neděle 8. ledna 2017

Klenoty bazoše

Už jste někdy přemýšleli o tom, co všechno se dá najít na bazaru? Tak já Vám to povím. Všechno! Úplně všechno! Jakože fakt úplně všechno...

Není novinkou, že velká část vybavení naší domácnosti je z druhé ruky.
Při posledním projíždění webovek zdejšího bazoše jsem se nestačila divit. Nestačila divit, co všechno jsou lidé schopní prodávat. Nebo jak to (ne)jsou schopni prezentovat.
Tak se na to podívejte spolu se mnou...

Začneme anglickým bazošem, alias gumtree.
Základem úspěšného prodeje je dobrá fotografie. Dobrá znamená za tři, i ta by stačila. Tady vidíte příklad fotografie nedostatečné, tedy úplně na *****. Dovedu si představit, že s normálně osvětlenou fotografií by prodejce nestíhal odmítat zájemce.
Ale to byl jenom takový pomalý rozjezd....
Pak tu máme prodejce, kteří se ani neobtěžují si uklidit. Tak jako kdyby neumytý nádobí někde v pozadí... ale tohle??! Smějící se

Existují také prodejci, kteří prodávají věci nekompletní. Tak dá se... taky jsem si koupila stolní hru, ke které jsem si za libru dokoupila plastelínu... ale sedačku bez matrací?? Jakože cože?? Jednalo se skutečně o prodej, nikoli o darování... a prodejce se jmenoval Jaroslav... pak nemaj mít Češi takovou pověstSmějící se


Máte doma staré boty, které už chcete hodit do popelnice nebo rovnou do kamen? Zadržte, zkuste je nejdřív prodat!

Můžete dokonce prodávat i peníze!
Británie přechází na nové papírové bankovky, vyrobené z polymeru. Nedávno byly vydány pětilibrovky. Sběratelé jsou ochotni zaplatit za takovou pětibábu několikanásobně víc, pokud je z první várky- pozná se dle sériového čísla.
Nejpyšnější je na svou pětilibrovou bankovku na gumtree prodejce, který si ji cení na 250 liber.
(Kecala bych, kdybych řekla, že jsem se nešla podívat do peněženky....co kdyby! )


Pojďme se však podívat také do českého rybníčku...
Začneme taktéž sedačkou a nekvalitní fotografií. A když fotografii vložíte vzhůru nohama, dílo je dokonáno....


Potřebujete novou matraci? Jednu bych pro vás měla. Cena dohodou! (Tak jo, milý pane, dohodnu se, že si ji vezmu a vy mi za to ještě zaplatíte, ju?)

Existují věci, které pro mě osobně jsou již neprodejné... tak jako třeba opotřebovaný zubní kartáček nebo onošené spodní sprádlo (no jo, jsem hroznej cíťa).
Mimochodem máme ve skříni několik starých spoďárů a já semtam řeším, že už jsou jako zaprané a jestli bych je neměla vyhodit. Díky této paní vím, že nemusím, že z nich klidně mohu udělat předmět prodeje!

Ani dámy nepřijdou zkrátka. Stáří těhle spoďárů si ani netroufám odhadovat. Ale dyť je to Calvin Klein, no nekupte to!

A jestli si ještě doteď myslíte, že existují věci, které prostě nikdo prodávat nemůže, tak pozoooor, oddělení elektro českého bazoše vám nabízí... no však se podívejte sami!
A baterky v ceně! Smějící se

Všechny fotografie jsou různě postahované z gumtree či bazoše. Nicméně většina inzerátů už není aktivních! Přiznejte, kdo jste koupil tu fialovou anakondu? Smějící se

62 komentářů:

  1. To je zas bomba! Kam ty chodíš na takový nápady!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Hele nikam, tohle fakt napsal sam zivot

    OdpovědětVymazat
  3. u tohoto článku jsem se velmi pobavila, skvělý nápad.

    OdpovědětVymazat
  4. A to jsem si myslela, že nejdál, kam může inzerce zajít jsou "kalhotky na donošení"... No, vidím, že ne.

    OdpovědětVymazat
  5. Dlouho jsem se takhle od srdce nezasmála... Děkuju!
    A mě bylo blbý prodat batoh s flekem od saba za pakatel... Ale ta matrace a poslední "objekt" .. fakt palec nahoru prodejcům

    OdpovědětVymazat
  6. Přiznám se, že občas taky něco z druhé ruky koupím.Jeden čas jsem ujížděla na skle a porcelánu.Taky jsem koupila tři křesla na Aukru za korunu,dvě stále používáme,ale chci napsat o tom třetím.Když jsme ho dovezli domů a zašátrala jsem v prostoru mezi opěradlem a sedákem,vytáhla jsem postupně kartu z pexesa,dětskou plastovou vidličku,papírový kapesník a navrch ponožku a spoustu drobků .

