neděle 6. listopadu 2016

Já, slaměná vdova

No co už. Před létem jsme opouštěli minulý domeček, teď před zimou opouštíme ten současný. Newcastle, budeš mi chybět. Pokud bychom před příštím létem zůstali sedět na zadku, vůbec bych se nezlobila. Ale znáte to Smějící se

Minulý týden jsme získali práci. Já ne, Martin, ale protože jsme tým a já mu poskytuji silnou duševní a kuchyňskou oporu, budu mluvit v množném čísle. Na základě telefonního hovoru z pracovny získal šestiměsíční kontrakt ve firmě McLaren. Konečně zase firma, pod kterou si dovedu něco představit! Musím vám říct, že Martin je pro mě prototypem někoho, komu se říká "sexy mozek", a Paroubek mu nesahá ani po plosky nohou. Já jsem vám tak pyšná.... samozřejmě že ne na něj (když ho chválím, tak mi to pak nechce číst), ale na sebe, že jsem svými kvalitami dokázala klofnout takový horký zbožíčko.

To moje zbožíčko dostalo dneska správcovství k naší FB stránce a ranním vlakem odjelo směr Woking. To je také důvod, proč je dnes naše stránka tak zahlcena příspěvky ( pro mě leckdy i nesmyslnými... ale co už, jmenovala jsem ho správcem dobrovolně). Na cestu dostal řízky s chlebem, včera měl palačinky až do postele, předevčírem vepřový Ondráše a předpředevčírem pěkně gulášek. Jo, a škvarkovej mřížkovej koláč k tomu. Tak snad na mě nezapomene Smějící se
Než seženeme bydlení, bude pobývat u nějaké paní přes internetový portál Airbnb. Sama jsem moc zvědavá na jeho dojmy!

Ještě, než se mi vypakoval, rozložili jsme postel a počkejte si na to... darovali sedačku! Několik hodin dopředu jsem se psychicky připravovala na akt přesunu z obýváku ven... aby nám to trvalo 10 minut! Prd, prd, a sedačka byla venku, futra téměř neodřená, no oba jsme koukali střídavě na sebe, na sedačku, na futra- jestli se nám to nezdá!

A tak moje hlavní úloha nyní opět spočívá v prodeji vybavení, balení, uklízení a hledání bydlení ve Wokingu a okolí. Ne už vaření, takže mohu zase směle zhubnout, co jsem za poslední měsíc nabrala!
Když to půjde dobře, mohly bychom se s Ketynkou do pár týdnů přestěhovat za Martinem. K mému překvapení to vypadá, že tentokrát to v hledání bydlení se psem snad nebude tak marný. Ale co se týče kvality bydlení, tak se mi zdá Newcastle asi tak o milion procent lepší. Vedle toho, že je mnohem levnější, tak tady u nás vidíte hlavně řadové domečky. Teď to vypadá, že půjdeme spíš do bytu. Ne aby byly dva malé domečky vedle sebe... ale tam jsou dva byty nad sebou. Takže nejspíš budeme někde v přízemním bytě se zahrádkou...a doufat, že podlaha nad námi nebude vrzat, tak jak v "našich" domečkách bylo zvykem.

Takže u nás tak! Usmívající se

9 komentářů:

  1. Zase stěhování za prací? Snad už bude na delší dobu klid. Teď jen sehnat ten byteček na patro. Přeju vám zdar. Teď budu vlastně komunikovat s píšícím Martinem? Zdravím "styčného důstojníka"

    OdpovědětVymazat
  2. Panečku, Ty si prostě nemůžeš užít chvíli klidu, co?
    Tak držím palce, ať všechno dobře dopadne
    A kdybys jen věděla, jak já chápu tu Tvojí pýchu...
    Ano, taky jsem pyšná a ze stejného důvodu
    I já klofla (a udržela) toho jednoho dokonalého

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: No to já bych byla tak ráda, kdybys s ním mohla komunikovat, ale obávám se, že víc, než fotky na FB z něj nedostanu [2]: Když ono mě to snad začíná i bavit Nebo mi to alespoň ani nijak nevadí, prostě stěhovačka, tak stěhovačka, nic výjimečného Jediná věc, která mi vadí je nejistota, kde budem bydlet... ne jako barák... ale aby se to neukázalo jako nějaký nepřizpůsobilecký ghetto nebo tak.

    OdpovědětVymazat
  4. Hele, rubriku bych přejmenovala z "Maršálci jdou do světa" na "10 tipů na stěhování, Maršálci vám poradí".
    Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Stěhování- poradí...dneska trochu slabší, doktorko, dneska slabší...
    Co radši: Na stěhování tipů deset- ať se z toho nemusíte věšet!

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Tak já se snažim (to nebylo zamýšleno jako verše) - a ještě za to sklidím kritiku?! No, co s tebou nadělám... Ale zato se mi povedly 2 "silnější" obrázky!

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych to hodnotila následně...výčet Tvých vyvařovacích chodů ve mě vyvolal Pavlovovu slintačku...hlavně jsem si představila ty řízky a já neměla řízky nejmíň půl roku, tudíž panu Maršálkovi nepokrytě závidím   
    Ať vám stěhovačka dobře dopadne a koukej ten Tvůj sexy mozek hýčkat, moc se jich nerodí

    OdpovědětVymazat
  8. Paroubek! Na ten slavný výrok už jsem raději zapomněla, ale v tomhle kontextu se dá snést Kam se stěhujete tentokrát?

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Na tenhle výrok se přeci zapomenout nedá Tentokrát Woking a blízké okolí

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...