středa 8. března 2017

Rekordní výhra

Je to tam! Vyhráli jsme, vyhráli! Nejvyšší výhra v historii. V naší historii! V naší Maršálkovic historii! Rovných 30 liber!

U nás v rodině se vždycky vsázelo. Táta vsázel. Vytrvale jednou za čas Sportku. Vytrvalost se mu vyplatila, co vím, tak jednou skutečně vyhrál padesát tisíc. Ale to už je let. Vzhledem k tomu, že naši stále jezdí ve dvacetileté Felicii, mám za to, že znovu už se nepoštěstilo.
Vánoce mají své tradice. U nás byly takovou tradicí stírací losy. Každý člen domácnosti, i ten psí, našel pod stromečkem los se svým znamením.
Někde tam mohla má malá vášeň pro sázení a stírací losy zakořenit....

S Martinem jsme se jeden čas rozhodli, že budeme pravidelně vsázet Sportku. Nejdřív častěji jeden sloupeček s našimi šťastnými čísly. Bohatství nám ovšem nepřinesla, změnili jsme tedy taktiku. Mnohem méně častěji vsadíme plný tiket. Sami si domyslíte, že jako milionářka bych asi nechodila umývat nádobí. Naše rekordní výhra byla kolem dvou set korun, přičemž kolem stovky stál tiket.

V Anglii Sportku sázet neumím, koupit si los je mnohem jednodušší. A navíc si mohu koupit společně s objednávkou potravin z Tesca. Tak ho tam občas lupnu. Ta chvíle napětí a naděje, než odkryju všechna políčka...mě prostě baví :D Přiznám se, že když jsem si koupila svůj první za 3 libry, hned jsem vyhrála 5, to mě nabudilo ještě víc! Jak se ovšem později ukázalo, tak všechny losy opravdu výherní nebyly, ale já vytrvám k rekordní výhře!

Když si objednáte dovážku zboží do domu, stane se, že občas něco nemají a přiloží místo toho jiný obdobný výrobek, který samozřejmě můžete ihned řidiči vrátit. Dnes mi obyčejný květák nahradili bio květákem a los v hodnotě dvou liber nahradili losem v ceně tří liber! A ještě že tak! Po setření první části s výhrou 5 liber si říkám, že to je konečná. Při stírání druhé však nevěřím vlastním očí- výhra, výhra, výhra, výhra a ještě jednou výhra! Dalších 5x5 liber! Neuvěřitelné, čistý zisk 28 liber! Já vím, že to moc není, pořád budu mýt nádobí a pořád budu jezdit na koloběžce, ale ta radost, ta radost! :D

Sázíte? Kupujete stírací losy nebo jinak soutěžíte?
Co nejhodnotnějšího nebo nejzajímavějšího jste vyhráli?

24 komentářů:

  1. Mela jsem pracovat na poště - od té doby si tam čas od času koupím los s kočkou za 20 korun nebo kolik jako pomoc těm prodavackam... je mi jich líto. Ale jinak mám strach ze bych více prodělala než vyhrála :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý, velká gratulace.
    Výhru investuješ do další losů...?

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Oni mají prodavačky provize z losů nebo co?
    Já si ve spojení s poštou a losem vzpomenu, jak mi kamarádka jednou vyprávěla, že její příbuzná pracuje na poště za přepážkou a že tam měli nějaké dva poslední losy. Jeden si vzal Rom a jeden ta paní. Na jednom kulový a na jednom sto tisíc, můžeš hádat na kterým Ale je to jenom jedna paní povídala, třeba to není pravda [2]: Nechtěla jsem to prásknout, ale když se ptáš... si piš! Strašně dlouho si chci koupit ten nejdražší los (stojí 10liber), ale doteď nekoupila, štvalo by mě, kdybych nevyhrála Ale teď už jo, teď už si ho koupím! A možná ještě nějaký menší k tomu

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: ne,na poste musí prodat určitý počet losu.jak to neudělá, přijde o prémie ...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak velká gratulačka!
    Já sázení neholduji,  ale manžel občas vsadí Sportku, nevyhrál nikdy, pokud vím [4]:  Aha, proto mi ty losy pořád tak nabízí
    Tak to si sem tam nějaký tedy koupím.

    OdpovědětVymazat
  6. Tomu tedy říkám vytrvalost! Gratuluji. A příště ten jackpot

    OdpovědětVymazat
  7. Já si také kupuji stírací losy, ale nikdy jsem nic nevyhrála

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, ty se toho milionu dočkáš Výhry pomaloučku stoupají, tak jednou to určitě přijde   

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Děkuji [8]: Mně je taky často nabízeli... ale já jsem si je vždycky tak po očku prohlížela, tak mě nenapadlo, že by to mohlo být proto, že z toho pak (ne)mají peníze.[9]: JO![10]: To přijde![11]: Ty mi teda přeješ, jenom milionu? Dyť za milion si ani garsonku v Praze nekoupíme! Ne, milion je dobrej, fakt! (Ale pět je lepších )

    OdpovědětVymazat
  10. Objednala jsem si takovou porcelánovou sošku a pán mi k tomu taky dal los. Nevyhrála jsem bohužel nic. Ale občas se zadaří, za celý loňský rok jsem nasbírala asi 130 korun. A nejvyšší výhra byla 500. To bylo příjemné.Nedávno jsem v práci našla vyplněný tiket na sazku... Až bude správná chvíle, asi ho vsadím.

