neděle 25. listopadu 2018

Zmoudřela jsem o 30cm

Slova netřeba.

Když Martin neshodil 30, tak já ano. 30cm!

Bála jsem se tak, že jsem přemejšlela o celkový narkóze. Ale víte co? Já se vznáším, já si létám!

O tom, jak (ne)naložit s ustřiženým porostem někdy příště. Divili byste se, jak moc složitá věc to je, když si chcete být jisti, že si na Vašich vlasech někdo akorát tak nenamastí kapsu.

12 komentářů:

  1. Ano, kolegyně řeší stejný problém, ráda se vlasů vzdá i zadarmo, ale chce mít jistotu, že se dostanou někomu opravdu potřebnému a cestou na nich nějaký chytrák nezbohatne...

    OdpovědětVymazat
  2. i tak je máš tedy dost dlouhé, to je brutus, 30 cm pryč a pořád háro dlouhé

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli jsem v životě něco záviděla, tak vlasy a Tobě je fakt co závidět

    OdpovědětVymazat
  4. Téda ten maličkej už ale vyrostl!
    A to zmoudření,to je božííí!

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, klobouk dolů, nádherné a hlavně zdravé vlasy. Gratuluji, po těhotenství to totiž nebývá pravidelem

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Tak snad to napisu brzy. Ale kdyz pogoogli urcite zjisti, komu hlavne nedat... ja takhle narychlo doporucim at je sama zkusi prodat na FB na prodlouzeni nebo at koukne na NovyHaro.cz, to jediny vypada dobre...[2]: Polodlouhe, Helusko, polodlouhe! (Te skadlim, zdrobnelinkou )[3]: Pravdu mas, husty vlasy ja mam jakteziva, zadny 3 vlasy deda Vseveda [4]: :)[5]: Pred tydnem mel rok! :) Dik![6]: Ja vim, ja porad ctu, jak zensky pomalu plesatej.... a ja teda s vlasy vubec, ale vubec problem nemam! Dobrej genetickej matros je zaklad Ja ho mam hlavne z tatovy strany.... a nas Mathi ho ma z obou...a je to videt od narozeni

    OdpovědětVymazat
  7. Princeznička si je pěstuje vysloveně na prodej. Chce si pak za svý vlasy koupit první telefon.
    Ta má ale smůlu, že jí ho ještě nedovolím.

    OdpovědětVymazat
  8. Pane jo, to se nezdá, že jsi přišla o třicet centimetrů Určitě se ti odlehčilo a vlasy jsou krásné - ty co zůstaly

    OdpovědětVymazat
  9. Vyzerá to dobre Ja som vždy zástancom kratších vlasov A ešte pre dobrú vec ... to je spojenie príjemného s užitočným. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Marťo, těším se na článek ohledně další cesty Tvých vlasů.. Taktéž mám prameny, u kterých bych chtěla, aby byly dále využity. Nejvíce se ale obávám toho, aby se využily za tím účelem, za jakým je daruji :) Ta délka mi přijde vyhovující, dlouhé jsou takové neskladné

    OdpovědětVymazat
  11. Uf! Myslím, že tvoje krční páteř musí být nadšená

    OdpovědětVymazat

Pod stromečkem

Jsem si říkala, že tohle téma vám sem cpát nebudu, protože to je nudný, trapný, nikoho to nezajímá a ještě byste určitě záviděli. (Hele, cho...