úterý 20. listopadu 2018

Poděkování dárcům

Skutečně vřele děkujeme všem dobrovolným dárcům, kteří se účastnili charitativní akce na podporu Maršálkovic stromečku. Velice si Vašich darů vážíme, jelikož po rozbalení balíčků věřím, že jste je tvořili v duchu hesla "krev, pot a slzy". Slzy smíchu samozřejmě.

Nejrychleji poslala balíček Helga. Padesátka byla druhá a říkala, že Helga je mrcha. Holt rivalita.
Nejvíce ozdob poslala Janička. Z hlavy ani nevím kolik! Zas ta rivalita, se chtěla vytáhnout, to je jasný!
Nejpečlivěji zabalila balíček Hruška. Kam se na ní hrabe bankovní trezor.
Nejtajemneji zabalila balíček Padesátka (v krabici od rýže) a Baruschka (ta ozdobu maskovala jako šunkový závitek).
Nejkrásněji zabalila balíček Hruška. Použila vánoční balící papír a všechny záhyby byly na milimetr přesně. Možná je to diagnóza!
Nejumělečtější dojem sálá rozhodně z ozdoby od Helgy, která mimochodem netuší, jakou konkrétní postavu ozdoba ztvárňuje. Netuším to ani já. Její dítko má v kariéře abstraktního umělce našlápnuto slušně.
Nejkřehčejší ozdobu poslala Padesátka. A vajíčka to nebyla.
Nejvoňavější ozdobu poslala Baruschka. Asi jí smrdíme.
Nejekologičtější ozdoby poslala Janička. Zrecyklovala i ruličku od hajzlpapíru! Chtěla snad taky něco naznačit??
Nejvtipnější dopis poslala Helga, jak jinak.
Nejdelší dopis poslala Hruška. Při rozbalení mi naskočila scéna z Přátel, kde se Rachel "vykecává na osmnácti stránkách popsaných z obou stran!" Přeháním, Hruška popsala pouze dvě A4 a ze strany jedné, ale i tak úctyhodný výkon!
Nejvíce bublinkové folie použila Padesátka. Není divu, když co je křehčího než rampouch!
Nejmenší balíček poslala Baruschka. Tak malý, že jí ho na poště nevzali a musela ho vložit ještě do obálky.
Největší krabici na nejmenší ozdoby poslala Helga. Skoro jsem si myslela, že si ze mě vystřelila a posílá mi vakuum v dárkovém balení. Kam se ale hrabe na Amazon, kerej mi před týdnem poslal sprejový mop, takže jednou delší tyč v krabici, kam by se vešla dvě žehlící prkna.
Nejhezčí rukoopis má dle mého názoru Janička.
Nejkrásnějšíí škrabopis má asi Padesátka... soudím tak, jelikož u jednoho slova stále tápu.


Baru nám poslala ozdoby 2v1. Po Vánocích se můžeme i umýt! Další prvenství pro Barču tentokrát v kategorii "nejpraktičtější ozdoba".



O tom jak je Janička šikovná jsem věděla. Čekala jsem něco pěkného... ale že až tak a tolik?



Jediná blogerka, která nepřiložila ruku k dílu, ale šla do sklepa. Díky pane ex, Váš rampouch bude viset krásně!



S Hruškou jsme si málem předávaly balíčky osobně, ale nakonec nám to nevyšlo. Kdo to neví, pocházíme ze stejného města, navštěvovaly jsme i stejné gymnázium, jen ona o pár (no dobře, trochu víc, než pár) let později. Hruška musí být velice trpělivá a pečlivá. Nejen, že jak jsem už zmínila, byl balíček naprosto mistrovsky zabalený, ale on byl tak zabalený na několikrát jako matrjoška!!



Ten dopis si určitě přečtěte.
Heluš, mrzí mě to velice, ale poštu zelenáč nepřežil, u dvou chapadel došlo k amputaci. Doufám, žes to měla pojištěný, ztráta nevyčíslitelná, budem všichni pracháči!
Jo, a máš puntík za oslovení. Jestli na mě jsi nas*aná nebo mě nesnášíš, tak OK, jinak trochu familiérněji, prosím :D



Velké díky patří i mým rodičům, zejména mamce, která mi na základě výzvy koupila tři nové ozdoby a nakonec mi propůjčila celou krabici s ozdobami mého dětství.



Děkuji i mé milované sestřenici Zuzce, která nelenila a jako mnohé z Vás ozdobu vytvořila sama!


Tímto prohlašuji tuto akci za velice zdařilou! Díky Vám! Hudlana všem!

