pondělí 26. prosince 2016

Prostě Vánoce

Už dávno jsem se zřítila do kategorie (tý)deníčkářů, tak co jiného, než Vám povyprávět, jak u nás letos probíhaly Vánoce.
(Původně jsem touto dobou chtěla lovit v povánočních výprodejích, nicméně po půlhodině čekání na autobusové zastávce jsem zjistila, že bych tam mohla čekat do zítra. A to teda ne... to já radši šla domů a zítra si tam půjdu stoupnout znova.)

Vedle kategorie (tý)deníčkářů jsem se rovněž zřítila do kategorie lidí, kteří pracují i ve Štědrý den. To víte, zločinci loupí neustále (policisti), nemoc si nevybírá (lékaři) a lidi žerou pořád... žerou a žerou a žerou... a to máme nádobí, nádobí, nádobí.... a tak meju, meju a meju.
Ráno jsem donesla na ochutnání cukroví, ať pořádně vědí, co jsem zač! Zmizelo do posledního kousku! Vedle cukroví jsem ještě večer předem zasedla ke stroji a ušila obojek se zimním motivem. Pro černého labradora, jenž nám v práci dělal společnost a patří šéfkuchařce, která odchází. Normálně jí to dojalo k slzám!
Domyla jsme ve tři odpoledne, moje milé kolegyně věděly, že u nás slavíme Vánoce 24. večer, tak mě poslaly dom a chopily se houbičky za mě. A dostala jsem od nich dáreček- přání, malé víno a balení 16ks Ferrero Rocher. Letos máme Vánoce obzvlášť sladké :-)

Z práce už jsem si to koloběžela přes místní koloniál domů. A než jsem vyvenčila, uklidila, stromeček vyrobila, salát připravila, řízky obalila, sebe ustrojila... bylo moc. Večeřeli jsme snad kolem deváté.
Co se týče stromečku, letos jsem chtěla trochu větší. A tak jsem ještě před večeří vystříhala stromeček ze čtvrtek, přimalovala pár ozdob a nakonec chtěla, aby do něj své kreativní já vložil Martin. A on skutečně ochotně vložil!

No a co jsme pod ním záhy našli? Já klasicky nějakou kosmetiku, kterou jsem zrovna potřebovala a sama si koupila.
Ale také dva dárky navíc, které jsem prvně spatřila až pod stromečkem.
Mou druhou oblíbenou vůni, kterou jsem si od Ježíška vyprosila.
(Mimochodem, Ježíšek měl zase Alzheimera. Jak jinak si vysvětlit tuto situaci:
Martinka téměř 3 týdny před Vánoci : "Přála bych si vůni Mexx Fly High"
Ježíšek: "Ale oni jí nikde nemaj...."
Martinka zapíná internet a záhy říká "Mají ji na blablabla.co.uk. Vůni Mexx Fly High. Hele. Mexx Fly high, na blablabla.co.uk. Vidíš,jo? Mexx Fly high na blablabla.co.uk. Tak to bych byla moc ráda, kdybych to našla pod stromečkem. Mexx Fly high, na blablabla.co.uk. JO???"
O 2 týdny později...
Ježíšek: "Já jsem hroznej, já toho zase moc nemám..."
Martinka: " To nevadí, mně úplně stačí, že tam bude ta vůně..."
Ježíšek: "Ale oni jí nikde nemaj..."
Poté, co jsem to Ježíškovi do tý palice namlátila paličkou na maso, byla zásilka 23. doručena)

Vedle vůně pak ještě knížku o pletení z paracordu ve které byl vložen ručně vyráběný dárkový voucher! Konkrétně na odběr česání vlasů (10x), hraní Buzzova kvízu (10x), snídaně do postele (3x) a jakéhokoli přání (3x). Když jsem zmínila, že tam postrádám mytí nádobí, bylo mi řečeno, že tam jsou jen věci, které běžně nedělá.... jak mě voucher dojal, tak toto mě pobavilo, asi mi spadnul do kádě s vtipnou kaší :-D

Pan domácí pak našel třeba balení výběru anglických piv, sluchátka, pánskou kosmetiku a nějaké další drobnosti. Ale jako největší překvapení byla kniha. Když jsme v létě byli na bleším trhu, hledal knihu "Catch 22" (Hlava 22). A protože paní Ježíšková žádným Alzheimerem netrpí, knihu mu pod stromeček doručila.

Společně jsme pak našli třeba veliké balení Ferrero Rocher nebo 4 společenské hry, z nichž jednou je například UNO, které jste mi zde doporučovaly! Už jsme hráli a hra skutečně předčila naše očekávání!
No ale nesmím zapomenout na sedačku, která se do Vánoc rozhodně také počítá, vždyť nám ji přivezli 23. večer! Za 30 liber včetně dovozu jsme získali starší koženou měkoučkou sedačku, ale ne ledajakou! Sedačka je polohovací- můžete si zvednout nohy nebo se můžete položit celí. Kdo nevyzkouší, nepochopí. Je tak pohodlná, že když odejdete, byť jen na záchod, už si nemáte kam sednout.

