pátek 9. prosince 2016

Jak jsem poznala lásku svého života

Jak víte, součástí mého života je už nějakou dobu chlap. Bezva chlap. Ale kde se vzal??
Protože já sama historky o tom, jak se lidé vzájemně hledali, až se našli, poslouchám strašně ráda, podělím se o tu mou historku i s Vámi. Symbolicky dnes, v den našeho šestého výročí.

V té době jsem druhým rokem studovala vysokou a s kamarádkou obývala pokoj na plzeňské koleji. Nevím, jestli je to tak všude po republice, ale v Plzni se chodili studenti bavit do barů ve středu. Samozřejmě ne všichni. Někteří vůbec, někteří občas, některé jste ve středu večer prostě na pokoji neměli šanci zastihnout. Mě jak nebavila škola, tak večerní středeční socializace mě bavila moc! Moji spolubydlící z koleje jsem tenkrát špatně, velmi špatně odhadla. Jedničkářka na entou, řekli byste šprtka (zkouška, jestli to čteš, Jani!)... a mně vůbec nepřišlo, že by takováto zábava byla i pro ni. Chyba lávky, s postupem času mohu říct, že neznám větší pařmenku, než je tahle šprtka! (Pořád zkouším, Jani...)

Ale tehdá jsem to nevěděla a za zábavou vyrážela s jinou kamarádkou. Jako dvěma veselým komunikativním blondýnám nám bylo věnováno pozornosti víc, než dost. Chodili jsme často do kolejní hospody a vůbec nejčastěji do jednoho známého tanečního baru v centru města. Tančíme si uprostřed parketu poslouchajíc oslavné ódy na naší osobu až mi o půl jedné hodině ranní zrak spočine na dvou mladících na baru. Jen stojí, popíjejí a nesměle se rozhlížejí. Už jsme je párkrát viděly v kolejním baru i tady, ale nikdy jsme s nimi nemluvily. Křičím na kamarádku: "Hele, to jsou zase voni, póóójď, jdem jim něco říct!" Tak jsme šly. Tady je třeba dodat, že jak mi bylo později sděleno, mladí pánové se rozestoupili, jelikož měli za to, že si jdeme objednat něco k pití! Vůbec je nenapadlo, že si to k baru nemíříme kvůli alkoholu, ale kvůli nim!
Konverzace plynula svižně, ve chvíli, kdy nám sdělili, že jsou v páťáku jsme je měli za lháře a nedali si vymluvit, že to nejsou prváci, druháci maximálně! Zatančili jsme si a jelikož mě druhý den čekal po ránu zápočet, na naše poměry jsme se rozloučily poměrně brzy. Mladík vyžadoval telefonní číslo! Dělala jsem ofuky, fakt se mi nechtělo mu to číslo dávat! Ale nakonec ho vyžádal úspěšně.

SMS přišla hnedle druhý den, přičemž jsme zjistili, že bydlíme na stejné koleji, jen každý na jiném patře... jela jsem tehdy zrovna na víkend domů a když jsem se vracela, chtěl mi příjít naproti, pomoci s taškou. Odmítla jsem, jezdila jsem vždycky umytá, nenamalovaná, pomalu v teplákách! :-D

Ale v pondělí... v pondělí byla akce na kino. Film za 50Kč. Znáte, jak já to mám s těma slevama... toho jsem musela využít. Nebylo ale s kým jít a samotné se mi samozřejmě nechtělo... no jo no, napsala jsem SMSku mladíkovi do devátého patra, který využil své šance. Film se jmenoval "Na doraz" a já vůbec, ale vůbec nevím o čem byl, hlavou se mi honilo "Hele on je fakt hezkej, hele a on hezky voní, ježíiš hele, teď se mě dotknul.." a nešlo to zastavit :-D

A pak pravidelně chodil k našemu pokoji a dobýval. A dobýval hezky... Jednou přinesl hořkou čokoládu, jindy heřmánkový čaj... vždy si pamatoval, o čem jsem se zmínila. ( Což byla pěkná habaďůra na mě, páč teď si nepamatuje nic! :-D)

A tak jednou v noci v tanečním baru vznikla jedna láska, která nám oběma změnila život. Láska, která hory, řeky a kanály přenáší... a i když mě zase včera pěkně nas*al (to aby té romantiky nebylo moc!), tak ho miluji tak, že bych se kvůli němu stěhovala klidně každý týden, kdyby si to přál... (ale chraň Tě ruka páně, Maršál!)

30 komentářů:

  1. Přeju vám to a do budoucna pořád, včetně letošních vánočních svátků? Budete za Kanálem?

    OdpovědětVymazat
  2.         moc pěkné napsané..
    pamatuji si jak jsem potkala svého manžela jela jsem vlakem do školy (a chtěla jsem se učit na zkoušku!) a on si ke mně přisedl s kamarádem a už ani nevím o čem se bavili, ale rozesmálo mě to tak, že jsem se smála ještě v druhém vlaku (kde oni už nebyli, vystupovali a já přestupovala) a ještě na zkoušce
    pak jsme se ve vlaku viděli až za 3 měsíce, to už pak celkem pravidelně ale nějak mě neoslovil...tak jsem mu jednou dala na papírku číslo (když procházel uličkou) a celou cestu do školy přemýšlela jak budu jezdit když nenapíše..naštěstí napsal

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Budeme, budeme. Už musím konečně začít výzdobu a péct! Snad zítra...
    a jak jsi ty poznala svého hospodáře, což?![2]: Takže si ho vlastně sbalila ty!
    Děkuju za tvůj komentář, doufám, že se podělí i další!

