pondělí 4. prosince 2017

Narodil se Mathias, veselme se

A je (to) venku!
17.11. 1942 - Martin Scorsese - významný americký režisér, herec a scénarista, držitel Oscara
17.11. 1944 - Danny de Vito - americký herec a na Oscara nominovaný filmový producent
17.11. 1966 - Sophie Marceau - francouzská herečka a režisérka známá hlavně díky roli Bond girl v bondovce "Jeden svět nestačí"
17.11. 1978 - Rachel McAdams - kanadská herečka, též v minulosti nominovaná na Oscara
17.11. 1983 - Kateřina Emmons - bývalá česká sportovní střelkyně, trojnásobná olympijská medailistka
17.11. 2017 - Mathias Maršálek - již v nejranějším věku osobnost, Čech houbařící 3 měsíce v Anglii, 3 měsíce v Čechách a 3 v Německu, kde zároveň poctil lidstvo opuštěním matčiny dělohy, což učinil způsobem vskutku osobitým. Nejen, že si vybral významné historické datum, zvolil čas vhodný pro sklerotiky- 4:44, ale navíc na svět přilétl jako Superman s horní končetinou vpřed. Sláva mu!

24 komentářů:

  1. Gratuluji, príma nápad s tím srovnáním s osobnostmi. I s tím, co všechno už si prošel. Zrovna dnes jsem na tebe myslela a ty jsi zatím kutila článek. Přeju vám všem společné štěstí - a jen tak dál

    OdpovědětVymazat
  2. Blahopřejeme k malému supermanovi, ať se vám všem společně líbí v novém světě

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, moc gratuluji, ať vám Mathias-cestovatel přináší hodně štěstí, Vám oběma přeji ještě hodně zdraví a pohody. Je nádherný. Usměvavý, zamračený, spokojený a na poslední fotce zřejmě přemýšlí, kam jsem se to dostal?     

    OdpovědětVymazat
  4. Milý "zasloužilý" Martíku, dělá už docela slušné grimasy. Po kom to jen má?

    OdpovědětVymazat
  5. Taková úžasná zpráva, takový zázrak světa na Titulce Blogu cz., to je něco úžasnééého, gratuluji k maličkému, nadělili jste si ho skoro pod stromeček. Jak jsem tak pročítala Váš blog, jste ženská do nepohody, takže nebudete rozhodně žádná ufňukaná maminka co se z každého zaraženého prdíku hroutí. Už jen to radostné oznámení, plné radosti a zapomnění na porod o tom svědčí.
    Jste úžasná, držím palce ať vám malý dělá jen a jen radost.

    OdpovědětVymazat
  6. Obrovská gratulace, je nádherný, skutečně vymazlený.
    Maršálkovic, přeji hodně štěstí, zdraví a lásky. Mimochodem nádherné datum, symbolické

    OdpovědětVymazat
  7. Inu, Jára Cimrman by z vás měl radost - volili jste datum narození s ohledem na možnou budoucí genialitu svého syna snadno zapamatovatelné
    Moc, přemoc gratuluji! Ať vám Mathias dělá jen radost, jste všichni zdraví, šťastní, vyspalí a spokojení

    OdpovědětVymazat
  8. Kouzelný chlapeček, gratuluji!
    Ať se vám všem dohromady žije parádně a báječně a šťastně a vesele. A zdravě a hravě   

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Martinko,
    chlapeček je nádherný, velká gratulace...
    Vítej v Klubu matek synů... teď už bude jenom hůř...

    OdpovědětVymazat
  10. Doufám, že se vrátíte do ČR, aby mohl na svoje narozeniny využívat benefit státního svátku, který jste mu dali!
    Gratuluju a hlavně to zdraví ;)

    OdpovědětVymazat
  11. [1]: Je to náš malej modýlek [2]: Podle toho to bude určitě herec :)
    Přiznám...článek jsem nekutila...je to jen zkopírovaný FB status Víc nestíhám! [3]: Děkujeme:[4]: No jo, tak to asi bude fakt ten herec [5]: Asi po praprapraprapradědečkovi z třetího kolene![6]: Děkuji za tak milý komentář. Snažím se si zachovat nadhled a smysl pro humor...pokud to jde. Navíc samotné se mi lépe čtou blogy odlehčené... negativismu je ve světě víc, než dost.[7]: Děkujeme :)[8]: Je to poslušný chlapeček, nadiktovala jsem mu pár dat, ze kterých si mohl vybrat. [9]: Přesně tak![10]: Děkujeme, Meduňko![11]: Milá Padesátko, děkujeme. Hůř? Takže líp, já mám všechno naopak, tak se nebojím [12]: Píšu si jako silný argument v případě, že se budu chtít vrátit a nebudu s manželem ve shodě! Děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  12. Moc moc gratuluji ještě jednou :) doufám, že si užíváš krémy :)[11]: nestras hned do začátku 😂😂😂

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Já ji nestraším, já jí samozřejmě přeju hodného chlapečka... ale sama víš, že život není spravedlivej...

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: to jo. Jinak by tvůj druhorozený byl můj brácha a mela jeho srandy v přímém přenosu😂

    OdpovědětVymazat
  15. Tak a právě jsem se rozplynula
    Tak dlouho jsem se nad ním rozplývala, až se mi zamlžil monitor, brýle i zrak...
    Je kouzelný
    Přeju jen samé radosti, Maršálci

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Jooo, užívám! Předevčírem tělové mléko, včera řasenka, dneska odličovací ubrousky... nejvíc nejlepší kalendář, jsem milovník téhle značky :)

    OdpovědětVymazat
  17. Gratuluji!Ať roste! Vypadá velmi zahloubaně, už bych se pomalu bála, co vám všechno sdělí, až se naučí první slova!

    OdpovědětVymazat
  18. Třikrát hurá!
    Velikou gratulaci posílám!

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Já se rozplývám pořád! Je to nejkrásnější miminko na světě a to neříkám proto, že je naše! [19]: Roste, roste, až moc...dneska jsme se vážili [20]: Děkujeme :)[21]: Děkujem!

    OdpovědětVymazat
  20. Je to pohledný muž, o tom žádná !

    OdpovědětVymazat
  21. Fgtrdfre#cdsdws31. ledna 2018 v 17:29

    @
    @
    **Pictures, images and Video****Girls boys 12-18 years****** Download here: Link: https://lc.cx/M3m9**** Download here: Link: https://301.li/8xz6bw
    w
    w-

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...