středa 4. dubna 2018

Žádosti se vyhovuje

Žádosti o další fotografie naší povedené rodinky se vyhovuje.

Vlasy se v naší rodině dědí z generace na generaci velmi kvalitní.


Kombinací kvalitních vlasů z obou větví nám rostou vlasy závratnou rychlostí a rostou dokonce i psovi.

Abyste neřekly, že se toho klučíka snažím pořád jenom zdiskreditovat, tak jedna seriózní!
(Z dob, kdy jsme doma ještě neseriózně neměli podlahový lišty. Teď, po půl roce, už je máme. Skoro všude. Chybí jenom tři kousky :D. Tyhle fachmany fakt doma nechcete.)

Tak to by zase stačilo. Pro víc zpráv a fotek mrkejte na Fejsbůk a nově i ten Instalagramofon!

11 komentářů:

  1. moc vám to všem sluší, krásné miminko, krásná maminka i tatínek, taková šťastná rodinka:)

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, díky za fotky Mathias je vymazlený brouček, ale vám to také sluší   

    OdpovědětVymazat
  3. Ta poslední fotka je skutečně velmi seriózní! Mathias má na ní vyloženě vědoucí až moudrý výraz

    OdpovědětVymazat
  4. Já chci ty vlasy co malému tak rychle narostly!
    K dokonalosti vaší rodinky mi tu chybí pejsek, ale věřím, že je tu "jako" též.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Jéje pejsek TU JE! Já ho v tý paruce vedle pána přehlídla! Doufám, že přijme mou hlubokou omluvu!

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Martinko,
    mysli na nás, co fejsbůček apod. nemáme...
    Kluk jako buk, zatím nevím o žádné blogerce, co by měla holčičku v tomto nebo přibližném věku...

    OdpovědětVymazat
  7. Já chci link na Instagram! 😍😍😍 vždycky se u tvých fotek rozplývam. Ale pravda, jsem raději, že malej vlasy nemá. Kadere jsou dominantní, rovné jsou recesivni. A já mám vyloženě kudrlinky. To by nás tatínek asi nepřežil, kdyby byl Svist květák 😂😂😂😂

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná rodinka, a barevné vlasy jednoznačně vedou   

    OdpovědětVymazat
  9. [1]: Abychom takhle nebyli jeste pysna rodinka :)[2]: To on je, vymazleny doslova :)[3]: :)[5]: No to nevim teda! Kdyz se fotila, myslela hlavne na tebe a ty si ji nevsimnes?![6]: Je to dobra nahoda, vid, ze tu vsechny (vim o 4) mame kluky.
    Hel, pajcko, klidni na ty ikonky pod fotkou, co tam vidis Pac ja mela za to, ze vsechny prispevjy normalnr vidis a ucet mit nemusis... tak jestli ziju v omylu nebo ne [7]: Jmeno zmarsalkova... a kdyz kliknes na ikonku pod fotkou, nehodi te to tam?
    Mne teda kudrnacci prijdou vetsinou fakt roztomily i v dospelosti :)[8]: Diky!

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný jste! Takový vlasy bych taky chtěla!

    OdpovědětVymazat
  11. Vy jste šoumeni a přidávám se k podpoře, že barevné vlasy jsou top!! U všem členů

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...