pátek 25. srpna 2017

Není nutno, aby bylo přímo veselo!

  • Včera jsme se zase stěhovali. Ne však do našeho bytu.
  • Nemáme sice byt, ale máme kuchyň...
Tak kde začít?

Do Německa jsem za Martinem přijela s naivní představou, že náš pronajatý byt jistě bude za chvíli hotový. Říkali přece 10 pracovních dní. No... nevim na jaké planetě, v jaké době... ale v té naší už jsme měli dva tejdny spát na své posteli, vařit si v naší kuchyni a v neposlední řadě splachovat náš záchod a neprovádět přitom pětiminutovou modlitbu, aby ten miniproud na share housu konečně vykonal svou práci beze zbytku.

A tak jsme 14 dní trávili v pokoji paní domácí, která byla zrovna fuč. Minulý víkend jsme jeli do Čech, mimojiné konečně si odvézt naše hlavní zavazadlo. Byt přeci musí být za týden hotový! Ach, zase ta naivita.
Protože naše hlavní zavazadlo je chlupaté, museli jsme změnit pokoj. Z pokoje paní domácí jsme se přestěhovali do podkroví, z kterého se nedávno vystěhoval nájemník. Až na ty schody a nepohodlnou matraci nám pokoj vyhovoval víc- mnohem prostornější a vyklizenější. Nicméně jsme v něm setrvali pouhé 4 dny... než se měla vrátit paní domácí i se synem a Maršálci zase přišli o střechu nad hlavou.

Od noclehu v našem špinavém zdemolovaném holobytě nebo v našem krásném a čistém autě nás zachránilo Airbnb a jednadvacetiletý osobní trenér Marco. Shodou okolností jsme jeho první nájemnící přes tento portál. Bohužel opět jen na 4 dny, od neděle už je zase obsazený.
Marco je ze 3/4 Ital a je báječným hostitelem. Včera jsme byli dohodnuti, že mě s Ketynkou doveze Martin ještě před prací, v 8 hodin. Na stole bylo prostřeno ke snídani... což bylo velmi milé! Ale až příliš zdravé a suché :D Osobní trenér, víme.
Dokonce jsem ho poprosila, zda by mi večer nepůjčil jeho náčiní a on ihned svolil! Byl sice menší, a neměl takovou výdrž, ale lepší než drátem do oka. Na rozmontování kuchyně jsme prostě nějaký akušroubovák potřebovali.
Oproti velkému multikulturnímu share housu (Němec, Kolumbijec, Španěl a Íránka) na ty 4 dny příjemná změna. My obýváme ložnici a on se svojí kočkou má k bydlení zařízený obývák. U mladého atraktivního osobního trenéra bych kočkou mohla myslet i ženskou a klidně více... ale ne, je tam jen jedna a je to zvíře :) Umí si prý dokonce i otevírat sama dveře. Sám Marco řekl, že Ketynka může chodit v celém bytě, kočku zamyká u sebe. Jinak by taky z jedné kočky opravdu mohlo být koček více...

Už jsem dříve zmiňovala, že onen byt, do kterého se snad jednou nastěhujeme, nemá ani kuchyň (ve smyslu vybavení). Což není v Německu nic nenormálního, bez kuchyně se tu pronajímá bytů opravdu spousta. Výzva... jak víte, z druhé ruky jsem kupovala jsem spoustu věcí, ale kuchyň ještě ne. Tak jak se v Anglii nakupovalo přes Gumtree, tak v Německu jede ebay.kleinanzeigen. Nakonec se mi poštěstilo sehnat perfektní kuchyň ve skvělém stavu za skvělou cenu a o prodej se staral mladý Němec s perfektní znalostí angličtiny. Kuchyň se rozmontovávala hodinu. Ten, kdo jí tam přidělával patrně bral v úvahu i možné zemětřesení- co kdyby, že jo.

Převoz kuchyně jsem též zajistila přes ebay. Trochu porod- jak já neumím německy, tak pán neuměl anglicky... a jak já neumím německy, tak nepoznám, jestli se jedná o Němce nebo o jakoukoli jinou národnost...
Takže. V osm hodin večer dorazil pán a viděl mladé chlapce vyskládávající kuchyň na ulici.
Ptá se: "Kuchyň?"
Načež Martin s humorem jeho vlastním odpovídá "Ne, záchod..."
Radím vám dobře, nikdy si nedělejte šprťouchlata z někoho, koho jste si objednali, pochází z Ruska a má na sobě černé rukavice... a začíná se stmívat.
To, že se jedná o našeho řidiče s dodávkou došlo Martinovi až vzápětí.
Komunikace stála za prd a když se muž zničehonic otočil a šel do auta, oba jsme se domnívali, že jde určitě pro pistoli. Jeho výraz by tomu odpovídal.
Díky bohu se nakládka, převoz i vykládka uskutečnila bez jakékoli újmy na zdraví. Jen teda kuchyň se ze skvělého stavu proměnila na tosevšechnospraví stav....
Nicméně akce kuchyň stále není u konce. Prozatímně je složená ve sklepě, přijímáme dobrovolníky na odnos do druhého patra. Já nic, já pouze odborný dozor.

A co od neděle? Vracíme se do původního místa, pouze o dům dál. Stojí tam totiž dva share housy vedle sebe a paní domácí od vedle (Martin už u ní chvilku bydlel) nás vzala pod svá křídla.

Naší osobní hymnou, alespoň za probíhající období, prohlašuji tuto píseň. S klesajícím kurzem libry sedí textem dokonale opravdu do posledního slova!


Mimochodem, včera jsem to nevydržela a na Facebooku konečně odtajnila tu naší novou káru!

