitosti připomíná, že být krásná je výhodný!

    OdpovědětVymazat
  30. [29]: Nad doporučeným věkovým omezením jsem se také musela pousmát Ale jen pousmát, jinak  mi je to jedno, prostě je to jakoby Miss blogu, takové soutěže byly, jsou a budou. Krása s kvalitou blogu nijak nesouvisí... taky se to nejmenuje "nejlépe píšící blogerka", ale "blogerka léta" přecíííí! Já za tu soutěž byla náhodou ráda, taková kompenzace za předešlá léta "mládí", kdy bych se teda rozhodně nikam nehlásila No jo, ale teď už mi zase táhne na stáří, co nadělám

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...