čtvrtek 20. října 2016

Vlasy dělaj člověka

Moji hřívu už jsme tu v minulosti řešili, tak teď si vezmu na paškál tu manželovu.
Když jsem tohoto muže poznala, jeho účes byl něco ve stylu "princ koloběh", tedy ani dlouhé, ani zcela krátké.
Já osobně preferuji délku asi tak pět cenťáků a delší. Plešce neholduji (Pantáto, ale vám jedinému samozřejmě sluší!), ať jí má na hlavě kdokoli, fanynky Vina Diesela by mě asi neměly rády. A střih "na ježka"... ježek patří do přírody a ne na hlavu Smějící se


Takže si dovedete představit, jaký to byl pro mě šok, když jsem před těmi třemi lety odjela na zkušenou do USA a na Skypu mě přivítal utečenec z vězení, který Martina svázal do kozelce a zamknul ve sklepě a drze si sedl do kuchyně k počítači.
Pak jsem tedy zjistila, že to není utečenec, ale Martin, který si bez jakéhokoli varování doma v koupelně oholil hlavu. Jakože fest, asi tak na setinu milimetru! Každý se holt se steskem vypořádáváme jinak.
Ještě před mým odjezdem jsme si objednávali společné profesionální focení, které se mělo konat zakrátko po příjezdu.
Naštěstí Martinovi rostou vlasy asi tak stojedenkrát rychleji, než mně a zrušení focení z mé strany z důvodu "vypadá jak debil", bylo zažehnáno. Co víc, narostly mu tak rychle, že jsme ještě stihli návštěvu kadeřníka a na naše focení "vypadal zatraceně sexy" Nevinný

Nějakou dobu jsme se drželi u tohoto účesu, až začal Martinovi v hlavě vrtat Odpadlík Smějící se Nechal povyrůst, já si zvykla... a pak bum, jednoho dne mi zase přišel domů někdo cizí! Tentokráte sice od kadeřníka, ale od kadeřníka, který se asi vyloženě vyžíval v krátkých neslušivých účesech. Tak mě málem kleplo podruhý a jedinou útechou mi bylo, že to doroste.

A pak zase přišel Reno Raines, alias ten OdpadlíkSmějící se
Ve fázi polodlouhých vlasů až dlouhých vlasů se udála i naše svatba. Najednu stranu by bylo hezké, kdyby měl na svatebních fotkách ty slušivé krátké... ale na druhou stranu se těším, až se budeme jednou s dětmi koukat, jaké měl tatínek háro Smějící se

Trpělivě jsem uklízela ty tmavé dlouhé vlasy z umyvadla, trpělivě jsem se snažila neodvracet tvář, když mě jeho konečky při ranním polibku na rozloučenou lechtaly až v nosohltanu. Společnými silami jsme to dotáhli až k culíku. Takovému kratšímu, ale přece. Během této éry v Martinovi našlo okolí mnoho podob. Od Richarda Krajča až po Thora, respektive herce Chrise Hemswortha.

Až jsme nenuceně začali přemýšlet o návratu ke změně... jinými slovy, až Martina ty dlouhé nepraktické vlasy začaly tolik srát štvát, že se rozhodl, že je shodí. A já ho podpořila. Nicméně jsem si přála, abychom spolu vybrali účes, navštívili osvědčené kadeřnictví... aby to zkrátka nebylo tak, jako vždy! Haha, bylo.
To si takhle jednou odešel do posilovny a poslal mi zprávu, ať se podívám na Facebook. Jen tak z povinnosti jsem se tedy podívala, co tam je tak zajímavého... a vytřeštila jsem oči na obrazovku! Přiznávám, že v první chvíli jsem se opět dostala do uvozovkové fáze "vypadá jak debil". To víte, zvyk, nelichotivý úhel fotografie- to jsou prevíti. Ale doma už to bylo jiné kafčo, zase ten "zatraceně sexy chlap" Nevinný
Už si zase užívám, že jediné dlouhé vlasy v domácnosti, jsou ty moje a že mi nikdo nekrade gumičky do vlasů.

18 komentářů:

  1. Nedá se říct, že by mu to neslušelo!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak podívej, já se na to dívám tak: Ta první fotka se mi (usedlé 68leté Kitty) líbí nejvíc, předpokládaný holátko snad raději nevidím, vlasatec se přežil a poslední podoba je OK.
    Teda, co ti chlapi v posilovně (v hospodě, u koní...) nevymyslí. Mohlo to dopadnout podstatně hůř. Já taky nerada vybírám vlasy (chlupy) z umyvadel. Zdravím "toho posledního modela v tomto článku".
    A co že ho pořád fotíš spícího? Je to spící "panák"?

