čtvrtek 29. září 2016

Ve zprávě autorovi zanechávejte kontakt :-)

Dokumentární cyklus "Nebudeme sedět doma!" minimálně do pondělí odkládám k ledu. Včera jsem odevzdala notebook k opravě a na tutom starým se to s fotkama fakt nedá.
Mimochodem na ten včerejšek jsem pyšná. Sama jsem si zavolala do opravářského centra a sama si to vyřídila. Dokonce jen s jedním malým zaváháním na začátku, kdy jsem chudákovi pánovi místo mého problému neúnavně cpala moje příjmení (conCERNING -> surname). Pracovní název syndrom tiché pošty.

No, ale pojďme k věci. Díky tomu okýnku na blogu "zpráva autorovi" už mi přišlo několik zpráv. Mám z nich vždy obrovskou radost, ať už lidé chtějí jen poradit se záležitostmi ohledně vycestování do Velké Británie nebo prostě jen napíší, že mě čtou rádi. Jenže často se stane, že zapomenou zanechat kontakt. Což je škoda, jelikož bych opravdu všem ráda odepsala. Jednou jsem si dokonce sama vygooglila jednu paní ve středním věku, když jsme ještě bydleli tam u Londýna, v High Wycombe. Ještěže jsem to udělala, s Pavlínkou jsme se pak sešly a moc jsme si rozuměly. Pak jsme se my sice odstěhovali, ale na FB jsme spolu v kontaktu i nadále!
No a dnes mi zase přišel milý email bez kontaktu. Tak paní Dardanelo, jestli čtete, děkuji za zprávu! Příště, prosím, nechat kontakt nebo napsat do komentáře, kde mohu odepsat :-)

15 komentářů:

  1. No, teď mám zrovna na blogu výzvu pro jednu paní v horním volitelném boxu. Teď jsem to zrovna vyřešila: do položky v menu "motto" napsat větu "Nezapomeňte uvést Váš e-mail" - a přehodit položky menu tak, aby "motto" bylo nad nebo pod položkou "zpráva autorovi". Nezapomenout nejdřív vypnout tzv. propagaci blogu, jinak zas některá položka z menu "vyletí", jak namydlenej blesk.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Vida, dobrá rada přiletí hned. A opravdu názorná - půjde to. Už aspoň vím, že nemám psát jen Kitty, ale i mejlovou adresu. Ne každý moji adresu zná a já jsem si naivně myslela, že ano. Budu skromnější a psát kontakt. Díky za upozornění a přeji ti plno správných kontaktů od tvých čtenářů

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Ale ne, Kitty zná přece každý! ;-P

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Jé, já napsala špatně smajlíka: tenhle tam patřil

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Kitty opravdu nezná každý! Ale nejde o mě - jde fakt o to, že někdo potřebuje radu nebo chválí a pokud neuvede kontakt, vzkaz se mine účinkem. Ale ty to všechno víš, jen mi mažeš med kolem h-pusy

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Né, to bych si nikdy nedovolila! Já jsem dala výzvu na svůj blog a ještě komentář na jeden blog, který byl zmíněn - a časem se to vyřeší. Není všem dnům konec. Pouč mě, co je to h-pusa?

    OdpovědětVymazat
  7. Šikulka šikovná nejšikovnější, fandím ti, mám také vždy radost, když se mi povede něco, co jsem zrovna nečekala       

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Si zde pěkně vyznáváme sympatie na cizím blogu. Snad nám bude odpuštěno...
    No - "huba" jsem začala psát, podle mě to tam patřilo - a pak mě napadlo tě poškádlit. A vyšlo mi to, heč?!

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: A když nám odpuštěno nebude, tak Martíka aspoň dovedeme svými komentáři do žebříčku nejdiskutovanějších. Z toho vyplývá, že nám MUSÍ být odpuštěno.

    OdpovědětVymazat
  10. [2]:[3]: Teda dámy, já jsem si říkala, že je to divné, že by najednou tak naskočily komentáře To já nemám co odpouštět, snad vy mě, že odposlouchávám cizí rozhovory
    No a Kitty, u tebe bych opravdu věděla, že jsi to ty, ty kontakt zanechávat samozřejmě nemusíš [7]: Že mi to ale trvalo, přes měsíc, než jsem sebrala čas a odvahu

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Ale sebrala a v konečném výsledku jsi vyhrála     

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Jsem asi všude profláknutá jak falešná pětka!? I za kanálem?!

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Aha, odposlouchávat se vlastně dá i očima

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Nejen. Teď už i v povodí Tibery

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Hurá. Za chvílu budu světovááááá!!!

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...