A ještě jednou mimochodem... dneska jsem se ráno probudila a kdo vedle mě neleží!! 30tiletý chlap! Přitom ještě včera jsem usínala s devětadvacetiletým :-o

18 komentářů:

  1. Blahopřeju, s třicetiletým život teprve začíná. Jste stejně příjemně akční, učím se nic si nedělat z těžkostí. Ono se to vždycky nějak spraví. A akušroubovákem nebo šikovnou mužskou rukou. A chlapský řeči - však se to nakonec stejně spravilo...

    OdpovědětVymazat
  2. Nemáš to, holka, jednoduchý, ale Tebe by jednoduchý život stejně nebavil...
    Martínek dospěl, alespoň podle věku.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak si tak říkám, kdy u vás už půjde vše hladce?

    OdpovědětVymazat
  4. Zažíváte docela hororové situace, držím všechny palce, ať jste co nejdříve zase ve svém

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Uč se, uč se. Vždyď přeci když nejde o život, jde o... :)[2]: Máš pravdu, nebavil [3]: Mně by úplně stačilo, kdyby to bylo u porodu [4]: :)

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Ježišiiiiiii!! A teď si hezky počkám, než si tu hrubku budu moci opravit

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi, jak to dovedeš brát s humorem (nebo to aspoň tak vypadá). To mám ráda, když si lidi z problémů, při kterých nejde doopravdy o život a zdraví, umí udělat srandu. V práci mám kolem sebe samý hysterky, co jsou ze všeho hned rozložený (a většinou se jedná o hrozný kraviny) a pak stačí, aby jim něco odpadlo z auta a je z toho problém, kvůli kterému půlku pracovní doby brečí do telefonu.
    Už jsem si začínala myslet, že normální lidi vymřeli.
    Až budete bydlet, musíš se znovu ozvat... a nebo kdyby se náhodou objevily další nečekané situace, tak taky. Tvoje články se mi vždycky strašně dobře čtou.

    OdpovědětVymazat
  8. Ufff, máte to teda náročný. Díky Bohu, že jsem snad přestěhovaná natrvalo a už nikdy to nebudu muset absolvovat. Z tohohle bytu mě odnesou jedině nohama napřed .

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: No vidíš, to mě nenapadlo! Neboj, to přijde. Nejzpodějc na pár měsíců. [6]: Řekni, že ses chtěla víc přiblížit hovorové češtině.

    OdpovědětVymazat
  10. Upřímně vás oba (všechny čtyři) obdivuju řešit nedodělaný byt a stěhování pravidelně dvakrát týdně a ještě v cizí zemi... Já se obávám toho, co čeká mě za tři měsíce, a to se stěhuju jen asi dva kilometry hodně štěstí

    OdpovědětVymazat
  11. Uf, uf. Mám dojem, že za poslední rok jste si vybrali smůlu tak na deset let dopředu

    OdpovědětVymazat
  12. Brát život s humorem se v podobných situacích stává vážně uměním. Svoje stěhování si neumím představit. Kuchyň sice mít budu, ale stoprocentně v průběhu procesu polovinu věcí ztratím nebo rozbiju.Zemětřesvzdorná kuchyň musí bejt. Nikdy nevíš, kdy ti špatný humor tektonických jevů vycáká bramboračku.

    OdpovědětVymazat
  13. [7]: Kdybych nebrala, už bych asi dávno visela někde na švestce   Naštěstí jsem byla vždy spíš šašek než konzerva... a určitě se tak člověku žije líp :)
    Hele, nezměnila sis přezdívku? Já normálně čtu podle AK víceméně jen jména, která znám... ale jak jsem teď poslední měsíce měla výpadek, tak jsi mi asi úplně vypadla Ještě žes mi to okomentovala! A jak krásně [8]: Víš, co se říká... nikdy neříkej nikdy! A nohama napřed by Tě byla škoda [9]: Jak jako na pár měsíců? Porod na pár měsíců?? Jako promiň, ale můj překlep alespoň nikoho neohrožuje na životě! [10]: Tak taky hodně štěstí [11]: A to zase neeee... a naštěstí nám smůlu většinou vyvažuje i nějaké štěstí, takže... takže dobrý!
    Oprava bytu se sice táhne jak smrad...ale bylo štěstí, že jsme vůbec nějaký našli [12]: Jo takhle.... tak konečně chápu, proč mi v horoskopu pořád píšou ty umělecký sklony!
    O ztracených věcech bych mohla povídat...nejčastěji jsou to šrouby od nábytku, na ty bacha!!

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: V podstatě jo, ale vlastně nezměnila, jen jsem svou přezdívku, která je víc má než ta blogová předchozí, rozšířila i na blog.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: No jo, Hannyu.... takže záhada vysvětlena!

    OdpovědětVymazat
  16. to je tedy dobrodrůžo a s nářadím jsem se nasmála

    OdpovědětVymazat
  17. Máš těžší život, ale bereč to s humorem, to je dobře :)

    OdpovědětVymazat
  18. ~
    ~
    Teens the years of a person's age from 7 to 19.
    Young Sex Movies -- XXX Teen Videos
    ~>
    Teen Girls Boys 7_10_12_15_18_20
    -
    Download here: Site;1: http://gg.gg/co40y
    -
    -
    Download here: Site;2: http://rocld.com/n8txs
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    ~
    ~
    Teens the years of a person's age from 7 to 19.
    Young Sex Movies -- XXX Teen Videos
    ~>
    Teen Girls Boys 7_10_12_15_18_20
    -
    Download here: Site;1: http://gg.gg/co40y
    -
    -
    Download here: Site;2: http://rocld.com/n8txs
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...