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, to je hezký
    A milý
    Všechno nejlepší k výročí, Maršálci

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Děkujem! A ty se nepodělíš?!

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: vlastně ano potřeboval popostrčit

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Kde by bez nás byli, viď... Martin mi narovinu řekl, že on by nepřišel... že sice hned, jak jsem vešla, tak jsem se mu strašně líbila, nejvíc z celýho baru, co víc, ze všech barů.... ale jak jsem začla tancovat a bavit se s chlapama, tak jsem pro něj skončila prej No prostě si myslel, že budu trochu do větru,no

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Já už jsem to někde psala...
    Já ho vodila domů, býval tak opilý, že netrefil...
    Tedy, my ho vodili s manželem.
    A nějak se to sešlo, no...
    Když jsem odešla od manžela, asi mi oplácel všechno to vodění
    Nutno dodat, že už spoustu let vodit nepotřebuje

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: No a nejsi snad povětrnice? Martíku, moc krásně napsaný... Fakt.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Jasně, že ne potřebuje - proč taky - má TEBE!

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Jo, máš naprostou pravdu. Stala jsem se náplní jeho života a zcela evidentně je takhle spokojený. Sám říká, že prostě jen neměl co dělat...
    Tak teď už má.
    Těsto na cukroví, mytí nádobí, věšení prádla
    To já už si ho zaměstnám

    OdpovědětVymazat
  12. Šesté výročí, to už máte kus společného života za sebou Tak do těch dalších jen to nejlepší a krásné svátky     

    OdpovědětVymazat
  13. Moc krásně napsané, trochu to zní jako z pohádky Moc vám to přeji.

    OdpovědětVymazat
  14. Tys ho normálně pozvala na rande.

    OdpovědětVymazat
  15. [8]: To je taky dobry! [9]: No dovol, ja?? Ani nahodou! Ja vernost! Svoboda rovnost bratrstvi![12]: No nejakou chvilku uz to je, ale do spolecneho duchodu porad daleko! [13]: Z pohadky jak se dva potkali v baru
    Ale jinak jo, v porovnani s mnoha lidmi jsme tak trochu pohadkovy par A obcas i italska telenovela

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Ne, ja ho pozvala do kina, jsem nemela s kym jit...jsem ho vlastne jen vyuzila! Jenom se to trochu zvrtlo a uz mi zustal, no

    OdpovědětVymazat
  17. To je opravdu moc hezké a i přesto, že poslední dobou na romantické příběhy moc nejsem, tohle je vážně krásné!
    Přeji, ať to vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  18. Velká gratulace , paní Maršálková      ...užijte si výročí s panem Maršálkem a spoustu krásný společných let   

    OdpovědětVymazat
  19. Krásný!
    Velikánskou gratulaci posílám a do dalších let přeji spoustu lásky, štěstí a rodinného tepla a pohody .

    OdpovědětVymazat
  20. [11]: to je dobrá rada do života je třeba manžela více zaměstnat v kuchyni

    OdpovědětVymazat
  21. [15]: Já věděla, že tě vyprovokuju k nějaký zajímavý odpovědi.

    OdpovědětVymazat
  22. [18]:[19]:[20]: Díky, holky, díky. Jestli nás neklepne pepka, tak snad... Dneska jsme celé odpoledne strávili hledáním šroubů od postele... a bezúspěšně

    OdpovědětVymazat
  23. Jéééé, to je krásný :) achich ach, to je přesně ta láska, ta, kterou doufám, že taky jednou potkám. Hlavně teda se mi líbí, jak jsi dělala ofrky a nedala ses a tak a vůbec, přeju spiustu dalších let, nejméně bambilion spolu! :)

    OdpovědětVymazat
  24. [21]: Ale opatrně, nesmí si toho všimnout

    OdpovědětVymazat
  25. Nesmím u tvých článků nic pít! Prskám na monitor! Každopádně jsem si prvně myslela, jestli to nebude o psovi - pak mi došlo, že (teď se snad nespletu) Ketynka tu už povídku, jak tě našla, psala... Ale nevěřím tomu, že ti, co na veterině paří jako prase, jsou jedničkáři a zvládají to s přehledem :)A hrooooozně moc se mi líbí to klasický setkání, dobývání ... Aaach :)

    OdpovědětVymazat
  26. [24]: Urcite potkas! Je treba jit tomu trochu naproti, se toho proste nebat! A taky zaroven neztracet cas s nekym, kdo je uplne marnej, aby ten nemarnej zatim nezmizel [25]: Dekujeme [27]: To jsem rada
    To uz by bylo moc, kdyby to zas bylo o psovi Jak to maj jednickari nevim, ja byla takovej prumer, mozna trochu lepsi... ale Martinek ten jo, ten mel skoro samy bice a paril jeste vic! Ale on je vyjimecnik
    Jooo, to mne se taky libilo...ale jak rikam- habadura!

    OdpovědětVymazat
  27. Překrásné! Nejvíc mě pobavilo, jak teď už si nepamatuje nic (i když to s tím filmem bylo taky fakt dobrý)
    Moc vám vaši velkou lásku přeju, ať vám vydrží i přes všechna stěhování na světě

    OdpovědětVymazat
  28. Ježiš to je hezký! Jdu zamáčknout slzu dojetí!

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...