    OdpovědětVymazat
  7. Sakra já dneska furt padám do spamu.

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, tak díky za prodloužení života, smích prý život prodlužuje To by fakt jeden nevěřil, co lidí chtějí prodat. Zajímalo by mě, jestli fakt někdo takové hrůzy vůbec může koupit   

    OdpovědětVymazat
  9. [3]: To jsem ráda![4]: [5]: No není zač! Mě ta matrace a objekt totálně rozsekali a pořád tajně doufám, že si třeba jen někdo dělal srandu [7]: Tak nepadej [8]: Prosím! Tobě se ta super matračka snad nelíbí?

    OdpovědětVymazat
  10. Jo, taky se občas bavím
    A s tou pětilibrovkou jsem na Tebe tuhle myslela.
    Ale byla to ta s maličkatou Jane Austenovou. Jsou prý v oběhu jen čtyři a dvě už mají majitele...
    Pokusím se někde vyhledat, kde o tom psali, jestli chceš

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Tak podobnej bordel byl i v naší minulé seadčce, co jsme měli zdarma Ale jinak byla suprová.
    Ovšem jednou jsem kupovala psí obleček z druhé ruky- na Psím bazárku na Facebooku. Pro Tobíka, bišonka našich. Kdybys to viděla... a cítila. Já bych se hanbou propadla! Totálně prochcaný a smradlavý! Prala jsem to na několikrát a zadržovala zvracení. To taky nepoberu, co jsou někteří lidé schopní poslat... ale naštěstí takovou negativní zkušenost mám jen jednu. Ťuk ťuk.

    OdpovědětVymazat
  12. Jó, jsem taky cíťa: Extchýňka na chalupě utírala linku starýma tchánovýma slipama. A s tím jsem měla problém..

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Fuj! Mně vadí i knihy z knihovny, radši si koupím svoji...

    OdpovědětVymazat
  14. [10]: Sama se divím, ale nějaké info jsem našla. Sice jinde a jiný článek, ale je to ono
    http://tn.nova.cz/clanek/lide-hledaji-vzacnou-bankovku-ma-cenu-pres-milion.html

    OdpovědětVymazat
  15. [10]: No jo, už to čtu! Tak jen doufám, žes mi to nenapsala pozdě a já s ní nezaplatila v krámě! [12]:

    OdpovědětVymazat
  16. [13]: To mně takhle vadili knihy ve škole na základce, když jsme fasovali, ale z knihovny teda ne. Naopak půjčování mi přijde velice praktické- po přečtení mi nikde kniha nikde nezabírá místo, ale hezky se vrátí... v tomhle já jsem trošku jiná (trošku neurotická), než vy "knihovníci" [14]: Já už jsem si to přečetla anglicky jinde , ale díky.

    OdpovědětVymazat
  17. Je to trochu jiná kategorie, ale na aukru kdysi někdo vydražil prázdnou petku od minerálky za několik set korun :) Od té doby se nedivím ničemu :)

    OdpovědětVymazat
  18. Teda divím se vám, že vám vadí trošku "trhlá" matračka. Vždyť ani není pročuraná!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Na tohle nesmím koukat v práci - sletěla jsem smíchy za židle a posílám kolegovi kdyby se semnou bavila kolegyně, tak i jí a na diskuzi na den je zaděláno

    OdpovědětVymazat
  20. [17]: To byla určitě nějaká drahocenná váza a ty jsi jen nepoznala moderní umění! Ale já ho taky nepoznám! Stydím se, stydím, protože tady v tom zadku, který byl přitom dokonce nominován na cenu (!),  ho třeba vážně nevidím! http://www.huffingtonpost.com/entry/anthea-hamilton-butt-project-for-a-door-turner-prize_us_57e927d2e4b08d73b832316f[18]: Máš recht. Že já blbec jsem tenkrát kupovala ty naše drahé matračky, když jsem mohla mít takovou epesní za babku![19]: Tak se koukni ještě na odkaz, co jsem teď dala výše, můžete diskutovat dál, bude prdel...doslova

    OdpovědětVymazat
  21. Tohle potrebuje oznaceni 'Not Safe For Work'    Otevrela jsem si blog v praci, pekne rychle jsem prozkoumala obrazky a posunula aby nebylo videt... ale sranda je dobra!

    OdpovědětVymazat
  22. Tak tohle mě opravdu hodně pobavilo ty boty (Lidé opravdu někdy nemají žádnou soudnost. Nebo ji mají a spoléhají na to, že ji absolutně postrádá někdo další!)

