sobota 10. března 2018

Pro lepší náladu!

Já říkala, že ten holomek bude mít smysl pro humor už od narození.

Beach boy, Žabák na suchu, Vězeň převlečený za pandu, Surfař na suchu

Intelektuální intelektuál, Mafikymafikymafián, Malý lumbersexuál

Potápěč, Méďabéďa, Afromaršálek, Růžobrejloun


Pirát Marshall, Pipina, Vopice, Hippina, Ještě jsem neměla čas použít pinzetu a takhle to dopadlo, Hlavně nezapomenout jednorožce a pořádně se našpulit

25 komentářů:

  1. Našpulíno máš hezky. Konečně pár fotek z vašeho živůtku. To jsou vlastně "masky", ne? Přeji vám plno radosti a ať je vám pořád humorno

    OdpovědětVymazat
  2. To byla doba, konečně jsme se dočkali nových fotek...
    Je podobný Martinovi, ne...?!
    K sežrání...

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: No nevim, mohlo by to byt lepsi, na to spuleni je asi nejaky dpecialni grif :)
    Masky to jsou...sice trochu podvodem jenom nafotosopovany, ale co![2]: No jo, byla jsem zaneprazdnena...ale vobcas neco pridam na Fejsbucku aspon :P
    Komu je podobny nevim, ja tohle z mimina nikdy nepoznam, pokud vylozene nema treba pihu mezi ocima po rodicich nebo tak
    Ale jako jo, po Martinovi je minimalne takovy dobre ziveny, jak sis asi vsimla
    Zapomnela jsem napsat, abyste tipovaly vahu!

    OdpovědětVymazat
  4. Také už jsem nějakou tu fotku postrádala, synek roste jako z vody a že dobře baští, to je paráda. Nežravé dětičky, to jsou jenom starosti
    Humor a dobrou náladu podědil asi po mamince, je to pohodář   

    OdpovědětVymazat
  5. Jste vy to ale krásná maskovaná rodinka.
    Malý lumbersexuál     

    OdpovědětVymazat
  6. To je super, ty fotky jsou naprosto geniální. Krásná rodinka.

    OdpovědětVymazat
  7. Vězeň převlečený za pandu nemá chybu!

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké A co je neuvěřitelné, že nebýt toho šíleného roku u jednorožce, tak by ani nebylo skoro poznat ten filtr, jak ti to sluší
    Myslím, že synek s vámi ohromně nasměje - a to je moc dobře

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Ten filtr ma v sobe mimo rohu ale i rtenku a ruzovy ocni stiny, to neni moje Ale dik!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tahle vaše trojka dokáže náladu skutečně zlepšit, jen mi tam chybí ještě řada krásných fotek pejska!   
    Na fotce vlelo jste přeci čtyřčlenná rodina ne?   

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: To jsme. Nemysli si, ze jsem to na Kety nezkousela...ale ten program bere jenom lidi
    Skoro trefa. Je to 8.7kg na 65cm. Predem rikam, ze pouze kojim a nikdo erudovany (pediatr nebo hebamme) s tim nema nejmensi problem, takovych mimin uz videli a jsou naprosto normalni.
    Nektere lidi jeho spicky totiz uplne drasaji

    OdpovědětVymazat
  12. Takže tys taková ježibabka, co místo zrcadla používá filtr a pak hučí do PC otázku „Kdo je tu nejkrásnější“?

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Hmmm...ja to nechapu Ale to neva
    Kazdopadne, kdyz te tu mam.... mela byses pridat do skupiny na FB Svet non toxic, by te to mohlo zajimat.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: No, Martinko, občas se nechápu ani já sama - a to už je co říct, protože na Dorku neexistuje větší odborník, než jsem já! Díky za připomínku, protože už jsem to chtěla udělat (právě tuto skupinu!) - a pak mě od toho něco odvedlo - a už jsem to nezrealizovala. Takže máš pochvalu, jako připomínáček působíš skvěle - a ani tolik nežereš? samozřejmě myslím spotřebu elektřiny.

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Uz jsem to zas malem nepochopila, kdyz jsem cetla ze pusobim jako pripinacek
    Mela bys ze me radost...ja uz ani neperu v normalnim pracim gelu....a vlasy jsem si 2 tejdny neumyla normalnim samponem...normalne je ze me skoro nefalsovana lesana

    OdpovědětVymazat
  16. lesano, ta horní řada fotek je naprosto úžasná, tu bych si vyvěsila někde, moc pěkný a jdu si vygooglit co je lumbersexuál.

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Ty to nevis? To je skoro jak nevedet, kdo je Ledecka
    Dik, doufam, ze to Mathi nebo jeho partnerka jednou oceni, ze ho tak poctive dokumentuji

    OdpovědětVymazat
  18. [10]: Právě na to reaguju - Když jsem v tomhle filtru viděla sebe, vyprskla jsem smíchy, jak blbě to vypadalo

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Jo tagdlenc Sedim si na vedeni cim dal castejc, ty jo, asi hloupnu.

    OdpovědětVymazat
  20. no tak to je dobré a malý pěkně roste a kulatí se, to je dobře, tak to má být

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Ne, to určitě ne - jenom máš teď prostě jiné priority (a málo spánku)

    OdpovědětVymazat
  22. Tento článek mám otevřený na všech svých zařízeních a chystám se k jeho komentování. Samozřejmě vtipný komentář už jsem dávno zapomněla, neb se mi vzbudilo dítko a volalo mne (když začal žvatlat mamamamam a babamamaba málem to se mnou seklo radostí, ale jasně že na první slovo si ještě počkám)... Takže jsem jen chtěla, že mám krásné plenky! Že jsem nevěděla, že látkuješ (teď už jsem četla i článek) a malej je úžasný <3 A má vlasy, které u Sviště všichni postrádají

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: Jojo, já taky komentuju několik týdnů klidně
    Vlasy už má strašně dlouhý, a jsem za to moc ráda a doufám, že koleno na hlavě mít nebude :)

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...