17 komentářů:

  1. No tak teď už to s tou sedačkou a stěhováním chápu! To se pak stěhování vyplatí. Na tenhle model bych málem zapomněla.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jako fakt jdeme kupředu. První byla příšerná, nepohodlná a za 120 Podruhé už jsem byla zkušená, takže tam už za pár kaček, pohodlná, ale nepolohovací... no a teď
    Já ti ani nevím, jestli v ČR vůbec tohle dělají? Já to znám až odtud, tady je to běžné.

    OdpovědětVymazat
  3. Že Ty jsi Martina na první fotce schválně zvohyzdila...abychom Ti ho nezáviděly..!!!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Pockej, takze mu ty bryle neslusi?? On si chtel koupit nove, tak jsem mu je vybrala sama jako prekvapeni. Jeste ma jedny, tak ty mozna budou lepsi...budu ho muset vyfotit a dat to na FB, abyste poradily, ktere jsou lepsi

    OdpovědětVymazat
  5. Máte krásné vánoce se vším všudy. Tak už si jen užívejte času, kdy můžete obsadit sedačku a relaxovat. Vypnout, lenošit, psát (tý)deníčky

    OdpovědětVymazat
  6. Paní Maršálková, ty vaše vánoce mi připomněli ty naše manželské před dcerou, měli úplně stejné kouzlo   

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: A jíst u toho cukroví [6]: Oni jsou to spíš takové vánoce nevánoce, no... ne, že by nebyly pěkné...ale už se těším až jednou budou Vánoce v našem, s opravdickým stromečkem a  třeba s dětmi

    OdpovědětVymazat
  8. Jéééé, oni mají sobí parohy! Jééé, oni jsou hrozně roztomilí! No nic. Trochu té smysluplnosti do toho. Takže se mi líbí, jak Ježíšek trpí problémy s pamětí. Na to jsou dobré ořechy, hele ale je super, že vůně nakonec dorazila a to se počítá. A ta sedačka? Hele, ta je absolutně boží. Dovedu si představit, jak moc skvělá je :)Jo a víš co je ještě boží? Stromeček! :)Tak krásné svátky nesvátky! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na Ježíška se musí nejen srozumitelně, ale i dostatečně důrazně, to my známe.

    OdpovědětVymazat
  10. Já loni drahému poslala odkaz. Na tu úžasnou magickou šálu.
    Mluvila jsem o ní a mluvila. Našla jsem i další odkaz. Našla jsem i kamenný krám, kde jí mohl koupit. Nic.
    Hmmm, letos jsem jí dostala od synka
    Drahému to prostě nějak nedošlo, či co...
    Nebo nedošlo... Prý jsem se mohla zmínit, že jsem si takovou přála, býval by mi jí koupil, kdybych jen řekla
    Ty loňské odkazy jsem mu v tom telefonu našla

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Parohy, které si Martin ani za nic nechtěl zkusit, jako absolutně nevím proč!   Ořechy žere furt... a jak vidíš, nepomáhá to![9]: Víc srozumitelně a důrazně to snad už ani nešlo!

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: To s nima není možný, viď Ale to už by byli asi moc dokonalý
    Já jsem si ještě vzpomněla, jak jsem Martina instruovala: "Kup velký 15kg Ariel nebo Persil!" Přivezl 3kg Lenor s tím, že jsem se nevyjádřila dost přesně....

    OdpovědětVymazat
  13. Alzheimer je hrozná věc a sedačka vypadá luxusně

    OdpovědětVymazat
  14. Jů, stromeček ze čtvrtek, to je půvabné (A ekologické ) A Alzheimer to je každopádně dost pokročilý

    OdpovědětVymazat
  15. Paní Ježíškové jsou v tomhle vždycky o něco zodpovědnější. Jen já letos tak nějak selhala... neměla jsem vůbec inspiraci, co komu dát, a tak jsem asi vymýšlela blbosti... a jeden z dárků ještě ani teď nestihl dorazit, krása. Práce na Štědrý večer mě mrzí... ale tak po Vánocích snad už byla pohoda. :)

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Tak u nás to je taky spíš o blbostech, než o drahých darech! Mně taky jeden nestihl dorazit, ale ten byl naopak pro mě, ještě teď je někde na cestě, tak uvidíme
    Jo, po Vánocích byla pohoda.. a pak jsem zase měla šichty i na Silvestra i na Nový rok

    OdpovědětVymazat
  17. Vtipně pojaté vánoce. A co koledy, byly?

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...