A až budete mít depku, vzpomeňte si, že pořád existují lidé, kteří pro člověka. kterého nikdy osobně nepoznali, obětují svůj čas a peníze. Tohle není návod pro šmejdy, víte jak to myslím!! :D

20 komentářů:

  1. Ha zřejmě se mi povede první komentář, což asi bude tím, že jsem se na tenhle článek moc těšila. :)
    Tak samozřejmě děkuji, že jsem vyhrála rovnou dvě kategorie Vaší soutěže MISS Vánoční odzoba, to se mi nikdy ještě nepoštěstilo a už asi nepoštěstí. S tím balením, upřímně, já balit dárky moc dobře neumím, ale tady byla obrovská výhoda toho, že to bylo pěkně hranaté a taky jsem do toho dala extra snahu. Samotné mi to dělalo strašnou radost. A k dopisu, víš co, já jsem tzv. Hruška ukecaná, takže občas by na mě ani ta Rachel neměla.
    Jsem ráda, že to v pořádku dorazilo a snad se tedy i líbilo. :) Stopka to chudák trošku nepřežila, ale zbytek se udržel díkybohu, nechci vědět, kdyby to šlo poštou dál než těch pár kilometrů.
    Trpělivou bych se jinak nenazvala, ale dobře, dobře a zabalenost byla nutná pro napětí!
    Jsem moc ráda, že se nás jinak sešlo tolik, všechno vypadá skvěle (ta mýdla od Baru jsou strašně roztomilá!) a jsem moc ráda, že jsem se mohla zapojit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já to úplně prokaučovala :(Moc hezký ozdoby se sešly, těším se na fotku stromku.

    OdpovědětVymazat
  3. Jen koukám, kolik lidí se dalo zlákat k radosti pro Maršálkův stromeček. Já bych mohla ještě poslat mé čajíky, ale vy už jste asi na cestě "tam". Užijte si pěkných ozdob a pohodových svátků vánočních se vším všudy, dárky se na stromečku budou určitě vyjímat. A hřát tím, kolik lidí na vás myslelo - včetně té cesty do sklepa...

    OdpovědětVymazat
  4. Chá, Helga si to pokazila oslovením...tralala.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Taky jsem se na článek těšila a mám z něj velkou radost...

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, to je krásný, že se nás tolik sešlo .Jasně, že jsem chtěla machrovat! Trochu tomu sice přispěl fakt, že byl Matěj nemocný a dost jsme se nudili, ale to na tom nic nemění. Prostě jsem chtěla být za borku!

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Díky za pochopení, fakt tam chodím nerada, občas tam bydlí nějaký bezdomovec...

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: První...a zase nejdelší Sorry jako, ale to, že dárky balit moc nemumíš Ti nějak moc nevěřím. Přijde mi to jako takový to ve škole "Já to neumím..." a pak vždycky jednička :p[2]: Nevadí! Fotka určitě bude![3]: Ano, my už jsme zase doma v Německu. To vůbec nevadí, vždyť podívej, už by se nám tam víc skoro ani nevešlo [4]: [6]: A taky jsi! U rozbalovaní tvého balíčku byla zrovna panímáma a mooc se jí ozdoby líbily!

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Já jsem prostě ukecaná! Já za to nemůžu! A já bych náhodou za takový komentář skákala radostí. :P
    Hele umím tak max. balit hezký rovný věci. Ale jakmile je to nějaký patvar, tak je to v podstatě papír a samá izolepa, však bych ti některé výtvory mohla poslat.
    A to s tou školou jsem ale taky měla.  

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Mám radost, že ozdoby udělaly radost .

    OdpovědětVymazat
  11. Prdlačku smrdíte.
    Já nic jiného neumím.
    A neboj, taky mi tu visí.
    Vlastně, když nad tím tak přemýšlím, jedna mýdlovka mi tady visí už od loňska, ta už asi moc vonět nebude. A na Heluš se nezlob, Vždyť víš.
    http://svet-helgy.blog.cz/1703/preslazena-cestina

    OdpovědětVymazat
  12. Mám dost... Článek jsem četla na telefonu a pak jsem se přesunula k počítači, že holkám pochválím výtvory a výběr a než jsem sem došla, zapomněla jsem...Ozdobičky jsou super. A naprosto úžasné...
    A dopisy taky. A já teď jen lituju, že jsem neměla víc času, ale zavírali mi poštu.
    Jo a abys věděla, po Padesátce jsem přečetla všechno. Ale dalo mi zabrat slovo "vlastně".
    Z čehož vyplývá, že máš super foťák, protože jinak bych neměla šanci to přečíst.
    A díky za inspiraci. Asi první, co vyzkouším, bude ozdobička podle mustru Tvé sestřenky.
    A Janiččin sněhulák v ruličkovém autíčku bude následovat.

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Vím, ale Kvítek taky není Květoň ani Květoslav!
    Jinak ozdobička od sestřenky je otevírací a ukrývá v sobě spoustu malých fotek :)

    OdpovědětVymazat
  14. [4]: chá poslala jsem prrvní prrvní epy epy

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Martinko, já jsem na zdrobněliny jmen úplně alergická, tak jako na zdrobněliny ostatních záležitostí, tímto se ti z celého srdce (nebo asi srdíčka) omlouvám, a budu tě oslovovat mechově hedvábně sladce hladce. A pořád si myslím, že co nemám ráda já, nemá rád i zbytek světa, , toť k vysvětlení suchého oslovení .[14]: Barushko, dííky ty máš sloní paměť tedy!

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Jo pravda, u Kvítka vyměkávám, to víš, mladší a rozmazlenější dítě, odteď to bude Květoslav

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Jo, jsi lepší pokorně uznávám...

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...