    OdpovědětVymazat
  23. [21]: Je fakt, že kdyby ti bylo vidět přes rameno při posledním obrázku, měla bys asi co vysvětlovat [22]: A to jsem už nenašla mikrovlnku, která byla k prodeji za 10 babek, když jsem před půlrokem sháněla... bys blila!

    OdpovědětVymazat
  24. Tak to je konkurence židovského trhu, který jsem nedávno navštívila v Polsku. Též něco neuvěřitelného. Pořád mi vrtá v hlavě, co to tam bylo za ty kožichy, nevypadaly jako umělé. A vedle stánek se starými hrnci.

    OdpovědětVymazat
  25. Martinko, tak to jsou skutečné chuťovky, nestačila jsem valit oči, co lidé dokáží prezentovat.
    Jsou situace, kdy člověk nepohrdne čímkoliv, ale spodní gaťky nebo trencle, to bych fakt nedala, ani zfetovaná, ani ožralá, šla bych raději naostro     

    OdpovědětVymazat
  26. tak já jsem na to mžourala ráno na mobilu, ten poslední obrázek jsem teda nerozšifrovala, tak blížím obličej k mobilu, roztahuju obrázek... no a smrkla jsem si na displej, ty jsi kolík, dobrý téma . Jo a to spodní prádlo.. jsem jen slyšela.. prý kupují pedofilové a úchyláci, že takové dětské slipy nebo kalhotky se draží za neuvěřitelný částky, ale nevím jestli to není jen hoax

    OdpovědětVymazat
  27. [26]:
    No to mě nenapadlo! Ale máš pravdu, to asi nebude hoax! To kdyby ty ženský věděly, tak to ani nepraly

    OdpovědětVymazat
  28. Jo, taky celkem dost projíždím bazoše kvůli nějaký doplňkům do bytu a občas se fakt nestačím divit.... Ale ta fialová anakonda vypadá dobře       

    OdpovědětVymazat
  29. No, to je asi všude. Mě to nejvíc asi zaráží na webu jako třeba Vinted.cz, kde jsou většinou mladé holky co prodávají a vyměňují oblečení a co člověk kolikrát v tom katalogu najde, to je síla..
    .. oblečení co má díry bych už neprodávala, no . Tak každý to asi vidí jinak.Ta matrace, nebo to prádlo v tvém výběru, to je fakt síla. Fujky.

    OdpovědětVymazat
  30. Proboha... :( - Ale třeba obnošené kalhotky si nějaký úchyl koupí, v Japonsku jsou na to dokonce automaty, co je prodávají.     

    OdpovědětVymazat
  31. Tak to je tedy doopravdy hustý. Já neumím prodat ani celkem zánovní věc, raději to daruju a tenhle článek mi vlastně ukázal, jak jsem děsně neschopná...     

    OdpovědětVymazat
  32. Tak zrovna bankovka mi nepřijde vůbec nic divného A to ostatní, pche. Až na tu protrhlou madraci a spodní prádlo, mi na tom taky nepřijde nic zvláštního, spíš že lidé neumí fotit a jsou prasata
    Kdybys viděla, co jsou schopní lidi prodávat na ebayi (posmrkaný kapesník je snad už legendou a brambůrek ve tvaru slavné hvězdy se pomalu stává klasikou), tak by ti tohle přišlo jen jako prodej sváteční čisťounské dečky

    OdpovědětVymazat
  33. Já na tom nevidím nějak nic špatnýho. Všechno se dá prodat v dnešní době, tak to prostě je A když to lidé kupují, tak co...

    OdpovědětVymazat
  34. Já teda chodím leda na bazary charitativní ve prospěch zvířecích útulků, tam jsem na takový poklad jako anakonda zatím nenarazila, to je mazec
    Proč hned vyhazovat, když se omrzí, takhle se pěkně vrátí část investice a ještě to někdo další ve zdraví užije     

    OdpovědětVymazat
  35. Ježiš to jsou hrůzy, chtěla jsem napsat, že je dobrá druhá fotka s tím bordelem, ale ono se to jaksi stupňuje. Kalhotky a slipy příšerný, sešmajdaný a snad plesnivý boty a korunu tomu dává ta matrace.      

    OdpovědětVymazat
  36. A tak... Myslim, ze uz jsem narazila i na zajimavejsi veci... Ake ta matrace je perfektni! Doporucuju zakoupit spolecne s gaucem od pana Jaroslava,

    OdpovědětVymazat
  37. Gratuluju k dalšímu článku titulku. Máš protekci nebo jsi tak dobrá..?!
    B) je správně...

