pátek 19. ledna 2018

Recenze fotoobrazu od Saal Digital

Tak i já. I já jsem se nechala lapit do sítí Saal Digital. Ale můžete za to vy, blogeři. To u vás jsem na tuto společnost a jejich skvělou nabídku narazila. Už dávno, předávno... ale více než rok mi trvalo zasednout k počítači a zaslat přihlášku. Kdy jindy, když ne teď? Když teď mám tak překrásný objekt k fotografování a kolem sebe stále holé stěny bytu?

Takže jsem jednoho krásného dne hodila na gauč kojící polštář a naší tyrkysovou deku a do ruky vzala mobil. Ze začátku jsem byla trochu na rozpacích, jestli z toho vůbec vznikne něco koukatelného a v jaké kvalitě, přeci jen mobil je mobil a pořádný kanón je pořádný kanón. Samochvála sice smrdí, ale dovolím si tvrdit, že se mi to nakonec podařilo a koukatelné to je, a to dost, pro mě určitě! :)

To bysme měli. Naklikala jsem přihlášku. Za pár dní mi přišla odpověď s dotazem, kam bych si přála objednávku doručit. Zvolila jsem Čechy, jelikož v případě Německa bych musela pracovat s německým programem a víte, jak já jsem na tom s němčinou... nijak. Následně mi zaslali kód, který je třeba vložit, aby se vám odečetla poskytnutá sleva, v mém případě 1400Kč za fotoobraz. Tento kupón je třeba využít do 14 dnů. Vyjímečně jsem objednávku nedělala na poslední chvíli, měla jsem v úmyslu nechat obraz doručit k Martinovo rodičům a mít ho u sebe co nejdříve, navštívili nás o svátcích. Bohužel však s mým kódem byly potíže a systém mi ho prostě nebral. A nebral ani nově přidělený. Napotřetí už se však zadařilo. Želbohu řešení situace pár dní zabralo a z obavy, aby byl obraz doručen včas, jsem ho raději nechala poslat k našim a rodiče mi ho předali včera, když se přijeli podívat na vnoučka.
(Obavy byly nakonec zbytečné, obraz dorazil velmi rychle i v předvánoční době, ale pozdě bycha honiti.)

Co se týče samotné práce v systému, který si nejdříve musíte stáhnout do počítače, nemohu říci, že by mi to zabralo pár minut. Pachtila jsem se s tím dlouho, ovšem nutno říct, že to nepřisuzuji systému, ale mým (ne)schopnostem.
Navíc jsem dost času strávila už jen rozhodováním pro konkrétní variantu. Je libo fotoobraz, akrylátové sklo, alu-dibond nebo ještě něco jiného? Váhala jsem mezi alu-dibond a fotoobrazem, nakonec zvítězila klasika z naprosto jednoduchého důvodu. Jeden už doma máme (byl součástí sady z porodnice, vzpomínáte?), a já nerada styl "každý pes, jiná ves".

Obraz dorazil perfektně zabalený, milionkrát precizně obalený ve folii. Tak precizně, že vybalit ho z ní mi zabralo skoro tolik času jako ta práce v systému. Další vrstvu tvořil karton opravdu tvrdého kalibru a navrch ještě klasická placatá kartonová krabice. Skutečně za zabalení smekám klobouk, nebála bych se obraz poslat ani poštou, ani DHL....víme svý, že jo.

Obraz samotný je perfektně vypnutý, bez jediné chybičky. Jasný, počet řas nebo chloupků v nose bych nenapočítala, ale na to, že jsem zaslala fotografii z mobilu, je práce odvedena skutečně velmi dobře.

Možná si říkáte, že nejsem úplně objektivní. Máte pravdu, nejsem. Nejsem objektivní, protože obraz s takovým objektem pro mě bude krásný i vytisknutý na toaletním papíru.
Možná si říkáte, že tomu nerozumím. Ne, nerozumím, jsem obyčejný laik a je první mnou vytvořený fotoobraz.
Ale jako obyčejný neobjektivní laik Vám říkám, že bych si společnost Saal Digital vybrala znovu. Pro jejich jednání, kvalitu balení i obrazu.
Nakonec musím poděkovat a říci, že si vážím, že Saal Digital dává nám, pisálkům, a dalším lidem aktivním na sociálních sítích, takovouto šanci a že jsem tuto šanci mohla využít zrovna já. Děkuji!

11 komentářů:

  1. klavesnicetuka19. ledna 2018 v 7:43

    tak o tom slyším poprvé Mathias je kouzelný, nádherná fotka:) náš Šakalík dřív taky tak usínal - my jsme tomu říkali, že si přemýšlí

    OdpovědětVymazat
  2. A já zcela objektivně prohlašuju, že kdybych nečetla článek, ale jen se podívala na tu fotku, tak si myslím, že si někde ukradla propagační plakát na dětské oblečení nebo si vyloupila výlohu fotoateliéru protože to vypadá naprosto precizně a profi! :)
    A že s tak ptám.. ten Saal Digital je co prosím? Něco jako Fotolab, nebo něco jako Photoshop?

    OdpovědětVymazat
  3. Fotka se Ti vážně moc povedla, ovšem takový krásný objekt se fotí skvěle...

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:[2]: Jéé, děkuju za pochvalu moc! Ale profi fotografové by to viděli asi jinak, než my
    Ty bláho, já si myslela, že ten článek nikdo ani neotevře, že už to každý zná a že to už každýho nudí
    Saal Digital je německá společnost, která dělá různé fotoprodukty (dalo by se asi říci něco jako Fotolab) a pokud máte blog nebo jste nějak aktivní na sociální síti, můžete dostat kupon na nějaký jejich produkt. Vedle obrazu teď třeba letí fotosešity a fotoknihy nejvíc, co jsem si všimla.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Není zač A díky za objasnění. Já to ale nejspíš nevyužiju, protože svůj blog tajím před všemi známými a příbuznými, tak bych ho těžko nabonzovala zahraniční firmě na to jsem moc paranoidní i když fotoknihy jsem nedávno zvažovala, pro mojí a přítelovu mámu. Ale nějak jsem jediná, kdo se pro to nadchnul no

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, porodila jsi nádherné dítě

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, paráda. Fotka je krásná, objekt focení prostě nádherný. Ten kluk se vám fakt povedl     

    OdpovědětVymazat
  8. Povedli se - mrňousek i fotka .

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Oni by to určitě nevykecali [7]:[8]:[9]: Díky, díky, díky. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mimo téma článku: ta fotka v menu je dokonalá. Jen nevím, jestli bych se neobávala, že ti dva mrňousi spolu uzavřou nějakou spikleneckou dohodu a pokusí se ovládnout svět. Už teď to vypadá, že vám rozhodně něco tají.

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...