sobota 12. srpna 2017

Z pohledu malého človíčka...

Už jste to četli, co, že už jsme zase někde za hranicema. Taky ty dva nemůžou sedět chvíli doma na zadku. Ale tak co, mně je to vlastně jedno, já si hovim, já se nosim. A kdo může říct, že je Čech počatý v Anglii a narodit se hodlá v Německu? A co teprve, kdybych se jednou odstěhoval ještě někam jinam... to bych skoro mohl napsat cestopis!

V Anglii to bylo fajn. Nic jsem neslyšel, neviděl, pohoda, klídeček. S mámou jsem chodil dokonce i mejt nádobí, tak uvidíme, jak to bude s tím slavným "Co se v mládí naučíš...."
Nakonec jsem i letěl letadlem. Všechno bylo úplně v klidu, jenom máma byla klasicky pos*aná až za ušima. Obrazně řečeno samozřejmě. Jak je to doslova, to jí já teprve ukážu.

V Čechách už jsem začal slyšet. Ale z toho uječenýho psiska by jeden zase ohluch. Aby bylo jasno, tím nemyslím Ketynku, to je kámoška. Ale ten pan Tobík, na toho bych poslal hygienu s hlukoměrem.
V Čechách se toho vůbec událo víc. Chvíli jsem těm dvěma dával naději, že bych byl holka...ale jak to šlo, nenechal jsem doktory ani nikoho jinýho na pochybách, že rod Maršálků nevyhyne. I máma zřetelně na tý telce viděla, že to, co tam visí, jsou mý kulky. A to je co říct, ona jinak přes ty obrázky moc není.
Naši si taky konečně koupili novou káru. Tak aby ne. Na to cestování potřebovali něco prostornýho a bezpečnýho. A máma hlavně hnědýho... ženská, no. Někdy vám jí prej ukážou. Mně taky budou pořizovat nějaký pěkný vozítko, tak to vezmou potom při jednom.

No a teďka v Německu nás čeká šichta. Zase se budou stěhovat do prázdnýho bytu, ale tentokrát echt prázdnýho. Fakticky echt echt prázdnýho. Místo světel ze stropu visí dráty a kuchyň poznáte tak akorát podle kachliček a trubky ve zdi. Si táta mákne. Ale tak co, dům asi stavět nebude, tak aspoň ten byt si postaví jakoby, že jo. Na naše malé políčko, které je u domu a náleží k bytu, vysází jahody, a o tu známou trojici činností pořádného chlapa bude vystaráno. Nová doba, lidičky!
Máma, ta si teda mákne taky. On totiž ten byt je tak trochu v patře. Tak trochu ve druhým a tak trochu bez výtahu. A pračka je tak trochu v suterénu v sušárně... trochu nepraktický pro mě a Ketynku, ale máma to zvládne, prej koupí nosítko a aspoň bude mít zas hezkou prdýlku!

Zdraví Franta James Helmut Maršálek!
(Netypický jména jsou prej v kurzu!)

22 komentářů:

  1. Moc gratuluji k těhotenství ♥

    OdpovědětVymazat
  2. 😍😍😍😍 já to tušila  😍😍😍😍super super super a hlavně zdraví 😻

    OdpovědětVymazat
  3. Tý jo, tak to se málokomu povede, takhle se trefit do Téma týdne...
    Ten článek je úplně dojemný..! Martinko, gratuluju moc a přeju hodně štěstí, jsi holka šikovná...!

    OdpovědětVymazat
  4. Teď to vypadá, že jste nečekali na současný Téma týdne, ale co, někdy příště, až bude Helmut na světě, se urodí taky nějaký vhodný téma.
    Blahopřeju a ať se vám všem daří!

    OdpovědětVymazat
  5. [1]:   [2]:[3]: Dekujem   [4]: Haha, vid! Ja kdyz to tema v pondeli videla, tak mi hned bylo jasny, ze tentokrat  ho nenecham bez odezvy. Jak na objednavku. [5]: Dekujeme, Kitty :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si to už nějakou dobou myslela a jen jsem čekala, jestli pustíš info.
    Takže Martinko, blahopřeju k brzkému maminkovství.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Ztucnelo mi snad pismo nebo co? Dekuji :)

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Ne, ale měla jsem "pocit"... To jsou přeci věci, na který nevěříš.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Melas pocit, ze uz bych mohla pocit, jo... Nahodou nekdy na nejaky pocity verim!

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Hrome, ty dneska přímo sršíš vtipem! Musela jsem si to přečíst dvakrát, aby mi to došlo.

    OdpovědětVymazat
  11. Je ti jasný, že teď od tebe budeme čekat dvojitou porci článků jako kompenzaci (protože pak tě nejspíš trochu "ztratíme")?!

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Jo, neboj, to pujde. Mam "pocit", ze ted fakt bude o cem psat. Ale futra si zmerim hned zitra, protoze opakovany vtip neni vtipem, ze.

    OdpovědětVymazat
  13. Jééé, malý cestovatel je na cestě!?
    Gratuluji!     

    OdpovědětVymazat
  14. Malej se už nějaký čas ozýval z meziřádčí :) Tak gratuluju a co nejmíň pracovních a bydlících překážek přeju, ať už si to můžete užívat pěkně pospolu :).

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Uz to tak bude :) Dekujem![15]: A ja se tak snazila neprokecnout... tady jsou samy vedmy Dekujem :)

    OdpovědětVymazat
  16. Marti, gratuluju a samozřejmě i taťkovi. Podařilo se originální oznámení, TT jako na objednávku 😁😁😁

    OdpovědětVymazat
  17. Maršálkovi, přeji vám všem čtyřem krásné uhnízdění, mnoho lásky, kterou od vás vždycky cítím i na ty kilometry, hlavně zdraví.
    Obrovská gratulace

    OdpovědětVymazat
  18. Wow, moc a moc gratuluju! Ať jste všichni zdraví a dobře se vám daří

    OdpovědětVymazat
  19. Fgtrdfre#cdsdws31. ledna 2018 v 17:25

    @
    @
    **Pictures, images and Video****Girls boys 12-18 years****** Download here: Link: https://lc.cx/M3m9**** Download here: Link: https://301.li/8xz6bw
    w
    w-

    OdpovědětVymazat
  20. _
    _
    Teens the years of a person's age from 7 to 19.
    Young Sex Movies -- XXX Teen Videos
    ~>
    Teen Girls Boys 7_10_12_15_18_20
    -
    Download here: Site;1: http://gg.gg/mpp45
    -
    -
    Download here: Site;2: http://rocld.com/n8txs
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    ~
    ~
    Teens the years of a person's age from 7 to 19.
    Young Sex Movies -- XXX Teen Videos
    ~>
    Teen Girls Boys 7_10_12_15_18_20
    -
    Download here: Site;1: http://gg.gg/mpp45
    -
    -
    Download here: Site;2: http://rocld.com/n8txs
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...