sobota 12. listopadu 2016

Tak jde čas

Naše odloučené manželství pokračuje. Martin dokonce bydlí se ženou. Jmenuje se Julie, 20 let žila v Jihoafrické republice, povoláním kadeřnice (To se hodí!). Dceru má na vysoké a její pokojíček pronajímá, nyní ho tedy obývá můj muž. A Juliina kočka, respektive kocour Thandy. Se svou paní domácí je Martin nadmíru spokojen, je moc milá a za poloviční cenu oproti nejlevnějšímu hotelovému pokoji má navíc k dispozici ráno kuchyni se vším všudy, s mlékem, s džusem, s cereáliemi...
Do práce to má kolem půlhodinky, můžu tedy říct, že tohle jsme zase docela dobře vyčápli.

Já už mám sbaleno. Všechno kromě spaní, kuchyně a koupelny. Spát, jíst a mýt se ještě musím. Při tom balením se krásně ukazuje, jak rozdílný styl balícího myšlení s manželem máme. Já se snažím zbavit každé, byť sebemenší nepotřebné věci (jedna sebemenší nepotřebná věc k druhé... znáte to), v momentě, kdy se dozvím, že se stěhuji už nenakupuji nic, co opravdu, ale opravdu nepotřebuji k přežití. Ale pan muž si klidně koupí třeba hrníček, kafemlejnek, novou kávu... zkrátka celou kavárenskou výbavu. Dále připravím k vyhození pro mě prázdné lahvičky od parfémů, abych pro ně následně hledala někde místo, protože ty prý nejsou prázdné! Ta promile promile promile na dně se totiž uchovává na zvláštní příležitosti.

Výpověď z nájmu už jsme podali, do 9. prosince tak prostě musíme bydlet jinde, stůj co stůj. Když všechno dobře dopadne, mohla bych se stěhovat už čtvrtého. 4. prosince je totiž k nastěhování domeček, o který se vážně ucházíme. To jsem takhle ve středu dopoledne koukla, co nového na realitním trhu. A co nevidím. Naprosto dokonalý domeček se zahrádkou, na pro nás naprosto dokonalém místě. Tak dokonalý, že jsem se vyprdla na psaní emailu a žhavila telefon. "Dobrý den, může do tohoto domu pes?" "Nevím, zeptám se landlorda a zavolám zpět." Hm... naděje umírá poslední. Odpoledne přijímám hovor se zprávou, že malý pes není problém, jupí! Předávám číslo na Martina, aby se domluvili ihned druhý den na prohlídku. Nadšení z domu přetrvalo i během prohlídky, ba se dokonce zvětšilo, vedle má údajně bydlet nějaký trenér psů. Bereme!
Jenže tím nic nekončí, ale zase začíná. Zaplatit, vyplnit.... a čekat na výsledek lustrace. Takže čekáme. Pokud jsou solidní, nevidím, důvod, proč bychom neměli projít, ale tady člověk nikdy neví. Ale jestli to vyjde, a já věřím, že jo, tak už se zase moc těším! Domeček je, jak jinak, než v malé obci za městem. Konkrétně u města Woking, v hrabství Surrey. Kdo nechce hledat na mapě, jihozápadně od Londýna, v jehož centru jste hromadnou dopravou do hodinky.

Pěknou sobotu!

16 komentářů:

  1. Jééé, tak to držím palce
    Jestlipak Vám do nového domečku přijde Mikuláš?
    A Vánoce v novém, to je úplně dokonalé
    Moc Vám přeju aby to vyšlo

    OdpovědětVymazat
  2. Jak tak koukám, tak jsi to pro nás zrovna nakreslila. Nakreslený sen! Přeju vám, aby se zhmotnil a váš přesun se podařil. Taky přeju pěknou pozdně večerní sobotu sobotěnku

