pátek 12. srpna 2016

Návštěvníci 2

Tak nám to počasí ve středu moc nevyšlo. Dopoledne vypadalo nadějně slunečně. Ale jak už to v Anglii bývá, to vůbec nic neznamená. Rodinka si opět vyrazila k moři a já si mezitím dodělala nějaké domácí restíky.
V šest se rodinka vrátila domů. Respektive její část. Pavel (16 letý švagříček) chyběl. Rodiče vystoupili u Tesca a Pavel unešen z dvoupatrového autobusu chtěl vystoupit až na další zastávce. Jenže rodiče cestou i nakoupili a Pavel pořád nikde. Telefon měl mít vybitý. Nejdříve skutečně zrychleně pípal, ale potom začal vyzvánět. Ovšem někdo to buď vytípl nebo to nebral. Pavel už by byl doma desetkrát. 16 letý kluk v cizí zemi, bez znalosti adresy a jazyka s vybitým mobilem. Já s Ketynkou a pantátou jsme ho vyrazili hledat. Téměř hodinu, bez úspěchu. Když jsme bezradní stáli vprostřed města na zastávce autobusu, paňmáma zavolala, že je Pavel už doma. Když pak vidíte vysmátého puberťáka, nejradši byste ho profackovali. Ne kvůli tomu, že se ztratil, ale kvůli tomu, že nechápe, že jste v dešti po městě neběhali proto, že doma je nuda a sucho.

(To mě donutilo zavzpomínat na to, jak bylo pátrání vedeno po mně. :-)
Bylo mi asi 14. Ráno v osm jsem šla s dvojicí spolužáků na koupaliště. Mobil jsem nechala doma, aby mi ho někdo neukradl zatímco se budeme koupat. Odcházeli jsme téměř se zavíračkou. Ale courali jsme se, zastavovali...až jsme se nakonec zastavili u závor, odkud jsme měl každej jít svou cestou domů. Pravdou je, že s oním jedním spolužákem jsme k sobě chovali vzájemné sympatie a tak pro nás nebyl problém u těch závor stát další hodinu dvě. Přišla jsem domů a tam ležel vzkaz. "Okamžitě mi zavolej, jela jsem tě na kole hledat." A do prdky. Já z toho srandu neměla, naopak jsem se bála, co se bude dít, až se máma vrátí. Zavolala jsem. Máma přijela a bylo ticho. Prostě se mnou nemluvila. A to já nesnáším. Já radši, když bouchnou saze a pak se spláchnou... )

I přesto, že nám krapítek pršelo, dojel Martin z práce a zavelel, že grilovat se bude venku a ne v troubě. Počasí dokládá obloha na fotografii. Po tom, co jsem musela dvakrát vrátit k dopečení ještě stále syrové maso, jsme si pochutnali. Já se najedla tak na den dopředu, ostatně jako po každém grilování a včerejší anglickou snídani v čase Martinovo obědové pauzy jsem tak s díky odmítla. Večer jsme strávili hraním Buzzova kvízu a plísněním Martina, že potají sám sežral dvě balení vynikajících sušenek, aniž by se s někým podělil. Jó, je to přesně, jak mi řekl, když jsem mu vyčítala, že od našeho seznámení už skutečně víc, než nepatrně, změnil své rozměry. "Já jsem jako Somálec... Před kterýho spadly krabice s humanitární pomocí."


A touto dobou už rodinka sedí v letadle a letí zase k Vám, za prací a za teplem.

A za necelý měsíc budu na někoho čekat na letišti zase.... :-)

8 komentářů:

  1. No...o tom teple bychom mohli polemizovat...ráno 6st a přes den to taky není bůhví co   
    Je báječné, že vám ta rodinka funguje a VOTOM TO JE       
    Krásný víkend.   

    OdpovědětVymazat
  2. přítel taky sní na co přijde:) a nenechá ani kostičku čokolády...sní na posezení velkou milku...a taky přibral 10 kg za 7 let co jsme spolu

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsme jednou stáli nad grilem s deštníkama, ale podařilo se a dneska s úsměvem vzpomínáme, záleží na obsazení kolem grilu Teplo teda vypadá jinak, na srpen nic moc. Spíš nic, než moc

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: tak na to pozor naposledy když jsem tak stála s deštníkem nad grilem, měla jsem z toho nachlazené ledviny

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ti nevim, vzhledem k zalibe tveho muze v tajnem papani mam ted otazku, zda za mesic az budeme sedet v letadle my, mam do sveho zavazadla pribalit ty opavia vecicky co mam pro vas nakoupeno . Asi ano a budem hrat na tajnacku a schovku nakou vymyslime at z muzicka nestane se ti muzicek-metracek .

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Zitra ale pry mate mit uz 26 [2]: Presne jak ten muj. Ale my uz se blizime ke dvacitce... [3]: Ale tak urcite vam tam aspon tak nefuci jak u nas. [5]: Urcite privezt. Bud to hned sezeru nebo schovam.

    OdpovědětVymazat
  7. Asi tak, jak už bylo psáno, o nějakém tom teple se moc mluvit nedá, myslím, že si česko spletlo léto s aprílem :)Každopádně, připomnělo mi to, že jsem letos vynechala grilování a konečně si to pořádně vynahradím o víkendu, tak snad počasí bude přát.Mimochodem, strašně moc bych chtěla poděkovat za hlas a za milý kometář

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: No tak tady u nás alespoň o nic nepřicházíme
    Joo, myslíš ten komentář s chybou? Jsem totiž chtěla napsat jiné číslo... ne, dělám si legraci, mělo tam být krásně krásná

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...