    OdpovědětVymazat
  38. Páni a já tolik starých klumprů vyhodila. Já hloupá, vždyť jsem je mohla zpeněžit

    OdpovědětVymazat
  39. Někdy to jsou opravdu perličky no

    OdpovědětVymazat
  40. Parádní článek. Tyhle věci mě taky dost zaráží - ze zvědavosti často sleduju inzeráty na koně a ty se dají prezentovat taky dost různě. Ale ta roztrhaná matrace - to je pecka! Poslední kousek má velmi zajímavé pozadí, skoro jako z ateliéru.

    OdpovědětVymazat
  41. Nevěřím, že by někdo prodával používanou anakondu nebo spoďáry! To je vrchol!     
    Můžu prodat jen měsíc používaný kartáček? Měl by někdo zájem?

    OdpovědětVymazat
  42. [12]: tchánovy slipy coby utěrák na linku mě opravdu pobavily

    OdpovědětVymazat
  43. A ja si pri otevreni clanku rikala, ze spodni pradlo tam urcite nenajdu, bo to by uz bylo moc. Toz jsem se zase spletla.

    OdpovědětVymazat
  44. [42]: Jelikož se to normálně prodává na internetu, tak mě nepřekvapuje, že se to někdo pokusil i vydražit Ale bohužel, ačkoliv mám fialovou ráda, a tohle i dobrý tvar (nějak nechápu styl kovového válečku, ale to asi bude tím, že jsem to nikdy nevyzkoušela), život se mnou vyjebává dostatečně na to, abych ještě používala tohle

    OdpovědětVymazat
  45. Ach preboha.
    Niektorí ľudia vážne sú dosť...ehm.. "odvážni".
    Ja som už aj v sekáčoch občas videla poličky s iným tovarom (teda iné než oblečenie, topánky či kabelky a tašky), ktoré vyzerali akoby tam niekto vysypal kôš s odpadom.
    Staré CD a DVD ešte beriem, hoci občas tam bol už vážne len obal, ale úplná topka, čo som kedy v sekáči videla boli sáčky na moč, pre ľudí, ktorí majú spravený ten vývod (poznala som podľa toho, že babka mala presne také isté). Aspoňže boli čistonové.

    OdpovědětVymazat
  46. Vidím, že když na bazarech "neoperuju", o hodně přicházím .

    OdpovědětVymazat
  47. To čo som práve prečítal? xD Keď sa budem nudiť, už viem, že mám ísť na Bazoš. xD

    OdpovědětVymazat
  48. Lidi jsou schopný na internetu prodávat i posmrkaný kapesníky, použité vložky a tampony, smradlavé ponožky, zakrvavené spodní prádlo.. tohle není žádnej extrém

    OdpovědětVymazat
  49. mna ani tak neudivuju ludia ktori to predavaju ako tí, ktori to naozaj kupia

    OdpovědětVymazat
  50. Na nějakém slovenském bazaru se svého času dal sehnat stroj času značky Whirpool za ani ne 30 tisíc.
    Ta madrace se spoďáry jsou skutečně síla. :d

    OdpovědětVymazat
  51. Šílené, to snad sbírají na smetišti. A ještě divnější, že tyhle věci občas někdo i koupí.

    OdpovědětVymazat
  52. To spodní prádlo mě dostává, fuj!

    OdpovědětVymazat
  53. Jééé :( spodní prádlo pane bože.. není nad tím koment .. ani smát se mi tomu nechce .. Je to spíš k pláči

    OdpovědětVymazat
  54. Já furt přemýšlím, co se těm lidem když takový inzerát vystavují (nebo rozhodnou se vystavit) honí hlavou...Jako ještě bych možná dokázala pochopit Jaroslava... Mu toho gauče bylo třeba líto a doufal že někdo má k němu vhodnou matraci.   Sama sem tam vyřazuju opravdu hezký oblečení a když si představím tu práci s tím to nafotit, inzerovat... Tak to raději dám na charitu. Sepraný fusekle a spoďáry rovnou do koše, by mě ani nenapadlo to někomu nabízet. Úplně vidím jak pak kontrolují mejly, jestli už ty poklady někdo zakoupil.

    OdpovědětVymazat
  55. TADY máme pravdu-už se prodávají i peníze!   

    OdpovědětVymazat
  56. donalabuznikova27. dubna 2019 v 18:36

    Je pravda, že lidi občas opravdu nemají soudnoust a snaží se prodat něco co patří do koše. Já však na bazary nedám dopustit, většinou chodím na https://www.biginzerce.cz/ a občas se tam dají najít opravdu zajímavé kousky. A to nejen oblečení, ale i dekorace či elektronika.

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...