    OdpovědětVymazat
  11. Hele ale to je boží!!! GRATULUJU úplně mega nejvíc moc ne, vážně, vždyť to přece není o tom milionu, ale přesně o takových dorbných vítězstvích, která za to stojí. Navíc 28 liber se hodí, je to velmi příjemný bonus, se kterým si nepočítala! :)U nás doma takovouhle sázecí historii nemáme, sama jsem si los nikdy nekoupila, jen jsem sledovala kamarádku, která pravidelně jednou týdně kupovala los. Občas vyhrála, občas ne, ale vždycky měla stejnou radost jako ty

    OdpovědětVymazat
  12. No tak to gratuluju! Já u nás nelosuju, ale sportkuju. A to pravidelně, i když s jedním sloupečkem spíše sportovně .

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Marti, v librách samozřejmě     To už je lepší, ne?

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: 500 je taky velmi pekna vyhra! Ja jsem zas takovy tiket dala do zabavne svatebni tomboly, by mr zajimalo, zda byl vsazen [14]: Hele tak to ja uplne nejvic mega moc dekuju! Tak jo, ty si klidne drobne vyhravej, ale ja chci ten milion [15]: Me na tom pravidelnym sportkovani stvalo, ze jsme obcas zapomneli...a jako na potvoru bychom zrovna vyhrali. Sice jen tu stovku, ale stejne to nastve![16]: No tak to je jina, to potom jooo! Tak hlavne aby nam neklesl kurz, aby se to vyplatilo, az to budu menit!

    OdpovědětVymazat
  15. Gratulace. Já osobně nesázím. Občas se ale nechám nalákat na nějakou akci s potencionální výhrou. Nedávno to měl být iPhone (ne, nestojím o něj, ale zase když je to zadara). Nevyšlo to, vyhrála jsem místo toho 20 flašek vína. Naštěstí bylo každé druhé jiné, tak taky dobře. A teď si zase dám chvilku pokoj.

    OdpovědětVymazat
  16. Gratulace veliká.
    Nesázím vůbec, asi dvakrát jsem učinila vyjímku, to když jsem prošlápla hromadu exkrementů.
    Občas si koupím los, ale jen skromně.

    OdpovědětVymazat
  17. Já se nesázím, je mi líto vyhodit ty peníze jen tak . Děda sází pravidelně už několik let, ale nejvíc se mu vrátilo asi to, co vsadil.
    Gratulace, i taková výhra musí potěšit.

    OdpovědětVymazat
  18. gratuluju k výhře, měla bych z toho podobnou radost, občas neodolám a koupím si ho, to napětí při škrábání, to je takový nepopsatelný pocit , ale nikdy jsem nevyhrála víc, než hodnotu losu.

    OdpovědětVymazat
  19. Taky jsem tomu v Londýně propadla
    jinak jsem jednou vyhrála v tombole kance, to byl asi můj největší úlovek, a taky asi nejvíc k ničemu dřív se mi dařilo na každý akci něco vyhrát, teď už to nějak pominulo. Včera jsem třeba v hospodě za žetony dostala ponožku jameson. Jednu!

    OdpovědětVymazat
  20. No jo, hazardní hry! Teď jste zjistili, jak chutná vítězství, a už nikdy nebudete moci přestat.

    OdpovědětVymazat
  21. [18]: 20 flašek vína je náhodou bomba, to se vždycky hodí [19]: To si pamatuji [20]: Mně taky, ale ten pocit, při tom stírání... to je silnější![21]: Přesně tak....to napětí, ta naděje! A ta radost, i když je to jen hodnota losu [22]: Já jsem zase někdy v patnácti za Puschkiny "vyhrála" červený kraťáskový kalhotky s logem Puschkin (Bylo mi 15, takže to samozřejmě někdo pil za mě). Ale musí být fakt kvalitní, dodnes je občas nosím
    A místo kance jsem pro změnu vyhrála na  jednom plese obrovskou uzenou kejtu, jakože fakt obrovskou, že jsem ji ani neunesla. Bylo mi 19, jako hubená blondýna v růžovejch šatech jsem si pro ní kráčela na podium. Byla jsem tam možná nejmladší, nejhubenější a nejrůžovější... si dovedeš představit ty udivené závistivé pohledy![23]: Si piš, už mám v košíku další losy, rovnou dva!

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...