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Tak to bych moc ráda, kdyby přišel už do nového, ale protože je to tak těsně, tak nevím, to se uvidí Už mám vyhlídnutý i úplně úžasný adventní kalendář, ten vám pak budu muset ukázat! Děkuji, Baru, děkuji moc![2]: Teď úplně nevím, co myslíš, ale jak mluvíš o tom kreslení, tak já si uvědomuji, jak se ukazuje, že se to mí domečkové pozadí k mému blogu moc hodí

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji hodně štěstí v novém bytě

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, držím palce, ať to vyjde Vánoce už by mohly být v novém a hlavně v klidu. Do hodinky v centru Londýna, to je super. To i v Praze někdy cesta trvá déle, pokud je bydliště a zaměstnání na opačném konci     

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem zoufalý ošklivý panic se zanedbatelným IQ i délkou údu a s komplexem méněcennosti. Zoufale potřebuji vaši pozornost. Potřebuji vaše komentáře, až už utěšující či lítostivé, nebo nenávistné. Prostě potřebuji mít pocit, že se o mne někdo alespoň jednou v životě zajímá, ať už v dobrém, nebo špatném. Potřebuju to snad ještě naléhavěji než první sex, funkční pistoli, nebo preventivní proplesknutí, abych se konečně probral a přestal ze sebe dělat šulina na těch internetech.Jedná se sice o reklamu, ale alespoň jsem upřímný, říkám to narovinu a racionálně vysvětluji důvody, proč stojím o větší návštěvnost. Krom toho - za každou jednotlivou návštěvu na mém blogu se o jednu vteřinu zkrátí čas, zbývající do ztráty mého panictví! A to se vyplatí, zvláště jste-li filantropové!

    OdpovědětVymazat
  7. Milý Martíku, přeji vám oběma, ať to vyjde! Byl by to ideál! A myslím, že chvilku klidu bez stěhování byste si oba už zasloužili!

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Děkuji, i když je to spíše v novém domě [5]: Vánoce už budou stopro v novém. Letos snad i 24., ne jako minulý rok, kdy jsme neměli ani hrnce, tak byli až o pár dnů později TO já tak napsala ten Londýn, že to každá zná... ale popravdě mně je to úplně jedno, já tam byla jednou na tom extra výletě a nijak víc ho už k šťastnému životu nepotřebuji... ale jo, jako lákadlo pro návštěvy je to asi dobrý [7]: Díky, díky!

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi žena za všechny prachy! Fakt. jsi vysněná opora každého muže :) Těším se na fotky nového :)

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko, kouzelné zahnízdění, ať najdete klid a pohodu     

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Každého asi ne, ale toho mého snad jo, no A já jak já se těším.... ale ještě tři týdny, to je strašnýýýý...vůbec si nedovedu představit, že bych tu neměla Ketynku![10]: Simi, děkuju!

    OdpovědětVymazat
  12. Po kolikáté se už stěhujete? to obdivuji
    já se stěhovala 3x za život a už to nechci zažít

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Já se vším všudy po... deváté A po Anglii po čtvrté....už se dostávám do stadia, kdy si to musím rekapitulovat a počítat na prstech!
    Ono to zas  není tak strašné, kdybychom neměli naše matrace (nedávno jsem říkala, že jsme asi jediní, kdo se po celé Anglii stěhuje s matracemi ... ale kdo to mohl tušit, že budem tak pendlovat) a postel, tak je to úplná brnkačka. Takhle mám pořád jen pocit, že se do té dodávky něco nevejde A to vybalování v novém, to já mám navíc zase vyloženě ráda.

    OdpovědětVymazat
  14. Ano, před stěhováním taky vyhazuju, vyhazuju a vyhazuju. A stejně je toho vždycky nekonečně mnoho... držím palce, ať vám kouzelný domeček vyjde!

    OdpovědětVymazat
  15. [11]: Myslela jsem to tak :) Každý o tobě sní a jen vyvolený to tak má :) Možná si z tebe vezmu příklad a budu taky dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Ale já myslela, že o mě rozhodně ani každý nesní Takovej mamánek peciválek třeba určitě ne Příklad si klidně vezmi, ale já dokonalá rozhodně nejsem, třeba takový houskový knedlíky dodnes neumím

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...