pondělí 3. října 2016

Vyhlášení výherce soutěže!

Dnes, 3.10. v 13:00 hod, proběhlo u nás v pracovně za přítomnosti státního dozoru a notáře losování výherce záříjové soutěže.
Z videozáznamu je zřejmá autentičnost losování. Jako rekvizity jsou použity pánské ponožky, všechny ve stejné černé barvě a ze stejného materiálu. Všechny vyprané. Při prvním pokusu však došlo k nečekanému narušení scénaře, kdy si slečna losovatelka do tlamy hamižně narvala ponožky dvě a losování bylo nutno opakovat. Vedle toho jsem vám ukázala můj domácí oděv, což teda fakt nebylo v plánu, ale čestné losování je čestné losování.
No a kdo už se pomalu může těšit na pošťáka Ondru? Však se sami podívejte. (Je třeba rozkliknout si video, fotominiaturka je ze začátku losování! :-) )

13 komentářů:

  1. "Janinka" vidím, ale video mi rozkliknout nejde. Dělám něco špatně nebo mě tvůj blog nemá rád? A já sem tak ráda chodím       

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Kurňajs Hurvajs, no tož to já nevím, co je špatně Já to normálně rozkliknu...

    OdpovědětVymazat
  3. postrehybrunety30plus3. října 2016 v 8:02

    Dobré odpoledne, děvčata, hlásím, že mi video rozkliknout jde. O to mám skoro sedm let starý DELL, který neumí přehrát už skoro nic.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Děkuji za informaci! Já si pak říkala, jestli to někde nemám nastaveno soukromě nebo tak, ale jak vidím, tak tedy ne.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Tak mi poraď, jak na to, aby se mi to rozpohybovalo. Pravá myš mi nic nenabídla a obyč klik - nula bodov

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, to je divný. Tak si zkus dát normálně do vyhledávače
    https://www.youtube.com/watch?v=_rR-n3T_Xi0
    No a počkáme, jestli ještě někomu to nehraje a uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  7. Juchů, mám radost! Moc se těším na pohled od tebe! Adresu posílám do zprávy autorovi

    OdpovědětVymazat
  8. Martinko, super nápad s losováním Slečna losovatelka se osvědčila, soutěže mohou pokračovat   

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Jdu kopírovat do prohlížeče

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Jde to! Viděla jsem Ketty a losování. Už párkrát jsem frflala, že mi to nejde otevřít a teď už se na sebe zlobím. Už navždycky si budu pamatovat "podívej se na adresu, zkopíruj a můžeš čučet". Díky za poučení na věčné časy...

    OdpovědětVymazat
  11. To je zkrátka geniální losování
    Třeba taky někdy něco uspořádám, strašně mě to baví A výherci gratuluji - uvidíme pohled?

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: Losovatelka taky dostala zaplaceno piskotem, jeste aby se neosvedcila![10]: No vidis, zd to jde [11]: Me taky Soutezeni i losovani Jestli uvidite pohled zavisi na Marusce, jestli ho uverejni.... ja ne, aby to bylo prekvapeni

    OdpovědětVymazat
  13. Slečna losovatelka je šikovná
    Měla přinést, tak přece nepůjde třikrát, ne?

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...