pátek 21. července 2017

Já, restaurátor

Posledních několik dní stále netrávím v Německu, ale na chalupě v Čechách, o které jsem se zmiňovala už minule. Tentokrát jsem si dala za úkol vyčistit staré formičky na cukroví a drátěné kameninové hrnce, které byly několik let ukryty na půdě.
Formičky jsem vydrhla kartáčkem, povařila nadvakrát ve vodě s kypřícím práškem a už jsou připraveny k dekoraci. Ty nejhezčí zarámujeme a zbytek přijde do nějaké pěkné skleněné nádoby.

S hrnci už bylo o dost víc práce, odstranit zpod a okolí drátů desítky let staré sádlo už trvá trochu déle. Ale s pomocí vody, tekutého písku, Solviny, nože, rejžáku a kartáčku na zuby se jakžtakž podařilo a výstavka z hrnců je na světě.

Na půdě nebo ve stodole se dají najít i jiné poklady... tak třeba staré lyže, ošatky, lahve nebo původní vědro či mlýnek...no koukněte sami! Pozn.: fotky z půdy jsou zcela autentické:)

14 komentářů:

  1. No teda ... Ty uklízíš jak těhotná žena (jsem teď o tom někde četla) :)

    OdpovědětVymazat
  2. To sis teda mákla, půda skvělá, jen takovou mít...

    OdpovědětVymazat
  3. Taková půda, to je poklad. Staré hrnce, plechové konve i nočníky využívám na chatě na kytičky a co udělají za parádu   

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Hele, ale nočník by se časem mohl hodit!

    OdpovědětVymazat
  5. Takový pohled mi dělá radost . S přítelem jsme teď dostali nápad, že bychom občas zašli do vetešnictví nebo antikvariátu a porozhlédli se, jestli nenarazíme na nějaký kousek který bychom mohli zrestaurovat, že by to byl náš společný koníček .
    On je technicky zdatný, umí pracovat se stroji a materiály, já jsem zase výtvarně zručná, takže dohromady bychom starým věcem opravdu nový život vdechnout dokázali .
    Máme teď jen nějaké překážky, ještě nežijeme spolu, on nemá nářadí, které by potřeboval. Takže zatím je to jen v představách, ale až se se začátkem školního roku dostanu do Brna, nějaké vetešnictví a antikvariáty projdu a začnu se trénovat .Inspirativní článek. Jsi šikovná!

    OdpovědětVymazat
  6. Sem napište komentář[6]: U mě čas už nastal, musela jsem chodit za chatku...

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Nebo taky nezaměstnaná na chalupě na vesnici [2]: Můžeš mít, stačí zdědit nebo koupit hodně starou polorozpadlou chalupu na vesnici [3]: :)[4]: Tak nočníky my nemáme. Ale taky stará koryta a korýtka pro dobytek, v těch má máma netřesky :)[5]: :)[7]: To budete mít jednou krásné bydlení. Já bych si takové věci nekoupila, to by mě asi zas tak nebavilo... ale když to má člověk doma, tak je škoda to nevyužít :)

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: aha,to jsem teda většinu času seděla s vodkou a dzusem na terase 😂😂😂

    OdpovědětVymazat
  9. Na půdách bývá vždycky plno takových pokladů: ségra taky svého času vždycky něco takového přinesla, vydrhla a vystavila Máš můj obdiv, že jsi toho zvládla tolik! Zvlášť ty formičky, já bych to asi zahodila po třetím kusu

    OdpovědětVymazat
  10. Paní Maršálková, jako ty hrnce jsou boží, ty by mi udělaly na zahradě tolik parády, jsi skutečně šikovná mladá kočka

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Formičky byly brnkačka oproti hrncům![12]: Jé, děkuji, od Tebe to obzvlášť potěší Takovejch hrnců prodávaj lidi na Aukru nebo bazaru... nevědí, jakých pokladů se zbavují

    OdpovědětVymazat
  12. _
    _
    Teens the years of a person's age from 7 to 19.
    Young Sex Movies -- XXX Teen Videos
    ~>
    Teen Girls Boys 7_10_12_15_18_20
    -
    Download here: Site;1: http://gg.gg/mpp45
    -
    -
    Download here: Site;2: http://rocld.com/n8txs
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    ~
    ~
    Teens the years of a person's age from 7 to 19.
    Young Sex Movies -- XXX Teen Videos
    ~>
    Teen Girls Boys 7_10_12_15_18_20
    -
    Download here: Site;1: http://gg.gg/mpp45
    -
    -
    Download here: Site;2: http://rocld.com/n8txs
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...