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Kitty, tys to určitě trefila! Taky mě to napadlo, jestli Martík nemá nějakou sleep-úchylku! Milý Martíku, jsme obě drzé, jak zákon káže, snad nám odpustíš. Jo a rébus, kam jsi mě poslala, vyřešen - ale dalo mi to zabrat!

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: To teda nedá  [2]: Nejsi od pravdy daleko, ale hlavní, je, že když spí, tak neví, že fotím a nemůže držkovat On focení tuze nerad.

    OdpovědětVymazat
  5. Paní Maršálková, moje srdeční záležitost jsou u mužů celý život dlouhé vlasy, myslím tím, krásné, husté a udržované...né čtyři chlupy jednou řadou do oslintané gumičky, to fakt nééé...druhá skutečnost je bohužel fakt, že nám muži s přibývajícími lety pelichají   
    Užívej si pana Maršálka, je to fešák   

    OdpovědětVymazat
  6. Na té svatbě měl fakt retro háro.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Tak jestli je u nás doma něco hustýho, tak vlasy, moje i Martinovo Já musím říct, že jak u mě v rodě z taťkovo strany, tak u Martina z mamčino mají dědové pořád vlasů dost, tak možná naivně, ale nepředpokládám, že bychom měli nějak začít pelichat

    OdpovědětVymazat
  8. ta první fotka to je mazec, ta se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  9. Rozcuch je sice fajn, ale asi jen u žen. Takže, to je změna za jedna!

    OdpovědětVymazat
  10. Tvůj Martin a vlastně i ty, můžete být rádi, že ty vlasy stále rostou. V tomhle ohledu byla příroda k málokterému muži štědrá a jen si cenila zuby na to, kdy ho překvapí genetickým úbytkem na kštici.U nás v rodině jak muži, tak ženy měli naděleno stejně. Mužům od 45+ vlasy šediví, řídnou, ale stále jsou rozprostřené po celé hlavě. Co já naprosto nezvládám (u mladých mužů) je plešatění na temenu a nošení vlasů na mnicha. Taky si nepotrpím na holé hlavy (i když… Bruce Willis ), ale v tomhle jediném případu je podle mě nejlepším řešením vzít to všechno strojkem.Jinak strašně moc hezké, že se o mužovu korunu krásy tak zajímáš a nekončí to jenom u toho ˝šmarja, si to nějak zkrať, ať vypadáš jako člověk!˝

    OdpovědětVymazat
  11. Mně je docela šumák, co mají mí chlapi na hlavě, ale z čistě praktických důvodů jsem vděčná za jejich 2cm max, kecala bych, kdybych říkala, že ne .

    OdpovědětVymazat
  12. Vtipně popsáno Ta dvojice fotek na konci mě opravdu velmi, velmi pobavila

    OdpovědětVymazat
  13. Milá zlatá, asi vezmi nůžky, strojek a hřeben a začni se učit, pokud ho chceš mít podle svých představ
    Já měla výhodu, já trénovala na dětech a ty mě neopustí, ani kdybych jim tu hlavu kdovíjak zkur..., promiň, zkazila...
    U nás se vlasy řeší naopak
    Drahý chce, abych měla dlouhé, takže mi je tak dvakrát do týdne myje.
    Chce to, tak ať se snaží
    Sám je má krátké, udržované mojí rukou a stříhání od stříhání mi to dá míň a míň práce. No jo, stárne
    Ale co mají ti naši společné, to je to focení.
    Taky mám většinu fotek spícího drahého
    A vousatého, protože je líný se holit.
    Jsem ráda, když ho k tomu dokopu jednou za měsíc a většinou se mi to ani nepovede.
    Ale nevadí, oholený vypadá na pětadvacet, takže takhle se k sobě víc hodíme

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Tak to víš, že mě to nakonec je taky jedno a důležitější je to, co je v hlavě, než na hlavě![14]: Baru, to jsi neřekla! Já a nůžky!  Ty leda na papír! A ještě tak na nehty   Ale vlasy?   
    Za to mytí palec nahoru! Ten můj aspoň někdy češe   
    Já zrovna dnes dala na FB fotku... a pak jsem si uvědomila, že je zase spící, kurňa!

    OdpovědětVymazat
  15. Tak manžela máš pohledného, ať už má na hlavě cokoli ale to zcuchané dlouhé háro na polštáři, bóóžííínku, to je zatraceně sexy .
    Mám to podobně jako beallara

    OdpovědětVymazat
  16. jojo to znám to je vždycky šok..
    to když se teď posledně ostříhal manžel snad po 3 letech a uviděl ho děda, stál 5 minut ve dveřích a jen zíral

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: No, ale teď vím,  a víme to už oba, že dlouhé už nikdy. Kratší mu prostě sluší mnohem víc. Teď už musím přijít na řadu já, snad to stihnu ještě před odjezdem, předpokládám totiž, že za tamější cenu bych si tady mohla zajít dvakrát

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...